toen ik mijn ogen open deed werd ik verblind door het zon licht, ik vreef ik mijn ogen en voelde dat mij hoofd aan het bonken was. ik vreef over een bult, hoe kwam die daar? ik zag Rico binnen komen en wist het weer. "goede morgen schat!" zei hij vrolijk en gaf me een knuffel. ik duwde hem van me af en schopte hem. ik rende naar de deur, shit opslot. ik zag Rico lachend op me afkomen.
"wat is er lieverd?" zei hij. "ik wil gewoon naar huis.." zei ik huilend. "maar je bent thuis." zei hij. "jaa dag hoor Rico!" riep ik en gaf hem een stomp in zijn maag. Pets! ik kreeg een keiharde klap terug tegen mijn wang. Huilend liet ik me op de grond zakken.
"ga maar weer lekker slapen bootje." zei hij. "ik ben bo niet!" riep ik. hij tilde me op en legde me op het bed. "hier neem deze pilletjes maar daar ga je lekker door slapen." zei hij. "IK NEEM JE PILLEN NIET! EET ZE ZELF MAAR OP JIJ, JIJ...!" pets, weer een harde klap op mijn wang, "jij gaat deze pilletjes nemen of..." fluisterde hij in mijn oor en haalde een geweer uit zijn zak.
ik nam de pilletjes en ging slapen het waren er heel veel een stuk of 5, 6... ik deed mijn ogen open en zag een onbekende man. bruin haar en stoppels. "wie bent u? en waar ben ik?" "lieverd, ik ben het papa, en je bent gewoon thuis bootje."
heet ik Bo?!" vroeg ik verbaasd. ik wist echt niks meer. ik vreef over mijn hoofd en voelde een bult. "papa waarom heb ik een bult op mijn hoofd?" vroeg ik verbaasd. "je bent van de trap gevallen lieverd, je hebt een lichte hersenschudden en hebt een beetje geheugen verlies volgens de dokter.
"ga nog maar even lekker slapen lieverd" zei papa "oke papa" zei ik. toen ik wakker werd wreef ik over mijn hoofd en voelde dat de bult er nog steeds zat. ik keek in de spiegel en zag ook dat mijn wang helemaal blauw en opgezwollen was. ik deed er een koud washandje op en kleedde me om.
ïk plofte op de bank en zei tegen papa: papa mijn hele wang is blauw, hoe kan dat? komt dat door die val?" "ik denk het wel, laat eens zien." zei hij. ik draaide mijn hoofd en zag mijn vader een beetje schrikken, hij raakte het aan en gaf me een icepack.
ik liep naar de keuken, pakte een glas melk en ging weer liggen op de bank. ik zette de tv aan en keek Icarly, terwijl mijn ogen langzaam dicht vielen van de slaap.
JE LEEST
ontvoerd...
Avventurasofie is op vakantie met haar ouders en broertje. als ze in slaap valt terwijl haar ouders even stoppen rijd een onbekende man met haar weg. wat wil hij van haar?! hoe komt ze ooit terug naar haar familie? xxx veel lees plezier