hoofdstuk 27

667 29 10
                                    

"sofie?"hoorde ik mijn moeder zeggen. ik deed mijn ogen open, ik zag mijn moeder en een onbekende man naast me zitten. ik lag op de bank mijn hoofd bonkte ik wilde aan mijn hoofd voelen maar de man hield mijn hand tegen.

"je mag er nog niet aankomen, je hebt een hersenschudding." zei hij, hij was dus een dokter. "gaat het weer?"vroeg mij moeder. "ja hoor..." zei ik en viel weer in slaap. toen ik wakker werd was de man weg en zat Kevin naast me op de bank. "gaat het weer soof?" zei hij. "ja hoor." ik ging op de bank zitten maar mijn hoofd bonkte nu nog meer.

"blijf nog maar even liggen" zei mijn moeder terwijl ze me een kop thee gaf. ik dronk mijn thee en ging weer liggen. "je moet nog een weekje rustig aan doen, dus je kan volgende week wel weer naar school" zei mijn moeder. "oke" mompelde ik en ging weer slapen.

de rest van de week ging heel snel voorbij, het ging steeds iets beter ik kon steeds iets meer. tot dat het alweer zondag avond was. de week was voorbij en ik lag in mijn bed. morgen weer naar school. dan kan ik al mijn vriendinnen weer zien dacht ik terwijl ik in slaap viel.

"SOFIE! WAKKER WORDEN!" riep mijn moeder, "JE HEBT NOG TIEN MINUTEN!" ja hoor de vakantie was voorbij. ik trok snel mijn kleren aan propte een broodje naar binnen en sprong op de fiets.

"hee!" riep ik terwijl ik al mijn vriendinnen zag staan. "JIJ MOET ONS ECHT HEEL VEEL GAAN VERTELLEN!" riepen ze en sprongen van hun fietsen en gaven me een knuffel.

terwijl we naar school fietsten begon ik te vertellen: nou we gingen dus op vakantie en mijn vader moest tanken dus stopten we bij een tankstation maar ik bleef in de auto en toen..............

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~THE END!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ik ben nu bezig met een deel 2 te schrijven :) ik hoop dat je die ook gaat lezen!

vonden jullie het leuk? dit was mijn boekje dan :) mij volgende boekje komt er zo snel mogelijk aan! heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mijn volgende boek ook gaan lezen! XXX

ontvoerd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu