CANLI YAYIN

475 19 3
                                    

ÜLKÜ'DEN
Bugün sabah alarmdan 1 saat önce uyandım. Bugün kurs vardı ve kıyafetlerimi giyindim.

Daha erkendi ama olsun biraz erken gidelim diye kahvaltıyı hazırlayıp kızları uyandırmaya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha erkendi ama olsun biraz erken gidelim diye kahvaltıyı hazırlayıp kızları uyandırmaya gittim.

Daha erkendi ama olsun biraz erken gidelim diye kahvaltıyı hazırlayıp kızları uyandırmaya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Defne'nin kıyafeti

Defne'nin kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkra'nın kıyafeti

Zeynep'in kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep'in kıyafeti

Kızlar uyanır ve sohbet ederek kahvaltılarını yaparlar.
ZEYNEP: Ülkü sana bişey diyeyim mi?
ÜLKÜ: Noldu knk?
ZEYNEP: Bence bu Arda sana aşık.
ÜLKÜ: Ne alaka ya nerden çıktı bu şimdi?
ZEYNEP: Knk bilmiyorum farkında mısın ama sana bakışları,davranışları falan farklı... Aşık gibi davranıyor.
ÜLKÜ: Saçmalama Zeynep.
ZEYNEP: Canım kankam yine de sen bilirsin ama aklında bulunsun o sana aşık, dedi yemeğini ağzına atarak.
ÜLKÜ: Ben söylüyor muyum Emir sana aşık diye?
Zeynep bir anda öksürmeye başladı.
İKRA VE DEFNE: İyi misin knk?
ÜLKÜ: Al kankim bi su iç RAHATLARSIN.
ZEYNEP: Off çok uzadı bu konu hem biz okula geç kalıyoruz.
İKRA: Daha 1 saat var.
ZEYNEP: Olsun hadi çıkalım erken gidelim biraz da
ÜLKÜ: Aa ben okulda canlı yayın açıcam. (Bu arada Ülkü internet fenomeni aynı zamanda)
ZEYNEP: Tamam açarsın okulda hadi gidelim artık.
Kızlar evden çıkarlar. Yolda yürürken Zeynep sürekli Emir'i düşünüyordur "acaba bana aşık mı?" Diye.
EMİR: Aaaa şunlar kızlar değil mi ya?
EGE: He lan onlar
ARDA: Ülküüüü!
Kızlar arkalarını dönerler ve erkeklere el sallarlar. Selamlaşırlar işte falan ve erkekler sevdiğinin yanına geçerek sohbet ede ede yürürler.
EMİR: Zeynep bugün durgunsun biraz ya bi sorun mu var?
ZEYNEP: Yooo yeni uyandım ya ondandır.
ÜLKÜ: Bu arada ben bugün okulda canlı yayın açıcam ve sizde katılacaksınız.
KEREM: Sen fenomen misin?
ÜLKÜ: Tabii ne sandın?
EMİR: Benim için bir sorun yok.
ERKEKLER: Bizim için de yok.
EMİR: O zaman şöyle yapalım oturma düzeni sınıftaki gibi olsun Zeyneple ben, Arda ile Ülkü, Defne ile Kerem, Ege ile İkra otursun arka arkaya oluruz daha yakın oluruz birbirimize.
KIZLAR ONAYLAR VE OKULA VARIRLAR.
Ders işelerler teneffüs olur falan ve 40 dakikalık teneffüs olur.
Ülkü yayını açar.
ÜLKÜ: Selaaam. Bugün okuldayız ve yanımda kızlar dışında birileri daha var.
ARDA: Selam kankiler.
Diğerleri de el sallarlar. Erkekler Emirin bahsettiği gibi oturduğu için yorumlarda sürekli shipleme şeyleri yazar.

@ela- Oo Zeynep ile Emir çok yakışıyo lan
@Selincikkv- İkra ve Ege yeni ship
@öylesinebirii- Off Defne ile Kerem'in uyumu der susarım.
@papatyaskı- Zeynep ile Emir harbi çok uyumlular.
@kalbimfendi- Ülkü ve Arda acil sew olmanız gereken konular var.
@aşıklarcennetii- Hemen Zeynep ile Emir'e ship hesabı açmalıyız.

