✨ENİŞTE✨

192 14 40
                                    

1-2 bölüm sonra nefret ettiğim şeyi yapıp sınır koyacağım artık arkadaşlar böyle giderse:(

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN🍁

İyi okumalarrr💫

Şarkılar (yine yüzde yüz alaka yok. Belki yüzde otuz falan ehe)

Yedinci ev- Birileri anlatsın bana
Kargo- Yıldızların altında

____________________________________

"Sana aşığım diyorum kızım anlamıyor musun sen ya!?"

"Anlamıyorum evet! Anlamıyorum, sürekli yanında kızlar olup sonra bana gelip seni seviyorum demeni anlamıyorum."

Genç kız, adamın, sevdiği adamın yanından koşarak uzaklaştı ve durmadan koştu. Durduğunda adımları onu kayalıklara getirmişti. Kız denizden korkardı, yüzme bilmiyordu ve denizin, havuzun yanından geçerken bile ürküyordu. Nerden bilebilirdi ki korkularının onun mezarı olacağını.

"Sevme beni, kırma beni artık. Yapma bunu bana sevgilim. Özür dilerim bunu yapacağım için. Teşekkür ederim beni sevdiğin için."

Genç kız kayalıklardan aşağıya bıraktı kendini. Bir daha geri dönmemek üzere gitti bu yaşamdan. Kim bilir, belki mutludur gittiği yerde. Ya da orda onu üzmeyen bir aşkı vardır, ama genç kızın aşkı da kendisi gibi öldü o gün. İlk ve son aşkıyla öldü o kız.

Ülkü burnunu çekerek konuştu.

ÜLKÜ: Hangimizin fikriydi bu film ya. Ya bende böyle olursam.
ZEYNEP: Arda'n yapmaz sana bu adamın şerefsizliğini merak etme.

Kızlar izlediği dram filmiyle salya sümük ağlamışlardı.

İKRA: Ay kalkın hadi bu kadar duygusallık bize fazla.
ZEYNEP: Ben neşemizin yerine nasıl geleceğini çok iyi biliyorum.

Zeynep sırıtarak telefonuyla ilgilendi bir süre. Kızlar yine poşet açacağını düşünürken çalma sesiyle şaşırdılar.

ÜLKÜ: Kimi arıyorsun?
ZEYNEP: Acaba?

Birkaç çalışın ardından telefondan gelen "alo?" sesiyle Defne kızarmaya başladı çünkü Zeynep, Defne'yi baya kızartabilirdi. (Ben sanırım fazla fesatım ya)

ZEYNEP 📞: Naber enişte?
KEREM 📞: İyi, iyi de... Kerem ben Zeynep.
ZEYNEP 📞: Evet işte eniştemsin.
KEREM 📞: N-nasıl?
ZEYNEP 📞: Bu bir kerede anlamama sorunu erkeklerde genetik mi yoksa dördünüze özel bir şey mi enişte?
KEREM 📞: Zeynep umarım duygularımla oynamıyorsundur şuan çok üzülürüm.
ZEYNEP 📞: Ya neden duygularınla oynayayım. Defne'ye aşık değil misin sen?
KEREM 📞: Evet...
ZEYNEP 📞: E eniştemizsin o zaman. Ne diyelim baldız mı bekliyordun?

Kerem'in arkasından gülme sesi gelince bu sesin Arda'ya ait olduğunu anlamışlardı, onlarında telefonu kızlarınki gibi hoparlördeydi.

ARDA 📞: Ulan canım yengem be, bu çocuğu mutlu ettin ya. Helal kız sana!
EGE 📞: Kimin yengesi buuu,
ARDA 📞: Bu bizim yengemizzz.
ZEYNEP 📞: Yenge derken?
EMİR 📞: Öhöm öhöm! Hadi meşgul etmeyin kızı. Ben kahve almaya gidiyorum bitmiş.

Arkadaki birkaç konuşmanın ardından -marketten istediklerini sordu Emir- kapı çarpma sesi geldi.

ARDA 📞: Neyse gitti o. Şimdi yengem şöyle. Bizim bu şapşik Emir'ciğimiz sana yanık bunu bilmeyen yoktur. Yüksek ihtimal sesim hoparlörde kızlar duyuyor o yüzden düzelteyim biliyorsunuzdur. Şimdi bakınca sen de boş durmuyorsun o yüzden bizde sana yenge diyeceğiz.

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin