Okuyun bakalım
Mert abim ne kadar gitmemem konusunda ısrar etsede hastaneye gidiyorduk. Aslında içimde korku yoktu sonuçta babamın dediği gibi film mi çekiyoruz?
Mert abim,Cesur abim,Alp ve annem babam topluca gidiyorduk. Mert abim çok tedirgin bakıyordu sanki işler yolunda gitmeyecek gibi bir tavrı vardı.
Alp ise sürekli benim kendisinin ikizi olduğumu dile getiriyordu bunu beni rahatlatmak için mi yoksa kendini rahatlatmak için mi yapıyordu kararsızdım. Yani elbette ki onun ikiziydim başka türlüsü mümkün değil. Benim diğer yanım oydu.
Sonunda hastaneye geldik. Çok basit dna testi için kan verip çıkacağız gerisi Allah kerim.
Arabadan inip içeriye doğru ilerlemeye başladık. Annem ve ben ortada yanlarımzda ise aslanlarımız. Seviyorum bu adamları ya.
İçeri girdiğimizde danışman bizi doktorun odasına yönlendirdi. Beklemeden içeri girdik.
İşte şimdi korkum arttı. İçerideki adamda kadında sarışın renkli gözlüydü. Nahı yedik galiba.
Allah'ım lütfen yanlış görüyorumdur. Karşımda oturan ve hevesle bana bakan adama benzemiyorumdur.
Annemlere baktığımda galiba onlarda tam şuan olayın ciddiyetinin anlamışlardı. Babamın rahatsız oluşu fazlasıyla belliydi.
Doktor konuşmaya başladı. "Hoşgeldiniz Karaman ailesi bizde Karahan çiftiyle sizi bekliyorduk. Demir beyden kan aldık sıra sizde küçük hanım buyrun."
Şuan o kadar tedirgin olmuştum ki bu yakışıklı ve kibar doktor bile ilgimi çekmiyordu. Elimde babamın elini hissettim. Sıkıca tutuyordu. Yüzüne baktığımda buradan kaçmak istermiş gibi bir hali vardı.
Maalesef aslan babam geç kaldık. Mert abimi önceden dinleyecektik.
"Baba bence Mert abim haklı gidelim. Yazgı bizim kızımız dna testine gerek yok." dedi Alp hızlı bir şekilde konuşarak.
Karşı taraftaki hanım teyze konuşmaya başladı. "Hayır hayır lütfen gitmeyin. Yaptıralım dna testini hem baksanıza eşim ile ne kadar benziyor. Allah'ım şükürler olsun. Bulduk sonuna."
"Ne münasebet nereden benziyormuş eşinize. Bulduğunuz falan yok siz aramaya devam edin. Yazgı bizim kızımız. Hadi İlhan gidelim. En başından gelmemeliydik zaten."
"Lütfen iki tarafta sakin olsun. Dna testini yapmamanız gerek. Sonuçta buraya kadar gelmişsiniz. Daha fazla beklemeden geçelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI DERİN /aile/
Teen Fictionİki aile.. Karahan ve Karaman Karışan bebek hikayesi.