Ben sana aşık oldum (hihihi)

174 15 10
                                    

Başlık biraz şeydir. Tsnulyıcı (okuyana helal)

Başlamadan yıldızın içini doldurabilir misiniz? Teşekkürlerrrr.

İyi okumalar.

🐞

______________________________________

ZEYNEP'TEN

Uyandığımda Emir'i yanımda göremedim ve aşağı indim. Emir mutfakta yemek hazırlarken arkadan ona yaklaşıp sarıldım. Küçük bir gülme sesinden sonra ellerini koydu ellerime. Bana döndüğünde günaydın dedi ve ben de ne yaptığımın farkına varıp geri çekildim.

ZEYNEP: Pardon ya bi anda yaptım.

Gülümseyerek beni kendine çekti ve bendenlerimizi yine birbirine yapıştırdı. Yüzüme yaklaştığında konuştu.

EMİR: Zeynep.
ZEYNEP: Hı?

Konuşamıyorum!!!

Bi anda dudaklarımda bir baskı hissettim. Emir beni öpüyordu anam! Birkaç saniye ya da yıl sonra geri çekildi ve konuştu.

EMİR: Zeynep, güzelim.

Dudakları dudaklarıma değiyordu ama şuan bunu düşünerek zaten hızlanan kalbimi biraz daha hızlandırıp ölmeye niyetim yoktu.

ZEYNEP: E-Emir-
EMİR: Bu kez savaş da çıksa söyleyeceğim güzelim.

Ben hala az önceki olayın şokunu yaşıyorken o konuştu.

EMİR: Ben... Ben sana aşık oldum dünya güzelim. Seni ilk gördüğümde yakalandım bu hastalığa. Normalde yataklara düşürür hastalıklar ama bu yapmadı. Belki de sana hasta olduğumdandır. İçinde sen olduğundan yataklara düşmedim belki. Ben sana çok aşık oldum.

Birşey dememe izin vermeden dudaklarıma yapıştı. Bu kez ben de karşılık verdiğimde öpüşü derileşti.

Yavaşça gözlerimi açtığımda bunun bir rüya olduğunu anladım. Yanıma baktığımda kuruyan gözyaşlarıyla uyuyan bir yakışıklı gördüm. Aaa Emir'miş!

Keşke rüya olmasaydı, ağlıcam şimdi yha.

Kıpırdama ile Emir'e baktığımda Gözlerini zorlukla açıp beni görünce gülümsedi. Konuşmaya başlayınca uykulu çıkan sesiyle ne kadar da çekici olduğunu anladım.

EMİR: Günaydın güzelim.
ZEYNEP: Günaydın.
EMİR: Bu yatak baya rahatmış ya. Artık gelirim hep;)

Kalp atışlarımın hızlandığını hissedince artık yeter dedim içimden. Emir'e yaklaştım. Hep ben mi kalp krizi geçirecem, biraz da o yaşasın.

ZEYNEP: Artık gel hep;)

Yüzündeki gülümseme donduğunda sırıttım. Kalp atışlarını duyabiliyordum.

ZEYNEP: Kalbine söyle atmasın şöyle, kötü oluyorum ben.

Yüzüme biraz yaklaştı.

EMİR: Dudaklarına söyle... Şöyle konuşmasın, fazla çekici oluyorlar.

Ay noluyo noluyo!

ZEYNEP: Hadi kahvaltıya, okula gidecez.
EMİR: Gitmeyeceğim ben okula.
ZEYNEP: Yaa öyle miii, sebep?
EMİR: Hastayım ben biraz ya. Hem eşyalarım yok.
ZEYNEP: Yalan söyleme ya değilsin hasta sen! Eşyalarını da gider alırsın ama almazsan da benden bakarsın.

Tam kalkacakken elimden tutup beni tekrardan yatırdı ve hafiften üstüme eğildi.

