Selamlarrrrr
Nasılsunuz ayoll
Neyse hadi bölüme geçelim.
Hadi bide oy verin. Aşksınız siz.
Şarkılar
Yaşlı Amca- Yakamoz Güzeli
Glass Animals- Heat Waves(slowed)
___________YAZARDAN
Sabah ilk uyanan kişi Kerem olmuştu. Banyoya gidip duş aldıktan sonra üzerini giyindi ve erkekleri uyandırdı.
ARDA: Offf sabahın körü ya!
KEREM: Kalk Arda saat 8. Kalk hadi ikimiz kahvaltı hazırlayalım siz ikiniz de buraları toparlayın.Emir ve Ege kafa sallamıştı sadece. Arda ve Kerem kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Diğerleri de etrafı toplamışlardı.
Kerem elini havluyla silerek çıktığında Ege onu görüp kahkaha attı.
EGE: Olum valla şuan 6 yaşındayım ve televizyon izlerken annem kahvaltının hazır olduğunu söylemeye gelmiş gibi duruyorsun ĞDÖSŞDÖAİSÖĞA.
KEREM: Çok komik! Ayrıca... Kahvaltı hazır.Ege'nin kahkahası büyüdü.
KEREM: Hadi gidin kızları uyandırın sizde.
EGE: Tamam canım annem ya KFKSLDMEZA.Kerem en sonunda elindeki havluyu Ege'ye fırlattı ve sonra Ege ve Emir kızları uyandırmaya gittiler.
Emir Zeynep'in kapısını tıklattı.
EMİR: Güzelim?
Ses gelmeyince uyanmadığını anladı ve kapıyı yavaşça açıp içeri girdi.
Yatakta uyuyan Zeynep'i görmesiyle gülümsedi.
EMİR: Aşk sensen çok güzelsin sevgilim...
Yanına yaklaşıp yatağın ucuna oturdu. Eliyle Zeynep'in saçlarını okşarken konuştu.
EMİR: Bebeğim, Zeynep. Hadi uyan güzelim. (Çok fazla iltifat bayılcam şimdi)
Zeynep yerinde kıpırdayıp tekrar uyudu.
EMİR: Hadi bitanem kalkk.
Emir onu omzundan yavaşca dürttü. Zeynep yavaşça gözlerini araladı ve yüzünü buruşturdu.
ZEYNEP: Başım ya... Emir, napıyorsun?
EMİR: Güzelim dün baya sarhoş oldunuz. Bizde eve getirdik sizi.Zeynep kafasını salladı. Başı zonkluyordu.
EMİR: Hadi kalk bitanem yemekten sonra ilaç içersin.
Emir odadan çıkarken Zeynep'te banyoya gidip elini yüzünü yıkamıştı.
Kızların hepsi odalarından çıkıp mutfağa geldiğinde hepsi masaya oturdu.
ÜLKÜ: Offf başım çatlıyor resmen.
ZEYNEP: Ya dün Asu da vardı, nerde o?Emir Zeynep'e bakarak konuştu.
EMİR: O dün eve gitti ama bugün sabah bana mesaj attı. Okulu için yeniden New York'a gitmesi gerekmiş.
ZEYNEP: E kaydını buraya almıştı ama.
EMİR: Evet ama önemli birşey herhalde, yoksa gitmezdi.Onlar böyle kahvaltı yaparken Arda konuştu.
ARDA: Bu arada şu tatil bir hafta sonra hatırlatayım. Rezervasyon 1 hafta sonra.
ÜLKÜ: Kaç gündü o tatil?
ARDA: 1 hafta.
İKRA: Tamam o zaman biz şimdi eve gider hazırlarız eşyaları.
EGE: Daha erken değil mi ya?
ÜLKÜ: Hayır tabi ki de! Daha alışveriş lazım tatil için.
ZEYNEP: Başlıyoruz...
ÜLKÜ: Güneş kremi, güneş gözlüğü, mayo, bikini, havlu, terlik, elbise, kıyafet... Çok az zaman var.