2.

10.4K 364 10
                                    

Okuyun bakalım




"Valla  derdim hep ben üveyim diye siz beni ciddiye almazdınız. Yani baksanıza hepiniz siyah saçlısınız beyaz tenlisiniz ben ise sarı saçlı renkli gözlü sarışınım. Derdim hep kendi kendime bu işte bir iş var diye. Hayır yani akrabalarımız da olmadığı için ailemizde sarışın var mıydı yok muydu bilmiyoruz. Bir ara çok takılmıştı aklıma keşke iyice araştırsaydım o zaman buralardan kaçardık ve bizi bulamazlardı bizde mutlu mesut yaşardık."

Bir yandan burnumu silip bir yandan konuşuyordum. Babam bana daha sıkı sarılıp konuşmaya başladı.

"Yavrum tamam sakin ol. Üvey falan değilsin sen daha ortada bir şey bile yok sadece aradılar çağırdılar dna testi için annen öyle korktuğundan birden bağırdı. Hadi ağlama artık. Kurban olurum göz yaşlarına. "

Annemin bağırmasının sebebi gelen telefondu. Doğduğumuz hastaneden aramışlar ve 17 sene önce yapılan hatadan bahsetmişler. Neymiş aslında Karaman ailesinin kız çocuğu ölmüş ama hemşire soyadı benzerliği ile Karahan ailesine kız çocuğunun öldüğünü söylemiş.

"Böyle bir şeyin mümkün olamaz baba. Yazgı bizim kızımız. Dna testi yaptırmaya bile gerek yok. Hastaneye falan gidilmeyecek. Boşuna kolu ağrıyacak. Ben izin vermiyorum."

Mert'im aslanım kaplanım bebeğim. Abimin konuşmasıyla ağlamam daha da arttı.

"Doğru söylüyor İlhan hiç gerek yok. Ben kızımın canın acımasını istemiyorum."

Babamın yanından kalkıp annemin yanına geçtim. Anam  ya çok seviyorum bu kadını. El üstünde tutulan kişiydim bu evde. Tüm hayatım boyunca hep üstüme titremişlerdi.

Etrafa baktığımda davulun bile uyandıramayacağı Cesur abimi gördüm. Bana doğru bakıyordu ve gözlerinin içi doluydu. Alp ise gözlerini kapatmış kafasını aşağıya eğmisti.

Kalabalık ve birbimize bağlı bir aileydik. Onlar için canımı hiç düşünmeden veririm. Onlarda aynı şekilde. Bazen dalga geçerek düşünürdüm böyle bir şey olsa diye güler geçerdim ama şuan başımıza gelmiş olması hiç de komik gibi durmuyor.

"Saçmalamayın Yazgı tabiki bizim kızımız ve bunu gidip dna testi yaparak kanıtlayacağız. Film mi çekiyoruz başımıza böyle bir şey gelecek. "  Umarım çekmiyoruzdur baba.

"Ben elini tutarım acımaz kızımın canı. Bütün acıları bana geçer."

Biten ağlamam tekrar başlayacak galiba. Aslanım babam ya

Alp yerinden kalkıp yanıma geldi bana sarıldı. Saçımı öptü.

"Sen benim ikizimsin Yazgı'm" Aslanım Alp'im.

YAZGI DERİN /aile/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin