ARKADAŞLARRRR
Men aşık olmuşem. TDÇ'me... Nasıl kurtulacam bilmiyomda help. Rüyalarıma giriyor. Yav ben 8 yıldır hayalim olan mesleği onun yüzünden avukatlığa çevirmek üzereyim o kadar tutulmuşem bu adama. Help help help!!!
Yazma tarihi: 11.04.2023 (yayınlamayı sonra yapcağım için tugişime ne zaman bu kadar tutulduğumu bilin istedim)
BİR SORU: Doğum gününüz ne zaman? Kutlarız belki zamanı geldiğinde. Benimki 18 nisan.
🐑🦋
Hani minik minik bir yıldız var ya, heh onu doldurursanız çok sevinirim.
İyi okumalarr 🌼⭐
__________________________________________DEFNE'DEN
Kızlarla eve geldik ve bugün erkeklerde kalacağımız için üzerimizi değiştirdik. Bu birkaç günde Kerem'e karşı hislerim daha da artmıştı. Özellikle de düğün gününde. Ona aşığım sanırım. Sanırım değil hatta, öyleyim. Derste bana bakıyordu, ben de ona. Bazen sinirli görünüyordu ama beni görünce onun sinirli olduğunu anlamıyordum. Çünkü bana hep gülerek bakıyordu.
ZEYNEP: Ohooo! Kız, diğer gezegendeki arkadaşlarınla mı konuşuyon yoksa!
Zeynep'in dediğiyle düşüncelerimden kurtulup bana bakan kızlara döndüm.
DEFNE: Hı? Ne dedin?
ZEYNEP: Diyorum ki Kerem'ini bu kadar özlediğini bilseydik daha hızlı hazırlanırdık.
DEFNE: Offf saçmalamayın ya, hadi hazır mısınız?
ÜLKÜ: Çoktannn.
İKRA: 7... 7 dakikadır sana sesleniyoruz aşko. Noldu iyi misin?
DEFNE: Bişey olmadı. Sadece... Kerem. Kızlar sizce Kerem'in sevdiği biri var mıdır?
ZEYNEP: Evet tabiki de var. Sen.
DEFNE: Kanka ciddi soruyorum.
ZEYNEP: Bende çok ciddi bir şekilde cevap verdim işte. Ya cidden görmek için kör olmak lazım kankim. (Bölümlerde sahneleri çok yoktu fakat baya yakın onlar da.)
ÜLKÜ: Aşkom. Çok pardon ama mal mısın be kızım? Hâlâ soruyor bide koromon sovdoğo vor modor, sabır artık be.
İKRA: Peki Defne sana soralım. Kerem ya da başka biri, sana davrandığı, baktığı gibi başkasına davransa, baksa bu buna aşık demez misin?
ZEYNEP: Oooooo, çok kritikk. Ama mantıklı, ben derdim mesela.
ÜLKÜ: Emir için mi?
ZEYNEP: Eve- Ülkü! Şuan konumuz Defne.
DEFNE: Yani, sanırım aşık derdim. Herhalde yani.
İKRA: Heh, sanırımı evete yuvarlayalım biz o zaman. (İkra Ilıcalı lsöslsödp) Bak sen de aşık olduğunu anlamışsın.
ZEYNEP: Peki, en önemli soru da benden ve sonra çıkıyoruz. Sen, ona gerçek anlamda aşık mısın, yoksa bu zannettin hoşlantı mı Allah korusun? En önemlisi senin düşüncen sonuçta.
DEFNE: Ben ona aşığım. Nasıl bir aşk ya da cidden aşk mı bilemem ama ona bakınca herşeyim yok oluyo, tüm olumsuz şeyler. Ona bakınca kalbime yağmur yağıyor da çiçekler açıyor gibi sanki.
ZEYNEP: Tamam ben aldım cevabımı hadi çıkalım. Ve yolda kesinlikle şuan ki durumumuza uygun olarak Poşet dinleyeceğiz.
(Ne dumanı ne DKTT'si ne yaşlı amcası ben varım diyor ben)Kızlar gülerken biz çoktan evden çıkmıştık. Yolda cidden Poşet açmıştı Zeynep. Serdar Ortaç hayranı kendisi. Müq adam diye diye geziyor ortalıkta.
ZEYNEP: Üff müq adam ya bayılıyorum bu şarkıya.
ÜLKÜ: Manyaksın ya.
ZEYNEP: Sağol bebiş;)5-10 dakika sonra eve gelmiştik. Kapıyı çaldık ve açan kişinin halini görünce minikten şaşırdık.
ZEYNEP: Müsait değil misiniz?
Karşımızda uykulu gözlerle bize bakan Emir ve Arda duruyordu.
EMİR: Ya hayır müsaitiz tabi de içerideki şahıs bizi bu hale getirdi.
ARDA: Hoşgeldinizzzz.
ÜLKÜ: Arda hiç iyi görünmüyorsun ama... Hoşbuldukkkk.