Şarkılar
Dolu Kadehi Ters Tut- Yangın
Dolu Kadehi Ters Tut- Karanlıkİyi okumalarr ballar🌈
___________________
YAZARDAN
Bir insan, diğerinin sadece tek bir bakışına bile aşık olabilir mi? Çok saçma! Ama aşık olan da sevmek için sebep bulmak istemez.
Aşıktır işte, illa bi sebep lazımsa nefes alması bile yeter ona.Arda ve Ülkü...
İkra ve Ege...
Emir ve Zeynep...
Defne ve Kerem...İkisi çocukluktan tanışan aşıklar
İkisi daha önce çokça karşılaşmış ama bunu farketmeyenler
İkisi ilk kez karşılaşanlar
İkisi de... Hep aşık kalacaklar işte.
İşte bu dört çift, diğerinin bile nefes almasından aşık olanlar. Birbirlerini, ölseler bile hep sevecek kadar aşık olanlardan bunlar.
****
ÜLKÜ: Offf kızlar ya!
ZEYNEP: Ay yeter noldu. Bi durda bizde hazırlanalım be kızım.
ÜLKÜ: Saçım nasıl olmuş?
İKRA: Ya kaç kere güzel olmuş dedik işte. Kötü desek rahatlayacak mısın kanka ya!
ÜLKÜ: Ay tamam tamam. Defnoşummm.
DEFNE: Efendim?
ÜLKÜ: Bebeğim senin şu siyah kolyeni sen takmayacaksan ben takabilir miyimm?
DEFNE: Takmayacağım ben takabilirsin. Benim yatağın sağındaki komodinin... 2. Çekmecesinde olması lazım.Kızlar, Arda'nın dediği gibi 1,5 saatte hazırlanmaya çalışıyordu. Daha doğrusu hazırlanıyorlardı daa. Ülkü çok zorlanıyordu...
Sonunda hazırlanmışlardı.
Ülkü sırt dekoltesi olan diz kapaklarının hemen üzerinde biten siyah, hafif simli bir elbise giyinmişti.
Zeynep de sırt ve az göğüs dekolteli kırmızı, kalçasının birkaç parmak altında biten bir elbise giyinmişti.
Defne göğüs dekolteli askılı ve dizlerinin üzerinde biten kırmızı elbise giyinmişti.
İkra ise siyah, göğüs dekoltesi diğerlerininkinden fazla olan ve sırt dekoltesi az olan kalçasının altında biten bir elbise giyinmişti.
(Fotoğrafkoymayaüşendiğimiçinanlattım:))
Ülkü Arda'yı aradıktan 5 dakika kadar sonra erkekler gelmişti. Asu arkadaşlarıyla alışverişten geldiği için o da geliyordu.
Asu ise koyu kırmızı askısız, sırtında ip detayları olan diz kapaklarının hemen üzerinde biten güzel bir elbise giyinmişti.
Zeynep, Emir, Asu, Ülkü ve Arda Emir'in arabasıyla
İkra, Ege, Defne ve Kerem ise Kerem'in arabasıyla gidecekti.
EMİR: Bebeğim...
ZEYNEP: Efendim?
EMİR: Bu elbise bi tık kısa ve sence de açık değil mi?
ZEYNEP: Hayır değil. Ayrıca çok beğendiysen sana da alalım sen de giyersin sevgilim.Emir daha fazla ısrar ederse hem Zeynep'le ufak bir kavga çıkacağını, hem de Zeynep'in istediğini giyeceğini, buna karışmaya şuan hakkı olmadığın bildiği için daha fazla konuşmadı bu konuda. (Bakana giydirtirim desene Emirrr)
57 dakika sonra
İKRA: Off, Ege ne kadar yol kaldı daha? Önde oturmak belli bir zamandan sonra işe yaramıyor çünkü... (Bilirim o hissi...🤢)
Ege, endişeli gözleri İkra'nın üzerinde gezdirdi.
EGE: Çok kötüysen duralım istersen. Kerem orda su olması lazım, versene.
İKRA: Durmamızı gerektirecek kadar değil. Dayanırım ama yine de midem bulanıyor.