Bu arada bizimkilerde yorumları okurlar. Biraz daha yorum okurlar ve sonra sıkılırlar.
ÜLKÜ: Bebişlerim soru yazın soru-cevap yapalım.
Hemen yorumlar dolmaya başlar.
@aşıklarcennetii- Hiç sevgiliniz oldu mu?
ZEYNEP: Arkadaşlar hiçbirimizin sevgilisi olmadı.
@berattsklm- O zaman birbirinizin ilk aşkısınız ağağağ
@alminasvm- Zeynep-Emir      Arda- Ülkü     İkra-Ege    Defne-Kerem aşkı müq uyum bu arada
Neyse biraz daha konuşurlar ve zil çalar.
ÜLKÜ: Evet bebeklerim neredeyse 1 saattir konuşuyoruz ama zil çaldı kapatmamız gerekiyor sizi çook seviyoruz kendinize iyi bakın baay.
Yayını kapatırlar ve öğretmen ziline 5 dk olduğu için herkes yerlerine geçer ve konuşmaya başlarlar.
EMİR: Gördün mü yorumları?
ZEYNEP: Hangi yorumları?
EMİR BİRAZ YAKLAŞARAK: Bizi shipledikleri yorumları.
ZEYNEP: E-evet gördüm.
Bu arada Zeynep ile Emir duvar kenarı en arka sırada oturdukları için çok dikkat çekmiyorlar.
EMİR: Zeynep.
ZEYNEP: Efendim Emir.
EMİR: Ben... Bu derslik Arda'nın yanına oturcam bir sorun olur mu (Hayallerinizi yıktım hahaha)
ZEYNEP: Yok otur istediğin yere.
EMİR: Tamam bu derslik bay sana.
ÜLKÜ: Aaa Zeynep yan yana oturmamız çok iyi oldu ders boş zaten sana bişey söyliycem.
ZEYNEP: Noldu yine?
ÜLKÜ: Bu sefer ben yapmadım.
ZEYNEP: Noldu söyle.
ÜLKÜ: Benim dm kutum mesajlarla doldu.
ZEYNEP: Ne mesajı?
ÜLKÜ: Zeynep ile Emir sevgili mi yada sevgili olsun tarzı yorumlar. Ve bu hepimiz için geçerli benle Arda, Defne ile Kerem, Ege ile İkra ve en çok da sen ile Emir'i çok fazla shipliyorlar.
ZEYNEP: Olur böyle şeyler onlar dedi diye sevgili mi olayım Emir'le yani
ÜLKÜ: Kanka yalan yok yakışıyorsunuz ama şimdi. Emir de sana aşık gibi bakıyor. Kibar davranıyor. Aşık gibi işte.
ZEYNEP: Ülküüüü!
ÜLKÜ: Arda da aynı konuyu Emir'le konuştu. Dedi ki hiçte sinirlenmedi hatta mutluydu gayet. Aşık işte kızım sana. Biz bu ders diye söyledik ama ben şimdi yerime kaçar sana da Emir'le mutluluklarrr.
Ülkü'ye vurmaya çalışırken kaçtı. Yerine gitti ve bir kaç dakika sonra Emir geldi.
Ders boştu ve ben kitap okuyordum ama Emir bana bakıyordu sürekli, güzel bakıyordu, hissediyordum yani, sonra kafamı çevirdim, Emir bana... Yakınmış biraz göz göze geldik. Bana çok güzel bakıyordu. Biraz yüzüme yaklaşt. Nefesi yüzüme değiyordu, benim nefesim de onun yüzüne. Ve sonunda zil çaldı bu son dersti hazırlanıp çıktık. Yolda erkeklerle birlikte gidiyorduk. Hep Arda ile Ülkü konuştu, Emirde bana bakıyor, arada göz göze geliyorduk. Eve geldik. Yarın okul yoktu resmi tatildi. Eve gidip dinlendik. Kızlarla yemek yaptık ve yedik.

BEN HEP ÇOK UZATIYOM YAA. NEYSE BİRAZ KÖTÜ OLDU AMA BEĞENİRSİNİZ İNŞALLAH SİZİ SEVİYOREE BAAY🌼😘

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin