AYH BANA BİŞİLER OLUYOĞĞ (1. part)

164 11 23
                                    

(Şarkı
Olsun- speed up)

Oy ve yorumlarınızı unutmayınnnnn.🤍

İyi okumalarr kankişlerrrr❤️❤️❤️❤️❤️

________________________

Önceki bölümden ertesi gün

ZEYNEP'TEN

Şuan disiplin kurulunun önündeydik. Mete'nin hâlâ bana ruh hastası gibi bakmasından dolayı Emir yine kavga etmezdi onunla umarım. Şuan hocalar ve müdür kamera kayıtlarını inceliyordu. Sınıf hocamız konuştu.

TUĞBA HOCA: Kayıtlarda da görüldüğü gibi herşey çocukların anlattığı gibi olmuş. Mete'nin yaptığı davranış ortada. Zeynep'in istememesine rağmen onu öpmeye çalışmış. Ve bir kere de değil! Bu taciz resmen.

(Diğer isimler sallamasyon)

MERT HOCA: Haklısınız hocam ama Emir'in vurmasına gerek yoktu bence.

Elvin hoca -okulun en feminist hocası- sinirlenerek konuştu.

ELVİN HOCA: Napsaydı hocam? Emir orda durup izlese miydi? Ya da Mete'ye dur Mete yapma mı deseydi, ne yapsaydı?
MÜDÜR: Mert hocam, Elvin hoca haklı. Emir'in yaptığı bence gayet haklı bir davranıştı.

Mert hoca fazlasıyla yobaz bir insandı. İyi ki bizim dersimize girmiyor. Bu kez de Zeynep'e laf etti.

MERT HOCA: Bence Zeynep tokat atmamalıydı ama.

Bu kez sinirlenen Zeynep oldu.

ZEYNEP: Tokat atmasydım beni öpecekti ve belki de daha ileriye gidecekti hocam. Kendimi savunmayıp tacize izin mi verseydim ne istiyorsunuz?
MERT HOCA: Zaten arkanda Emir varmış kızım. Onlar erkek erkeğe (en nefret ettiğim söz) hallederdi.

Zeynep çok sinirlendiğinden sesi yüksek çıkıyordu.

ZEYNEP: Hocam ne diyorsunuz siz ya! Emir'in arkamızda olduğundan haberim yoktu benim. Ayrıca erkek erkeğe ne ya! Orda Mete zorla beni öpmeye çalıştı Emir'i değil bunu anlıyorsunuz değil mi siz?!!! Orda Emir gelmeseydi onun yapacaklarını ben yapacaktım Mete'ye! Çünkü erkek erkeğe olması gereken bir olay yok ortada. Tekrar söylüyorum orda Mete beni öpmeye çalıştı zorla! Kendimi savunmam çok haklı bir sebep.
ELVİN HOCA: Zeynep haklı hocam! Burda ne Emir'in ne de Zeynep'in davranışında bir hata var. Tüm suç Mete'nin.
TUĞBA HOCA: Aynen öyle. Emir de Zeynep de yapması gerekeni yapmış.
SELİM HOCA: Benim düşüncem Mete'nin okuldan atılması olur Mehmet hocam. (Müdürün adı Mehmet)
İBRAHİM HOCA (canım hocam): Görüldüğü üzere, evet tüm suç Mete'ye ait. Ve Mete'nin bu davranışı için de bir cezası olmalı. Okuldan atılması bence en doğrusu hocam.

Hocalar birkaç dakika böyle konuştu ve ardından bir karara vardılar.

MÜDÜR: Evet çocuklar yaşanan bu tatsız ve iğrenç olaydan sonra Mete'nin yaptığı bu davranıştan dolayı okuldan atılması gerektiğini düşünüyoruz. Zeynep ve Emir'in ise yaptığı davranışlarını haklı buluyoruz, bu yüzden onlara uygulanması gereken bir ceza olduğunu düşünmüyoruz. Mete, eşyalarını topladıktan sonra odama gel. Çıkabilirsiniz çocuklar.

********

İki gün sonra

ÜLKÜ'DEN

Dünyanın en saçma ders programı bizde olduğu için ard arda dört tane koymuşlar aynı dersten. Ama en güzeli şuan o dersin hocası gelmemişti ve dört ders boştu!! Artık yazılılar bittiği için hocalar okula çok gelmiyordu. Aklıma gelen fikirle ayağa kalktım ve sınıfa döndüm.

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin