DÜĞÜN💍

280 15 4
                                    

Şarkılar

Duman - elleri ellerime
ATE - diğer yarım
Özdemir Erdoğan - bana ellerini ver

(alakalarına bakarak yazmadım, bu bölüm için birazcık alaka çoğunlukla upuzun bölümde canınız sıkılmasın diye koydum)
______________________________________

İKRA'DAN
Cumartesi kızlarla birlikte kahvaltımızı yaparken sohbet ediyorduk. Bugün içimde nedensiz bir heyecan vardı. Sanki bugünlerde mutlu olacağım birşey olacakmış gibi.

ZEYNEP: İkra hayırdır Ege'yi mi düşünüyorsun yine.
İKRA: Ya ne alaka ayrıca yine ne ya sanki ne zaman düşündüm.
ZEYNEP: Ayh aman da... Sanki ne zaman düşünmedin.
İKRA: Ya içimde garip bir heyecan var da sanki mutlu olacağım bir haber alacam gibi.
ÜLKÜ: AY YOKSA EGE SANA AŞIK OLDUĞUNU MU SÖYLEYECEK.
İKRA: Saçmalama Ülkü.
ZEYNEP: Şaka bir yana da bende de sanki böyle güzel bir haber alacam ve sadece beni değil sizide mutlu edicek gibi bir his var.
DEFNE: Bende bugün rüyamda dördümüzü gördüm böyle çok mutluyduk.
ÜLKÜ: Ayy bende öyle bir rüya gördüm dördümüz bir düğündeymişiz ama bizim değil düğün. Ama kimin düğünüyse sanki bizimmiş gibi çok mutluyduk.
ZEYNEP: Hayırdır inşallah. Neyse haydiii yemeği toplayakkkk.

Kızlar yemeği toplamış ve hepsi salonda otururken kapı çalmıştı.

ZEYNEP: Ben bakarım.

Zeynep kapıyı açtığında kargonun gelmiş olduğunu gördü.

KURYE: Merhabalar efendim ben bir davetiye vermek için geldim de.
ZEYNEP: A tabi. Kimin?
KURYE: Bilmiyorum yazmıyor. Şurayı imzalar mısınız?

Zeynep kağıdı imzalayıp kutuyu aldı ve kurye gidince kapıyı kapatıp içeri geçti.

ÜLKÜ: Kim gelmiş. Kargo mu?
ZEYNEP: Davetiyemiş. Valla helal size geleceği görmüşünüz düğün var.

Kızlar gülerken Zeynep paketi açıyordu ve bir yandan da kızlar 'kimin düğünü acaba' diye konuşuyordu.

Zeynep paketi açtı ve davetiye ve not gördü.

Kızlar helö bilionuz ki benim biricik one sevgilim vardı Barış... Onunla zaten ciddi düşündüğümü biliyordunuz ve bu ciddiliğinde gerçek olması içinnn biz evlenmeye karar verdik. Ne zamandır görmüyom sizi de bahene olur ehe. Böyle bir günde yanımda olmasını en çok istediğim kişiler arasındasınız. Umarım gelirsiniz sizi çooook seviyorummm.
                                                                 ~Meryem

ZEYNEP'TEN

Meryem evleniyor muydu? Çocukluk arkadaşımız evleniyordu. Dünyanın en mutlu insanı olabilirdim şuan. Arkadaşımın mutluluğunu görmek ne kadar da mükemmel bir duygu...

ÜLKÜ: Aaaaaaa! Meryem evleniyor.
DEFNE: Çok güzel bir haber bu ya.
İKRA: Davetiyeye baksana Zeynep ne zamanmış.

Davetiyeyi biraz inceledikten sonra kızlara döndüm.

ZEYNEP: Kına 5 gün sonra. Düğün de kınadan sonraki gün.
ÜLKÜ: Nee. Çok erken bu nasıl bakıcaz kıyafet saç makyaj en az bir hafta lazımm.
ZEYNEP: Saçmalama Ülkü gören de sen evleniyorsun sanar. Bir elbise giyer bir de saç yapar gideriz. Azıcık da makyaj çok istiyorsan.
ÜLKÜ: Saçmalama Zeynep!! O bizim bacısuyumuz. Tabi ki de süslenip püslenicez. Eğer istemiyorsan seni zorla ben hazırlarım aşko.
ZEYNEP: Abartıyorsun yine bence ama neyse.
ÜLKÜ: Eee alışverişe ne zaman gidiyoruz.
DEFNE: Bence bugün gidelim çıksın aradan. Diğer günler iş çıkar bir şey olur gidemeyiz. En iyisi bu gün.
İKRA: Bencede. Hem yapacak bir şey de yok. Zaman geçer.
ZEYNEP: O zaman bugün olsun.
ÜLKÜ: Hadi hazırlanalım o zaman.

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin