Clay si sedl na lavičku která byla poblíž, koukal se před sebe a přemýšlel. Věděl jsem že mi to nechce říct, vím že vše co se stalo to pro něho muselo být těžké období. Nevěděl jsem jak reagovat, tak jsem si sedl vedle něho, a udělal jsem stejný pohyb hlavou jako on, abych se koukal před sebe.„Upřímně nevím kde začít," začal, „ale asi to tak hrozné není, podle ostatních jo, ale myslím si že lidi mají horší problémy než já."
Problémy se nemůžou porovnávat. Chtěl jsem mu to říct, ale už teď vypadal nekomfortně, proto jsem ho nechal ať mluví dále. Nadechl jsem se a potom jsem vydechl, a pomalu jsem kývl aby pokračoval.
„Bylo to asi před třemi lety?" pokrčil rameny, „Teď si nejsem jistý, ale vím že že jsem s Oliver byl velký kamarád než přišli kluci, teda až na Nick ten tu byl dříve." pousmál se.
„Myslel jsem že Oliver byl normální, než se mě pořád začal ptát na peníze. Říkal že mají v rodině teď finanční problémy, věřil jsem mu protože říkal že mi to pak vrátí. Tak jsem mu dával vždy peníze, když se zeptal." dal si prsty do jeho vlasů, a jemně za ně zatahal.
„Než mi Nick ukázal fotku, kde byl on a nějaká holka, byli na pláži a všude kolem to vypadalo jako kdyby byli milionáři. Tu holku jsem znal, sama by si asi nedovolila tohle co v té době Oliver měl, jen všechno kvůli toho že se mě ptal na peníze."
„Jen jsem byl naivní," kolem nás kolovalo ticho, nevěděl jsem co říct. Chtěl jsem ho uklidnit že všechno bude v pohodě, ale věděl jsem že tohle už určitě slyšel několikrát. Oliver vyměnil pravdivý příběh za jeho vymyšlený, aby to byla pomsta za to, že se Clay s ním přestal bavit. Chtěl od něho peníze, protože věděl že je dostane.
Chci se s Oliver znovu setkat, a teď bych chtěl vidět jeho reakci, a jak by jeho falešný příběh pokračoval.
„Zjistili tvojí rodiče že si mu dával peníze?" zeptal jsem se, abych ze sebe konečně už něco dostal. Trapné ticho nastalo a já, nevěděl co dělat. Myslel jsem že neodpoví, že tohle bylo vše co mi za dnešek řekne.
Clay zatřepal hlavou, „Naštěstí ne, byly to moje peníze, ale stále si myslím že by na mě byli naštvaní." nadzvedl jedno obočí a podíval se na mě, já mu pohled opětoval.
„Promiň," zašeptal jsem.
„Ty se nemáš za co omlouvat, nemůžeš za to." zasmál se a podíval se znovu dolu na zem, kde bylo trošku písku z hřiště a pár kamínků.
„Už si vymyslel co uděláš až odletíš zpátky do Londýna?" tuhle otázku jsem nečekal a osobně, mi moc neudělala dobře. Co budu dělat? Nechce se mi do plné zimy kde stále prší. Ale to nejdůležitější je, že nevím jak opustit tyhle lidi.
Pokrčil jsem rameny a potichu, jsem si povzdechl, „To fakt nevím jsem tu teprve třetí den." zasmál jsem se a Clay se mnou.
„Ale už jen sedm dní, a to uběhne rychleji než si myslíš." nadzvedl pohled ze země znova na mě, s jedním pozvednutým obočím.
Zahihňal jsem se, „To se tady bavíš se všemi takhle, kdo tady přiletí na dovolenou?"
Ušklíbl se, „Ne, to musíš být asi výjimečný."
___________________________________
Words:543Děkuji za 700 přečtení :)
ČTEŠ
Holiday love /Dnf/ ✓
FanfictionFlorida, jako letní dovolená, je úžasný nápad. George, společně se svými rodiči poletí na Floridu na deset dní. Barista, pracuje v baru u pláže. George si ho všimne hned první den, ale to nevěděl že barista si ho všimne taky. Nový kamarádi a možn...