pfff... hoe lang nog?! vraag ik. "ongeveer een kwartiertje" zegt mijn moeder. WAT echt? vraag ik blij. "nee schat het was een grapje we zitten pas 3 uurtjes in de auto" zegt ze. Dat is 3 uur te lang! zeg ik.
"het is super heet hier!" is het in spanje nog warmer? nog veel warmer schat we zitten pas in België. WAT!? nu pas? "ja en kan je nou even je kop houden alsjeblieft ik probeer muziek te luisteren" zegt kevin op een zeurderige toon. "zo praat je niet tegen je oudere zus, joh broertje!" roep ik en ga met me rug naar hem toe zitten.
"gaan we zo even stoppen mam" vraagt kevin. "is goed schat, papa moet toch nog even gaan tanken." ik doe me oortjes in en zet een muziekje aan, langzaam vallen mij ogen dicht.
"Soof,Sofie wakker worden!" roept kevin tegen mij. "kef houd je kop! roep ik naar hem en draai me om. Kevin pakt mijn schouders beet en schud me door elkaar." STOPPEN KEF!" roep ik en geef hem een trap. "auw!, mama! Sofie trapte me!" ja en jij maakte me wakker sukkel!" roep ik.
ik trek een deken over mijn hoofd en val weer in slaap, ik hoor nog net mijn moeder tegen mijn vader zeggen: schat heb jij de auto sleutels? waarop mijn vader antwoorden: ah joh ik ben zo weer terug en Sofie is toch in de auto? wat maakt dat nou uit?. en toen vielen mij ogen dicht.
ik werd wakker door het ronken van de motor, wat? is papa nu al terug dacht ik? door de deken heen zag ik een vage omtrekn van een postuur van een man, hij leek niet op papa maar hij zal wel de auto ergens parkeren ofzo, maar veel tijd om na te denken had ik niet, want ik viel weer in slaap.
JE LEEST
ontvoerd...
Adventuresofie is op vakantie met haar ouders en broertje. als ze in slaap valt terwijl haar ouders even stoppen rijd een onbekende man met haar weg. wat wil hij van haar?! hoe komt ze ooit terug naar haar familie? xxx veel lees plezier