sorry dat ik een tijdje niks meer geschreven heb.... Tips Votes en follow's zijn altijd welkom ;p
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"lieverd...." zei mijn vader tegen mij toen ik wakker werd. "ja?" zei ik. "we hebben nog meer schulden..." zei hij verdrietig. "NOG MEER? waar heb je dat allemaal voor nodig?"vroeg ik een beetje boos. "sorry lieverd, maar papa had een nieuwe auto nodig en we konden de huur niet betalen." zei hij. " maar apa, neem dan een baan ofzo! ik wil niet meer stelen! sinds ik james heb DOODgeschoten wil ik het niet meer..." zei ik en begon te huilen.
papa sloeg een arm om me heen en gaf me een knuffel. "lieverd, het moet anders moeten we het huis uit en waar wil je dan gaan wonen...?" zei hij. "GODSAMME NEEM DAN EEN BAAN OFZO!" riep ik boos en rende weg, de deur uit, even een plekje voor mezelf.
ik zag een grote boom en klom daar in, ik wilde niet dat mijn vader me terug zou halen. toen ik boven in de boom zat hoorde ik hem mijn naam roepen. "BO! WAAR ZIT JE?!" riep hij. hij liep onder de boom door en liep nog een tijdje rond, na 5 minuten ging hij terug naar huis.
ik keek rond, een verlate heide met hier en daar een boom. tussen mij en de andere boom zat ongeveer 30, 40 meter afstand maar toch zag ik iets in die boom, het leek op een boom hut. ik klom uit de boom en rende vulg naar de boom met de boomhut.
wie zal hier nou een boomhut hebben gebouwd? dacht ik. ik klom de boom in de deed het deurtje open. het was een hut van 4 bij 4 meter, nog aardig groot. er was een houten bank een tafel en een kist. ik liep naar de kist en wilde hem open maken. shit, er zat een slot op. het had geen sleutel nodig, je moest een cijfer combinatie invoeren.
ik probeerde van alles, 1111, 1112, 1113 enz. uiteindelijk ben gestopt en klom ik de boom uit, terug naar huis terwijl ik maar aan die kist bleef denken, wat zou er in zitten?
JE LEEST
ontvoerd...
Adventuresofie is op vakantie met haar ouders en broertje. als ze in slaap valt terwijl haar ouders even stoppen rijd een onbekende man met haar weg. wat wil hij van haar?! hoe komt ze ooit terug naar haar familie? xxx veel lees plezier