Bu bölümü yazarken bu şarkıyı dinledim siz de yukarıda ki şarkıyı dinleyebilirsiniz iyi okumalar.
EMİRDEN
Sabah saat altı buçukta kalktım ve kıyafetlerimi giydim.Sonra diğerlerini uyandırdım.
Arda'nın kıyafeti
Ege'nin kıyafeti
Kerem'in kıyafeti
Kahvaltımızı yapmaya başladık. Bir yandan da sohbet ediyorduk.
EMİR: Ee kanka açılacak mısın Ülkü'ye?
ARDA: Bugün biraz onunla zaman geçirecem ama sizde diğer kızlarla olun onlar Ülkü'yü bugünlük çok çağırmasınlar yanii.
EMİR: Tamam o iş bende merak etme sen
EGE: Merak etme kanka
KEREM: O iş bizde
Neyse işte okula giderler.
Kızlar çoktan okula gelmiştir. Ülkü de kızlarla konuşmuştur bugün biraz Ardayla vakit geçirmek istiyordur.
ZEYNEP: Günaydın.
EMİR: Günaydın. Kafan nasıl iyidi değil mi?
ZEYNEP: Evet çok iyiyim hatta sen söylemesen hatırlamazdım bile.
Gülerler. Bir kaç dakika sonra hoca gelir ve ders başlar.
TUĞBA HOCA: Merhaba çocuklar önemli bir duyurumuz olacak öncelikle yeni gelen arkadaşlarımızdan yerini değiştirmek isteyen var mı?
Emir Zeynep'e baktı çünkü gitmesini istemiyordu.
ZEYNEP: Emir'e bakarak, yok hocam biz memnunuz yerimizden diyip gülümsedi.
TUĞBA HOCA: Tamam o zaman bir sorun yok. Yeni gelenler duyuruları dikkatli dinlesin. Diğer arkadaşlarınız biliyor ama ben size soruyorum bizim okulumuzda hafta sonu kursları bulunuyor bunlara katılmak ister misiniz?
Kızlar aralarında biraz konuştuktan sonra kabul ederler.
TUĞBA HOCA: Peki çocuklar o zaman ben hangi sınıfta olduğunuza bakayım hemen.
Hoca telefona bir kaç dakika bakar ve
TUĞBA HOCA: Kızlar şanslısınız ki aynı sınıftasınız ve burdan arkadaşlarınız da var.
ÜLKÜ: Kim hocam.
TUĞBA HOCA: Bakıyoruuum... Emir, Ege, Kerem ve Arda ile aynı sınıftasınız. Ve son olarak okul kurslarında herkes istediği yere oturabilir diyerek derse geçiyorum.
Erkekler çok mutlu olmuşlardı çünkü kızlarla aynı sınıftalardı ve kızlar da yürüyerek geldikleri için birlikte gidebilirlerdi.
~~Zil çalar~~
EMİR: Zeynep seninle bir şey konuşabilir miyim?
ZEYNEP: Tabii ama noldu? Bir sorun mu var?
EMİR: Yook sadece bir şey konuşacağız korkmana gerek yok.
ZEYNEP: Pekiiii...
Emir Zeynep'le rahat konuşabilmek için boş bir sınıfa getirir.
EMİR: Zeynep yanlış anlamazsan bir şey soracaktım.
ZEYNEP: Sor.
EMİR: Eeee... Ş-şey sevgilin var mı?
ZEYNEP: Hayır yok, hiç olmadı da.
EMİR MUTLULUĞUNU BELLİ ETMEDEN: Anladım. Tamam.
ZEYNEP: Niye sordun?
EMİR: Hiiiç merak ettim sadece. Sınıfa geçelim mi?
ZEYNEP: Olur.ARDA VE ÜLKÜ
ARDA: Ülkü bişey sormak istiyorum?
ÜLKÜ: Sor.
ARDA: Hiç sevgilin oldu mu ya da var mı?
ÜLKÜ: Hayır. Hiç olmadı.
ARDA: Tamam. Dışarı çıkalım mı?
ÜLKÜ: Çıkalım.
Ülkü giderken kızlara gülümser, kızlar da ona.
BAHÇEDE
ARDA: Şuraya oturalım mı?
ÜLKÜ: Olur.
ARDA: Eee nasılsın?
ÜLKÜ: İyi işte nasıl olunması gerekiyorsa öyleyim.
ARDA: Ülkü, bir şey söylemek istiyorum sana.
ÜLKÜ: Evet, dinliyorum.
ARDA: Ben san-
Zil çalmıştı
ÜLKÜ: Evet Arda dinliyorum.
ARDA: Ş-şey zil çaldı zaten sonra söylerim.
Sınıfa giderler Arda daha hazır değildi ama söylemek de istiyordu bu son dersti ve cuma günüydü yarın kurs vardı ama Arda acele etmek istemiyordu o yüzden şimdilik söylemiyecekti.EVET YİNE ACELEYLE YAZDIM BU BÖLÜMÜ VE AKLIMA FİKİR GELMEDİĞİ İÇİN BİR KAÇ GÜN YAZAMAYABİLİRİM ARDA ÜLKÜ SAHNELERİ YAPMAM LAZIM AMA AKLIMA ARDA ÜLKÜ SAHNELERİ GELMİYOR BÖLÜM ATAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM KANKİLER.
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BAAAY.