EMİR: Güzelim Gitmeyelim işte. Hem hocalardan ikisi yok gitti dört ders. Diğer dersler de önemli değiller zaten.
ZEYNEP: Valla ben gideceğim Emir bey. Siz ister oturursunuz ister gelirsiniz beni alakadar etmiyor.
EMİR: Off, peki öyle olsun güzelim.
ZEYNEP: Kalk hadi ki ben de kalkayım ya.
EMİR: Aaaa o olmaz işte. Biraz daha kalalım böyle.

Beni belimden tutup kendine çekti. Zaten yapışıktık daha da beter olduk şuan!

ZEYNEP: Hadi Emir, geç kalacağız okula.

Beni dinlemiyor dudağıma bakıyordu.

ZEYNEP: Emir kime diyorum ya!

Bu kez yaklaşmaya başladı. Kalbim!!!!!! Help dostlar help!!!!!!!!!!

Telefonumun çalmasıyla benden ayrıldı ve ağzında bir küfür yuvarladı.

EMİR: İki oldu ha!
ZEYNEP: Efendim kankim.

Ülkü kurtarıcım oldu.

ÜLKÜ 📞: Günaydın asko naber?
ZEYNEP 📞: İyi bebiş yeni uyandım.
ÜLKÜ 📞: Haberleri aldım anlatacaksın herşeyi.
ZEYNEP 📞: Bizim Ayşe mi tatildeymiş?

Bu kızlarla bizim aramızda uyarı demektir. Yanımızda biri olduğu ya da şuan bunu konuşmamamız gerektiğini gösteriyordu bu konuşma.

ÜLKÜ 📞: Bi saniye bi saniye. Yeni uyandın ve yanında o var. Ağağağ birlikte mi uyudunuz?
ZEYNEP 📞: Evet ya bende gördüm sevgilisini.
ÜLKÜ 📞: Oha oha oha, okulda anlatacaksın herşeyi.
ZEYNEP 📞: Tamam aşkom. Siz okula ordan mı geçeceksiniz?
ÜLKÜ 📞: Evet bebişim, sende eniştemle geçersin.
ZEYNEP 📞: Tamam okulda görüşürüz o zaman kankim.
ÜLKÜ 📞: Ahhah görüşürüz.

Telefonu kapattım ve Emir'e döndüm.

ZEYNEP: Hadi kahvaltıya.
EMİR: Tamam aş- Zeynep.

AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AŞKIM DİYECEKTİ AĞAĞAĞĞAĞA.

Kahvaltımızı yaptık ve birlikte okula gittik. Okula gittiğimizde bizimkiler gelmişti.

ARDA: Hello bitchesler.
EMİR: Günaydınn.
ÜLKÜ: Eee Zeynep, nasıldı bizsiz ev. Korktun mu?

Ulan Ülkü, dövecem seni.

ZEYNEP: Niye korkayım ya uyudum işte.

Biz konuşurken hoca geldi ve ders başladı. Tenefüste kızlara olanları anlattım ve herzamanki tepkilerini verip Emir kelimesi yerine kalıcı olarak enişte demeye başladılar.

Arkideşlerim

Nabıyonuz?

Bu bölüm kısa ama zaten bölüm atmıştım. Bu bölümü yoldayken yazıyorum. Diğer bölüm hakkında hiçbir fikrim yok bu arada. Bir help ya.

Elimden geldiğince sıklıkla bölüm atmaya başlayacağım ve bunu öylesine yazdım. Diğer bölümler tabiki de uzun olacak.

Oy ve yorumlarda diğer bölümlerdeki fikirlerinizi yazmayı unutmayınnn. BÖLÜM ÖNERİLERİNİ UTANMADAN İÇİNİZDEN GELEREK YAZIN, KİMSE SİZİNLE DALGA GEÇEMEZ, BİRİ UTANDIĞINI SÖYLEMİŞTİ ÇÜNKÜ. SAKIN UTANMAYIN 💙💙💙💙💙

Okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin