PAMUK ŞEKER

318 22 12
                                    

HELLO!
EN SON YAPTIĞIM ÖNEMLİ DUYURUNUN ARDINDAN 9 GÜN GEÇTİ BEN BELKİ BİR UMUT DİYE BEKLEDİM AMA NE OY NE YORUM NE DE OKUNMADA ARTIŞ OLDU. OY VERENLERDE ZATEN ARKADAŞLARIM SİZİN HİKAYEYİ BEĞENMEDİĞİNİZİ ANLADIM. NE OLUCAK ŞİMDİ PEKİ? ŞU OLUCAK BEN FAZLA POZİTİFİM SANIRIM BİRKAÇ BÖLÜM DAHA YAZACAĞIM AMA YOKSA YA BAŞKA HİKAYE YA DA HİÇ BİR HİKAYE. SİZDEN HALA ARSIZ GİBİ OY YORUM GİBİ ŞEYLER İSTEMEYECEĞİM ÇÜNKÜ BELLİ Kİ SEVMEDİNİZ. NEYSE BÖLÜME GEÇEYİM.💜💜

EN SON LUNAPARKTAYDIK

EMİR VE ZEYNEP (EMİRDEN)
Zeyneple neredeyse bütüün oyuncaklara bindik. Ve çok yorulduk bizimkiler çoktan eve gitmişlerdi. Zeynep lunaparkı çok seviyordu, belliydi. Ben de ondan ses etmedim. Sonuçta onunla birlikteyim daha ne olsun. En son hız treninden indik.
ZEYNEP: Off çok yoruldum. Nerde bizimkiler?
EMİR: Onlar gideli iki saati geçti.
ZEYNEP: Ne! Emir niye söylemedin yaaa.
EMİR: E çok mutluydun. Ve de çok tatlı, söylemedim.
ZEYNEP BİRAZ UTANARAK: Ee Tamam o zaman eve gidelim bizde.
EMİR: Bekle burada bir sürprizim var sana.
Emir gider. Geri döndüğünde ise elinde Zeynep'in enn sevdiği şeylerden biri vardır. Pamuk şeker.
ZEYNEP: Yaaaa Emir nerden buldun bunları?
EMİR: Sevdiğini biliyordum ilerde de gördüm alayım dedim.
Zeynep çok mutlu olur ve pamuk şekeri yiyerek eve giderler. Emir Zeynep'le eve kadar yürür. Kızların evinin önüne geldiğinde:
ZEYNEP: Herşey için çok teşekkürler Emir özellikle de pamuk şeker için:)
EMİR: Rica ederim ne demek.
ZEYNEP: E sen git o zaman saat iyice geç olmadan.
EMİR: Ben giderim ya sen içeri gir önce.
Zeynep kapıyı çalar ve Arda açar.
ZEYNEP: Arda!
ARDA: Yeng- Zeynep?
EMİR: Arda sen napıyon burda?
ARDA: Sadece ben değil hepimiz burdayız iki saattir pencereden ayrılmadım seni görürüm seni de buraya çağırırım diye. Kendimi mahallenin dedikoducu teyzeleri gibi hissettim.
EMİR: Peki telefon diye bir şey yok mu Arda?
ARDA: Telefonun açık olsaydı arardım Emir!
ZEYNEP: Ya kapıda bunu mu tartışıyoruz şuan hadi içeri ikinizde.
İçeri geçerler. Ülkü yine ve yine canlı yayındadır.
ÜLKÜ: Aaaa Zeyneple Emir geldi. Hello diyiiin!
ZEYNEP: Helllllllllooo!!! Arkadaşlar hemen kıyafetlerimi değiştirip geliyorum.
Zeynep yukarı çıkar. Arda ve Emir fısıldaşarak:
ARDA: Noldu öpüştünüz mü?
EMİR: Ne alaka Arda.
ARDA: İtiraf et bence artık yeto yaniğ (arda: I'm a material girl💅)
EMİR: Bilmiyorum biraz daha beklerim belki.
ARDA: He o zaman mezara götür kanka!
Bağırmıştır ve canlı yayındakiler dahil Zeynep dışında herkes duymuştur.
ÜLKÜ: Neyi mezara götürecekmiş?
ARDA: Ya Emir bana 1 lira verecekti yanında ama vermiyor bende parayı mezara götürecen herhalde anlamında dedim.
ÜLKÜ: mclröfl Emir niye vermiyorsun çocuğun 1 lirasını ya xöşfödş.
Herkes güler.
Birkaç dakika sonra Zeynep gelir.
ZEYNEP: Siz bugün burada kalacaksınız değil mi?
EGE: Zeynep istemiyorsan gideriz yani.
ZEYNEP: Ya ben onu mu dedim!
KEREM: Anladık biz Zeynep. Peki gidelim biz.
ZEYNEP: Ya ben onu demedim kalın tabiki ama nerede kalacaksınız diyorum.
EGE: Harbi biz nerde kalacaz?
ZEYNEP: E hani gidiyordunuz?!
EGE VE KEREM: Aa kim dedi ya!!
ÜLKÜ: Bebişlerim yayını maalesef kapatmamız lazım çünkü kim nerede kalacak hiç bilmiyoruz onu ayarlıyacağız sizi çoook seviyorum size bir sürü muck muck muck baaayy.
EMİR: Bu arada Ege ile Kerem şakasına söyledi ama gerçekten rahatsız olacaksanız gideriz zaten niye geldik ki size çok rahatsızlık veriyoruz.
ZEYNEP: Hayır ya yer var da nerede yani kim kiminle yatacak siz nasıl rahat edersiniz diyoruz biz.
ÜLKÜ: Dört yatak odası var aslında salonda falan baya büyük koltuklar var ama rahat etmezsiniz. Herkes iki iki uyuyabilir.
ZEYNEP: O zaman İkra ile benim odalarımızda siz kalın bizde kızlarla uyuruz iki iki.
ARDA: Evet aslında mantıklı.
ZEYNEP: İkra sana bir sorun olur mu?
İKRA: Yok canım ne sorunu olacak.
ÜLKÜ: O zaman Zeynep ben seninle uyumalıyım sana önemli şeyler söyleyeceğim.
DEFNE: Tamam o zaman ben de İkra ile uyurum.
ARDA: Emir.
EMİR: Arda.
EGE: Tövbe tövbe noluyo lan
ARDA: Ben Emirimle uyuyacağım. Sana güzel haberlerim var.
EGE: Aga be Kerem yine satıldık görüyor musun?
KEREM: Görüyorum kanka görüyorum neyse biz de dertleşiriz be.
ZEYNEP: Neyse ben yatmaya kaçar Ülkü senin odana gidiyorum.
ÜLKÜ: Git kanki.
ZEYNEP: Hadi iyi geceler.
Herkes iyi geceler der.

SAAT YİNE 23.40 ÇOK GEÇ OLDU SİZEDE İYİ GECELER RÜYANIZDA BENİ GÖRÜN AMİN MUCK MUCK ❤️💜


Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin