Geldim ayolOy ve yorumları yapıp başlarsanız çok sevinirimmm.
Satır arası yorumlarınızı unutmayınn 👉🤎👈
Ayrıca bi sorum var.Aranızda wattpad okuyan erkek var mı bi arkadaş soruyor da lxmslsödş
🦔
__________________________________
Bölüm şarkısıııııSertab Erener- Mecbursun
YAZARDAN
(Öğle arasında oluyor az sonrakiler. Zeynep ve Emir yukarıda sevgili olurken burdakilerde bunları yaşıyorr)
İKRA: Şu masa boş, oraya oturalım.
ARDA: Tamam o zaman Kerem sen gel benle tostla ayran alalım bizde.
KEREM: Tamam.Kerem ve Arda sıraya girince diğerleri de masaya oturdu. Ege İkra'nın yanına oturmuştu. Defne ve Ülkü yan yana, ikisinin yanındaki sandalyelet ise boştu. Emir ve Zeynep için de yandaki masadan iki sandalye çekip yan yana koydular.
Ülkü telefondan bişeyler açıp kızlara gösteriyordu. Ege'de kızların neden ünlüler hakkında konuştuklarını sorguluyordu içinden.
ÜLKÜ: Oha kızlar şu geçen benim özendiğim ikili ayrılmış.
DEFNE: Nazarın değmiş Ülkü.
İKRA: Evet Ülkü ya kimi beğensen bişi oluyo o kişiye. Yeto!Kızlar gülerken Ege'de İkra'ya bakıp neden bu kadar güzel olduğunu, güzel baktığını, güzel güldüğünü, güzel koktuğunu, güzel davrandığını düşünüyordu. Harika biriydi o.
Kızlar konuşmaya devam ederken Ege, yavaşça İkra'nın kolunu tutup kendine çekti. Ülkü ve Defne sırıtırken belli etmeden hiç görmemiş gibi yapıp kendi aralarında konuşmaya devam ettiler.
Ege ve İkra ise fısıldayarak konuşmaya başlamıştı.EGE: İkra... Neden bu kadar mükemmel olmak zorundasın sen ya.
İKRA: Nasıl yani Ege?Ege derin bir nefes aldı ve İkra'nın gözlerinin içine bakarak konuştu.
EGE: Yani. Böyle mükemmel olmaya devam edersen eğer, seni öpmek zorunda kalacağım. (Kalbimmm)
İkra şaşırmış ve heyecanlanmıştı. Böyle bişey beklemiyordu.
İKRA: Ege...
EGE: İkra, sende ne var bilmiyorum ama beni sana çeken birşey var.
İKRA: Ne, nasıl?
EGE: Bilmiyorum, geçen de bunu bir bilgeye sordum ben.İkra şakaya vurarak sordu.
İKRA: Eee, ne dedi o bilge?
Ege, İkra'ya biraz daha yakınlaşıp gözlerinden gözlerini ayırmadı.
EGE: Dedi ki o bilge, sen aşık olmuşsun, fena tutulmuşsun dedi. Ölürmüşsün onun için, çok seviyormuşsun onu dedi.
İkra'nın az önceki alaylı gülümsemesinden eser yoktu. Çok heyecanlanmıştı. Kalp atışları hızlanmış, nefesleri sıklaşmıştı. Yüzleri arasında 3 santim ya vardı ya yoktu. Çok yakındılar. Nefesleri yüzlerine çarpıyordu. Ege'nin bakışları İkra'nın dudaklarına kaydı. Ege'nin bu hareketiyle İkra da onun dudaklarına baktı. Bu anı bozan sesle birlikte ikiside eski haline döndü.