hoofdstuk 20

622 22 1
                                    

"j, ja papa..." zei ik, waarom moet ik die gene doden? ik wil het niet maar als papa het zegt... oke "lieverd we beginnen bij een leeg huisje waar wel mensen zijn maar die weg zijn. zo te zien is nummer 76 niet thuis."

"de camping deurtjes zijn makkelijk te kraken, de pakt een tak, steekt hem door de brieven bus naar binnen naar de deurklink en doe die met de tak omlaag." zei mijn vader terwijl hij het voor deed. hoe wist hij dit allemaal? hij deed de deur weer dicht en gaf de stok aan mij "nu jij." zei hij.

ik pakte de stok aan en deed hem door de brieven bus, en haalde de klink omlaag. het was inderdaad makkelijk maar of ik het nou echt leuk vind... waarom kan hij het zelf niet doen? "goedzo lieverd! en nu naar binnen waardevollen spullen zoeken." ik liep met een zucht naar binnen wel stil want ik wist niet zeker of ze niet thuis waren.

ja hoor een volle portomonnee en sieraden. ik pakte eht en stopte het in mijn zak. ik leip naar buiten waar mijn vader me op stond te wachten.

"goed gedaan, 1206 euro en een paar sieraden!" riep hij blij. ik snap niet hoe hij zo blij kon zijn. ik zit in de auto na tien huisjes kom je alles aan mij geven oke?" zei hij. "oke papa." hij liep naar de auto en ik naar het volgende lege huisje.

na 9 huisjes te hebben gehad ging ik maar vast naar mijn vader want het was wel heel veel. mensen keken me aan maar dat kon me niet zo veel schelen. ik liep naar de auto en gaf het geld.

"oke we hebben 6523 euro en sieraden." zei hij. "genoeg?"vroeg ik. "ik denk nog een huisje en dan is het goed." zei hij. "oke." zei ik.

weer keken veel mensen naar me, heb ik wat van ze aan ofzo?! ik ging naar de grootste en duurste huisjes van de camping, daar zal vast wel wat te halen zijn. ik keek naar binnen, niemand. ik liep  achterom en keek naar binnen, niemand. ik zag dat de schuif deur open stond en liep daar door naar binnen. het was mooi ingericht. witte bank, licht blauwe muur, grote tv, glazen tafel. alles heel chige (je zegt sjiek ik weet niet hoe je het schrijft.). ik zag een portomennee liggen en een iphone 5!

ik pakte de spullen en stopte ze in mijn zak. ik liep richting de voor deur, er was toch niemand thuis dus kon ik makkelijk daar door. maar toen hoorde ik de deur open gaan...

ontvoerd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu