Part 1

3.4K 117 5
                                    

(Ćao ovo je moja prva priča.Neću tražiti uslove samo bi voljela da kada vidite da je ne osuđujete odma,molim vas prvo je pročitajte pa onda nešto recite.Voljela bi da barem neko pročita.Ja priču od nikoga nisam uzela ni jedan jedini detalj ideja mi je došla zbog jednog filma.Neću vam reći koji je film,scene nisu iz filma samo sam uzela karakter jednog lika tj tog lika će utjeloviti Harry Styles.Volim vas.)


Provjeravam jesam li sve stavila u kofer,te ga ztvaram i stavljam u gepek maminog auta.

Mama(M):Aurora jesi li spremna moramo krenuti.Baka nas čeka na večeri moramo požuriti!!!

Ja:Evo me mama u autu šta se dereš nisam u kući.

M:Izvini dušo nisam primjetila kada si ušla u auto.

Ja:Ma uredu je oćemo krenuti.

I tako dok smo se vozili u tišini,zapravo ta tišina mi je prijala,moja mama je čudna biljka kad oće dobra je prema meni a kada joj se neda onda se dere na mene.Ponekad mislim da me nevoli uopšte.Baku volim najviše ponekad mislim kao da mi je ona majka.Stigli smo ispred njene kuće,odma sam primjetila baku.Istrčala sam iz auta kao furija i skočila na baku zagrlivši je.

Baka(B):Joj djete moje falilo si mi mnogo.E da je tvoj tata sada su da te vidi ovo mu je već 3. puta da se ženi.

Ja:Joj znam i sve mi je ovo ludo,sva ta strka i brka.Samo bi voljela zaspati i ne probuditi se.

B:Hajde sada u kuću napravila sam gulaš,bolje idi jedi dok se ne ohladi.

Ja:Napravila si gulaš.Toooooo idem jesiti gulaš!!!!

Vikala sam dok sam utrčavala u stan.I naravno zamalo da nisam spala sa stepenica ali me neko povukao za ruku.Zapravo to je bio neki momak.

Taj momak:Pazi sestro draga očeš mi poginuti pred očima pa da te nosim na duši.

B:Zdravo Louis vidim već si upoznao svoju sestru.

Ja sam zbunjeno pogledala u prestrašenu baku,pa sam pogledala u tog Louis koji se šašavo smješkao.

Louis(L):Da upoznao sam svoju dragu i rođenu s estru.

Ja:Kako rođenu?Valjda sam ti polusestra već ako sam ti nešto od toga.

B:Pa mislim da je vrijeme da ti nešto kažem,ali prvo uđimo u stan.

Ušla sam u stan i sjela sam na dvosjed.Samo sam čekala šta će mi reći.

B:Pa vako dušo preću odma na stvar.Tvoja majka nije tvoja majka,tvoja majka je zapravo Louisova majka,nije te htjela pa te dala vašem ocu Petru.Zapravo da ti pojasnim tvoja majka je prva žena tvoga oca.


Ja sam u nju izbezumljeno gledala.Al sam joj vjerovala,zato se moja"majka" tako ponašala prema meni,bezosjećajno i hladno.Samo sam počela plakati ipak je to bio velik šok.Zapravo više sam se pravila da sam tužna u neku ruku sam bila sretna jer imam brata a možda i sestre.

Louis je došao do mene pa je i on počeo plakati.

Ja:Lou nemoj plakat evo neću ni ja.Jel te mogu zvati bato?

L:Ma možeš sestrice.

Ja:Voljela bi upoznati mamu.

L:Ma nekada kada budem išao povešću i tebe,inače ona bude sa svojim mužom u drugome gradu.

Ja:Ok već je 9h odoh ja spavati.Ali sutra kada dođem u školu pravi se kao da nismo brat i sestra.Neželim te uvlačiti u probleme,ali kada te budem trebala zvaću te.

L:Ok ako tako hoćeš.

Legla sam i zaspala sa mislima da sada možda konačno dobijem sve što hoću.Dobila sam brata,možda dobijem i majku i sestre i oca.Prije majku kao da nisam ni imala.Nikada nije bila kući uvjek se smucala po klubovima,razumijem oca samo želi da bude sretan.


Probudilo me neko lupanje,nije kao u Australiji tamo me budilo sunce.

Ustanem i pratim zvuk odakle buka dolazi i vidim Louisa kako pravi špagete jadan sav se polomijo.Sjedi na podu a oko njega su polomljene špagete i pobacani lonci.A oko njega je opasana pregača.Samo sam se nasmijala i otišla sam se spremiti za škole.Vratila sma se a Lou je već bio obučen.Tada se obratio mrzovoljan Louis koji je sjedio na fotelji.

L:Dobro jutro.

Ja:Dobro jutro.Ja sam spremna za škole pa ja odo vidimo se u školi.

L:Vidimo se,i sorry što sam vako drzak alo su me špagete nanervirale.

Ja:Ma nema veze,idem ja caooo!!!

I tako trčećim korakom sam stigla do škole.Pošto sam imala samo 15 min do zvona a sadam imam 10 min slobodnog vremena.Joj sramota me i predstaviti se kakvo ime imam a ni izgled mi nije nešto.Plava kosa koju ću ofarbati i smeđe oči.Kosa mi je skroz preko leđa.


My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now