"sofie, o'soof ik heb je zo gemist" zei kevin. "ik moet nu papa en mama halen, blijf hier. hij gaf me nog een knuffel en rende weg. ik keek om me heen, het was een mooi camping huisje, ik plofte op de bank en wachtte. ineens ging de schuifdeur waardoor ik naar binnen was gegaan open, daar stond Rico...
ik schrok me rot, "bo kom, snel voordat ze terug komen." zei hij. ik keek paniekerig om me heen. HET PISTOOL, het lag midden in de kamer op de grond, shit hoe kon ik daar bij komen?! ik speelde het spelletje mee. "papa ze hadden me te pakken! o gelukkig ben jij er!" ik liep om de bank heen richting het pistool. "schiet op!" zei Rico. ik pakte razend snel het pistool en richtte het op Rico.
"Bo, wat doe je?!" zei hij. "houd je mond Rico." siste ik. hij draaide zich om en rende naar de schuifdeur. "BLIJF STAAN!" riep ik en schoot in de lucht. hij stond met een schok stil. "maar bootje kom nou!" probeerde hij nog. "houd je mond! mijn ouders komen zo en dan ga jij mooi de bak in!" riep ik.
ik hoorde de voordeur open gaan. "sofie?" hoorde ik mijn moeder zeggen. "mama?!"riep ik. ik zag mijn moeder vanuit mijn ooghoek de kamer binnen lopen "wat doe je schatje?" vroeg ze angstig." "bel nu 112! deze man heeft mij ontvoerd!" riep ik.
een kwartiertje later....
ik zag de mannen in uniform naar binnen komen lopen en Rico in de boeien slaan. "ja, maar u begrijpt het niet dat is Bo en zij is mijn d.." "volgens mij begrijp JIJ het niet, jij gaat voorlopig even de pak in voor ontvoering, drugshandel, zakkenrollen en inbreken!" zei een van de politie agenten. "JA NU WORDT IE HELEMAAL MOOI! ZIJ HEEFT INGEBROKEN EN ZAKKENGEROLT HOOR! EN ZIJ LAG INEENS OP MIJN ACHTERBANK!" schreeuwde hij. "o'ja goed dat je het zegt, EN autodiefstal" zei de agent en liep de deur uit.
"wilt u morgen 12:30 op het bureau komen voor een overhoring?" vroeg de agente aan mijn moeder. "ja mevrouw, tot ziens." zei mijn moeder en de agente liep weg.
"O soof toch!" zei mijn moeder en gaf me een knuffel. ik brastte in tranen uit. "stil maar meisje." zei mijn vader en knuffelde mee. dit was de langste knuffel OOIT volgens mij!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
en..? leuk? haha hij is nog niet af! als hij af is zet ik het er bij :)
tips zijn welkom net als votes :) haha doeggxxx
JE LEEST
ontvoerd...
Adventuresofie is op vakantie met haar ouders en broertje. als ze in slaap valt terwijl haar ouders even stoppen rijd een onbekende man met haar weg. wat wil hij van haar?! hoe komt ze ooit terug naar haar familie? xxx veel lees plezier