hoofdstuk 21

556 23 3
                                    

snel verstopte in me achter het muurtje, ik hoorde iemand naar binnen lopen. ik hoorde voetstappen op de trap als ik nu... maa de voetstappen liepen al weer terug. "waar heb ik hem toch neer gelegd?" hoorde ik de persoon zeggen, het was een jongen hoorde ik aan zijn stem ik gok  14.

ik hoorde zijn voetstappen deze kant op lopen. ik zag hem het hoekje om lopen naar de keuken. ik hoorde de stem van mijn vader in mijn hoofd galmen: als iemand je ziet moet je hem..." doden wist ik.

ik pakte mijn pistool in de aanslag, ik zag de jongen staan hij mij niet want hij stond met zijn rug naar me toe. ik zag hem  kijken naar een foto, er stond een meisje op ongeveer net zo oud als ik denk ik, 15, bijna 16. 

ik zag maar een stukje van de foto, maar het kwam me bekend voor. lang blond haar dat heb ik altijd al gewilt. ik schrok wakker uit mijn gedachten toen de jongen zich omdraaide ik verstopte me achter het muurtje maar had een glimp van zijn gezicht op gevangen. hij had blond justin bieber kapsel en bruine ogen.

ik hoorde hoe de voetstappen verder de keuken in liepen "hebbes" zei de jongen en liep terug richting mij.

"als iemand je ziet schiet hem dood..." hoorde ik mijn vaders stem weer in mijn hoofd. ik haalde de trekker over en sprong achter het muurtje vandaan.

ik richtte mijn pistool op de jongen hij keek me bang aan, ik kende hem echt ergens van. hij bleef me bang aan kijken. ik legde mijn vinger op het haakje en trok er langzaam aan, ik kon het niet maar het moest... 

"SOFIE!?" zei de jongen ineens, hij liep naar me toe en wilde me een knuffel geven. ik stapte achteruit en richtte het pistool op hem. "blijf staan!" riep ik. "maar, sofie! ik ben het Kevin je kleine broertje waar was je al die tijd?!" zei hij en zetten weer een stap naar me toe.

het tankstation, de auto met de onbekende man, rico en bas, de stoel die omviel, Rico die mijn mooie lange blonde haar afknipte, Rico die mij pilletjes gaf, het stelen op de markt, het geld vervalsen, ik die james doodde, het stelen van de spullen in de campinghuisjes ik wist ALLES weer.

ik liet mijn pistool vallen en rende naar MIJN BROER toen en gaf hem een knuffel, ik wilde hem NOOIT meer los laten. een traan rolde over mijn wang...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

niet denken dat ie is afgelopen want dat issie niet! er komt nog meer! vinden jullie het wel leuk? zo niet? gewoon zeggen he! tips zijn welkom! xxx

ontvoerd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu