Okuyun bakalım
Sınır
80voteAlarmın çalmasıyla gözümü açtım ve alarmı kapattım. Okul için kalkıp hazırlanmam lazımdı. Bugün ara tatile giriyorduk ve ara tatil öncesi son bir sınavımız kalmıştı. Dün gece fazlasıyla çalışmıştık Alp'le.
Kalkıp yatağımı düzelttikten sonra banyoya ilerledim, kısa bir duşun ardından kıyafetlerimi giyinip telefonuma göz attım. Çağan mesaj atmıştı.
Bizde kalmalarının üstünden 1ay geçmişti. O sabah onlara gelen telefonla acilen evden çıkmışlar, ben uyuduğum için göremedim. Çağan'ın bahsettiği kadarıyla babaannesi rahatsızmış, onlarda 1 aydır babaannelerinin yanında yani Trabzon'daydılar.
Bu 1 ay boyunca hemen hemen her gün Çağan ve Deren'le konuşmuştum. Her sabah illa ki günaydın mesajını atıyorlardı. Onlara alışmıştım, evet 1 ay çok kısa bir zaman dilimi ama içimde sanki onlara zaten yer varmış da onlar da gelip yerlerini almış gibiler.
Odamda ki işlerim bittikten sonra Alp'in odasına yürüdüm. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim. Tabi ki Alp hâlâ yatıyordu. Yanına yaklaşıp yanağını öptüm, hafif kıpırdandı ama uyanmadı. Öpmeye devam ettim, yavaş yavaş ayılıyordu.
"Her sabah gözümü seninle açmak ne hoş bir bilsen." dedi sesindeki boğuklukla.
"Hmm öyle miymiş?" dedim yanağını bir kez daha öperek.
"Hmm öyleymiş güzelim." dedi yerinden hafifçe doğrulup yanağımı öperek.
"Hadi kalk Alp'im, hazırlanman lazım."
"Okulu sevmiyorum." dedi yüzü düşerek. Onun bu haline güldüm.
"Okuyup büyük adam olacaksın." dedim gülerek.
"Hadi, ben iniyorum sende gelirsin."
"Tamam Yazgı'm." dedi, ve odadan çıkıp aşağıya indim.
Annem kahvaltı masasını hazırlamış eksiklikleri getiriyordu. Yanına yanaşıp onu da öptüm, beni görmediği için hafif irkildi ama sonra gülümsedi.
"Arkadan gelip beni korkutmaya mı çalışıyordun?" dedi şakacı bir tonda.
"Aşk olsun annecim, tabi ki hayır." dedim bende aynı şekilde.
"Ne aşkı?" diye ortama giriş yaptı Mert abim.
"Çatma hemen kaşlarını. Bak aşk dedin de aklıma geldi, Nermin teyzenin komşusunun kızı varmış fotoğrafını gösterdi bana. Kızı görsen bir içim su, mesleği de avukatlık. Görüşsen kötü mü olur ha?" annem abimin gözlerinin içine bakıyordu kabul etmesi için, buralara nasıl geldik ya?
"Anne, annem, güzel çiçeğim, hayatımın anlamı nereden geldik buralar güzelim." dedi abim annemi öperken.
"Ne zaman kız konusunu açsam böyle yağcılık yapıyorsun, çekil şuradan evleneceğin yok senin." dedi annem abimi kenara itip mutfağa ilerledi.
Onların bu haline seslice güldüm, abimde bana bakıp gülmeye başladı. Yanına gidip başımı göğsüne koydum.
"Evlensen kötü mü olur abim?" dedim alay ederek.
"Abiyle dalga mı geçiyorsun bücür?"
"Abi bücür ne ya." dedim yüzümü ekşiterek.
"Günaydın!" bağırarak ortama giriş yaptı Alp.
"Günaydın abim." Mert abim, Alp'in özenle yaptığı saçlarına parmaklarını geçirip bozdu. Alp abimin elini hızla itmeye çalışıyordu.
"Yeter ama ha, en sonunda sıfıra vuracağım sana zevk aldırmayacağım. Anlıyorum abim benim gibi genç olmadığın için kıskanıyorsun ama artık yeter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI DERİN /aile/
Teen Fictionİki aile.. Karahan ve Karaman Karışan bebek hikayesi.