hoofdstuk 3

1.2K 45 8
                                    

"ik zat zo eens te denken over jou geniale plannetje Rico, ten eerste, de politie gaat toch opzoek naar haar!? iedereen zal haar herkennen! ten tweede dat kind gaat echt niet voor ons stelen!" hoorde ik de man met het zwarte haar zeggen.

"nou kijk Bas" nu weet ik ook hoe de man met het zwarte haar heet dacht ik bij mezelf, Bas! "daar had ik al overna gedacht, het kunnen haar haar kort knippen en verven ofzo en ze gaat echt wel voor ons stelen hoor!" zei rico. "waarom zou dat kind dat in godsnaam doen?!" zei Bas. "Als ze nou eens denkt dat ik haar vader ben? dan doet ze dat wel..."

Op dat moment viel ik weer van mij stoel af. Shit stoel dacht ik, waarom valt dat ding telkens om!? 

snel deed ik alsof ik nog steeds bewusteloos was en voelde hoe twee sterke armen me weer op tilden. slap bleef ik zitten op mijn stoel. "we moeten dat kind ergens anders neer zetten ze kan ons zo afluisteren!" zei Bas. "nu kan het wel ze is nog bewusteloos."zei Rico.

ik voelde hoe mijn armen en benen los werden gemaakt.ik hoorden iemand weglopen en ergens een deur open gaan. Rico of Bas moest me in de gaten houden want ik voelde een zware adem in mijn nek.

"Bas waar liggen die sleutels?" zei Rico. "ik kom wel even"zei Bas. ik hoorden hoe Bas wegliep.

ik wist dat dit mijn enige kans was om we te rennen, snel trok ik de blinddoek van mijn hoofd en zocht een uitgang. ik was in een soort van schuur en zag helemaal aan het einde een deur zitten en iets daar naast nog een deur. ik sprong op en sprintte naar de deur toe. "SHIT!" hoorde ik Bas roepen en dat maakte me nog banger. ik trok aan de deur maar die ging niet open. shit dacht ik bij mezelf.

snel sprintte ik naar de andere deur toe, ik hoorde hoe Bas naar me toe kwam rennen. en hij schreeuwde: "blijf staan!" ik duwde tegen de deur aan die stroef open ging. ik zag een verlate heide en sprintte naar buiten.

ik hoorde de voetstappen van Bas steeds dichter bij komen. en rende ook al had ik geen idee waar naar toe. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik een geweer schot hoorde! SHIT hij heeft een geweer! ik rende nog sneller toen ik ineens op de grond door twee armen om mijn benen.

"Ha nu heb!" riep Bas. hij tilde mij op en gooide me over zijn schouder. wild begon ik te trappelen en hem te slaan. "ik heb een geweer dat weet je! en die kan ik gerbuiken ook!" riep hij.

snel stopte ik en begon te huilen. even later kwamen we weer aan bij de schuur waar ik Rico buiten zag staan. ik werd dit keer naar een echt kamer gebracht en werd weer op een stoel vast gebonden zonder blinddoek dit keer. Pats! ik kreeg een klap in mijn gezicht van Bas. ik begon nog harder te huilen. Rico begon te schreeuwn tegen Bas dat hij me nooit alleen moest laten! Bas bood zijn excuus aan en liep de kamer uit. even later kwam hij terug met wat te eten voor mij wat ik op moest eten. Toen ik het op had liep Rico naar me toe, ik schopte hem en begon weer te huilen.

 Rico sloeg me keihard en begon te schelden. hij pakte dan knuppel achtige ding weer uit zijn zak en alles werd weer zwart....

ontvoerd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu