BİLGE BÖLÜMÜNÜN YAYINLAMAYI UNUTTUĞUM KISMI

159 15 16
                                    

Bu hayatta gerçekten benden salak biri yok.

Normalde o bölüm 1250 ye yakın kelimeden oluşuyordu...
1000 kelime yayınlanmış🤦🏻‍♀️

Ve ayrıca o 250 kelime kadar olan kısım da yok!!

Hatırldığım kadarını yazmaya çalışacağım.

Kısa olacak çünkü bunu bölüm olarak saymayacağım ben.

Gecenin 3.30 unda da atsam olsun be.

______________

ÜLKÜ: Ne! 1,5 saat mi var. Hayır ya çok kısa ama. Nasıl hazırlanalım, biraz daha geç gideriz biz.
ARDA: Ülkü zaten yolumuz uzun, 1,5 saat de yol sürecek. Ne yapalım yani?
İKRA: Ne, 1,5 saat mi?! Ben gelmem o zaman.
ARDA: Hasbinallah! Neden İkra sana noldu?
İKRA: Uzun yolda midem bulanıyor benim.
EGE: E o zaman seni öne alırız gü- İkra. Camı da açarız bişey olmaz öyle.

Bi saniye bi saniye. Ege İkra'ya güzelim diyecektiiiiii!!!!

Yanımda oturan daha doğrusu uyuyan Emir'in kulağına yaklaştım ve konuştum.

ZEYNEP: Sevgilim farkettin mii Ege İkra'ya güzelim diyecekti.
EMİR: Ya bitanem bak bana bu kadar yaklaşma! Kokunun güzelliğinden kalp krizi geçirecem şurda.

Al işte. Ölcem şimdi. Neyse duymadım ne dedi ki?

ZEYNEP: Ya Emir ben ne diyorum sen ne diyorsun ya!
EMİR: E onlar zaten seviyor ki birbirlerini.
ZEYNEP: Onu biliyoruz zaten. Ama çok güzel olur bunlar ya.
EMİR: Boşver onları bebeğim biz daha güzeliz.

Ülkü'nün oflamasıyla uzaklaştık.

ÜLKÜ: Of hadi herkes evine hazırlanın. Zaten çok az zaman var.
DEFNE: Ülkü ve bitmeyen süs aşkı.

Ülkü kısaca Defne'ye bakıp konuştu.

ÜLKÜ: Aşka hayır demem ama bir erkek için ağlayacağıma rujum kırıldığı için ağlamayı tercih ederim.

Heyt ulann. Kimin kanksı tabee!

Biraz sonra Emirler kendi evlerine gitti ve biz de hazırlanmaya başladık.

Bu kısım önemli.

Öncelikle 2 bin için çokkkk teşekkür ederim.

Sonralıkla.

Arkadaşlar oy verin ya da yorumlarda fikir verin derken bunun için diyordum.

Okunmalarımız çok çok güzel. Ben asla 2 bin olmayı düşünmemiştim. Ama oylar gerçekten üzücü. Bir oy vermek bu kadar zor olmamalı.

Ben bu kitabı yazmaya başlarken hiç çıkar için yazmadım. Tamamen eğlenmek için yazıyorum. Ve siz bu kadar güzel okunmaya rağmen her bölüm en fazla 9 oy verince moral yok oluyo.

Tanıtım bölümünün 370 küsür okunması olmasına rağmen oy sayısı 13. Sevmediyseniz yorumlarda sevmedim diyebilirsiniz. Bunda üzülecek bir durum yok. Kimse sevmezse de kitabı siler belki başka hikaye yazarım belki de bi daha yazmam. Yani ilk başta belki o kadar emek boşa gittiği için üzülürüm ama yas da tutmam bu yüzden yorumlarınızı lütfen belirtin.

‼️Eğer bu bölüme ya da BİLGE bölümüne diğer bölümlerdeki gibi az yorum ve az oy gelirse eğer bundan sonraki bölümde sınır koymaya başlayacağım. Ve sınırlarda çok dolmazsa belki her hafta ya da iki haftada bir bölüm atacağım. Ondan sonrasında da devam ederse ben de bi umut bi umut demeyi bırakıp hikayeyi sileceğim‼️

Neyseeeee yine deeee.

Sizi seveyrum 💋

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin