ÇEKİLİŞ🎄🎁

300 17 9
                                    

31 Aralık 2022 (aslında haftasonu ama siz hafta içi gibi düşünün)

ÜLKÜ'DEN
Bugün geç uyumama rağmen saat 4.30-5.00 gibi uyandım. Bugün yılbaşına girecektik.

1 hafta önce (okulda)
Hoca: Çocuklar bugün sizlere birlikte bir yılbaşı çekilişi yapacağız. Herkes kurada çektiği isme kimseye söylemeden bir hediye verecek. Sakın şunu unutmayın ki hediyenin çook şaşalı bir hediye olmasına gerek yok. Hadi başlayalım.
Kurada kime kim çıktı.
Selim: Emre
Emre: Pelin
Pelin: Ahsen
Ahsen: Selim
Ülkü: Emir
Emir: Zeynep
Zeynep: Arda
Arda: Ülkü
İkra: Kerem
Kerem: Defne
Defne: Ege
Ege: İkra
Ecrin: Buğlem
Buğlem: Sude
Sude: Ecrin
Ecem: Derin
Derin: Berna
1 hafta önceye devam
Ülkü teneffüste hemen Zeynep'in elindeki kağıdı çekti ve kendi kağıdını ona verip onunkini de o aldı.
Defne de aynı şekilde İkra'nın kağıdını alıp kendi kağıdını verdi.
ZEYNEP: Kızlar napıyonuz ya olmaz bu.
İKRA: Kızlar cidden olmaz.
ÜLKÜ VE DEFNE: Olur olur hem de çok güzel olur.
Kızlar itiraz etsede Ülkü ve Defne kabul etmedi. Ve yeni olarak herkese sevdiği çıkmıştı.
Şimdiki zamana geçiş piuvpiu (geçiş efekti)

Bana Arda çıkmıştı ve ben ona güzel bir hediye aldığımı düşünüyorum. Kızlar da özellikle Zeynep hediyelerini asla göstermiyorlardı.

Erkekler
EMİR: Olum Zeynep ya beğenmezse hediyeyi
ARDA: Kankacım sen emin misin bu Zeynep yengenin seni sevdiğinden.
EMİR: Emin olmaya başladım aslında. O da bana sıcak davranıyor zaten ama o herkese sıcak davranıyor.
KEREM: Bak kanka ben gördüklerimi söyleyeyim. Zeynep sana iyi davranan, seni merak eden ve sana aşık olmasını umduğumuz bir arkadaşımız. Ama bana sorarsan sana aşık.
EMİR: Nasıl yani nerden anladın aşık olduğunu?
KEREM: Knk sana davranışlarını, bakışlarını görse sokaktan geçen biri bile anlar.
ARDA: Eeee hadi hediyeleri kontrol etmeye başlayalım okula gidecez birazdan.
(bu arada okul hediye günü olduğu için saat 16.00 da başlayacak ve hediyeler verildikten sonra evlere gidilecek)

Saat 15.15

ZEYNEP'TEN
Emir'in hediyesini dikkatlice ve özenle hazırlamıştım. Biraz heyecanlıydım çünkü ben kime çıktığımı ve hediyemi çok merak ediyordum. Acaba Emir'e kim çıkmıştı. Ya sanane Zeynep kim çıktıysa çıktı. Bu düşüncelerden kurtulup aşağıya indim ve telaşlı kızları izledim.
ZEYNEP: Hayırdır ya niye bu kadar acelecisiniz siz. Bir tane hediye sadece. (sen hediyeni görünce hatırlatırım bu laflarını)
ÜLKÜ: Bizimle böyle konuşuyosun da inşallah sende o 'bir hediyeye' bir hediye gibi davranırsın.
ZEYNEP: Tabiki de abartmam alt tarafı bir hediye. Hediyeleri çok severim ama o mutluluk bir anlık bir şeydir. Saklarsın sonra baktığında yine mutlu olursun ama o anki mutluluk gibi olmaz.
İlk andan sonra hediyenin sadece anısı olur bence.
ÜLKÜ: Şak şak şak şak alıkışş. Neyse hadi geç kalıcaz. Saat kaç.
ZEYNEP: 15.15, dedi gülümseyerek.
İKRA: Noldu kız ne sırıtıyon.
ZEYNEP: Bir şey yok ya bu tarz saatler hoşuma gidiyor.
ÜLKÜ: İyi bunu Emir'e söyleyelim de unutmasın. Evlenme teklifini falan böyle saatlerde yapsın.
ZEYNEP: Ha ha ha çok komik.
DEFNE: Ayh yeto siz artık çıkıcaz mı?
İKRA: Biraz bekleyin hemen geliyorum.
ZEYNEP: İyi hadi acele et erkeklerden önce gidelim yoksa görürler belki.

İkra yukarı koştu. Yaklaşık 5-6 dakika sonra geri geldi.

ÜLKÜ: Nereye gittin kız?
İKRA: Ya notu koymayı unutmuşum. Onu koydum.
ÜLKÜ: Oooo not da koyarlarmış çifte kumrular.
ZEYNEP: Ben koydu- Eee hadi çıkalım.
ÜLKÜ VE DEFNE: Ooooooooo
ZEYNEP: Sizin de koyduğunuzu biliyorum.
Bunu söyleyince Ülkü ve Defne sustu.
ÜLKÜ: Hadi çıkalım bakın karşılaşıcaz yoksa yolda.

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin