Iz tame je izašao vuk,bio je veći i iskreno mislila sam da sanjam.Harry je ustao na noge lagane.Mislila sam da će početi trčati jer je ta životinja bila ogromna,ali nije uhvatio me za moju malu ručicu te me povukao iza svojih leđa.Ok this is
dreadfully taj vuk ili bolje rečeno vukodlak koji nisam znala ni da postoje me je gledao sa takvom željom.Neznam kako me vidio iza Harry-a,Harry-ev duks sam stiskala svojim malom šakom.A on me jednom svojom rukom držao čvrsto iza svojih leđa.Možda jesam htjela biti buntovnica ali me bilo strah u ovom trenutku,ali ne za mene već za Harry-a.Bio je tako ukočen,a ni ona životinja nije bila ništa bolja samo je čekala kada će skočiti na Harry-a i mene.
H:Derek bolje ti je da se makneš odavde.Ovo je moje mjesto i sam to znaš.A nju i ne gledaj ona,cure te se boji makni se ako ne misliš da cura dobije srčani zbog tebe.
Harry je to govorio sa režanjem a nakon tih njegovih riječi i životinja je zarežala na njega.Sve je ovo ludo do malo prije dok smo bili u školi nisam ga htjela ni vidjet,a sad.O bože ovo je skroz slatko on se brine za mene i čuva me.Ok definitivno sam pukla.U mome razmišljanju me prekino pad.Ta životinja je skočila na nas,Harry-a je jednom šapom odbacio na drugu stranu a ja sam pala tako da sam se nalazila ispod tijela te zvjeri.Ralje(usta)su mu bila tik do moga nosa,a iz usta mu je smrdilo kao neka uginula životinja.Slina mu je curila iz usta,da nisam okrenula glavu spalo bi mi u suta.ODVRATNO!!!!Harry je ležao zabijen u drvo glava mu je bila skroz krvava,lice mu se skoro nije vidjelo od krvi.Par suza mi je skliznulo niz obraz kada sam ga vidjela tako bespomoćnog.Taj buva od životinje se odjednom pretvorila u mladića,bio je lijep ali mi se trenutno gadio zbog postupka,imao je malu bradicu.Imao je lijep osmijeh ali kao što sam rekla gadio mi se pa možda je ubio Harry-a.Počela sam ga gurati sa sebe pošto sam tek sada shvatila šta se dešava i da mi je on bio jako blizu.U jednom trenutnku mi je puknuo film i zalijepila sam mu šamaru.A on je i spao sa mene držeći se obadvijema rukama za obraz.Ustala sam se na noge i on je.Bio je samo u šorcu.Gledala sam ga sa zgađenim pogledom,jer je naudio već sada mome prijatelju,ali možda jednom budemo nešto više.O čemu ja koga vraga sada razmišljam moram pomoći Hazzi,joj dala sam mu nadimak.
Daj dosta više idi mu pomozi.-Govorila je moja podsvijest,i po prvi put sam ju poslušala.Krenula sam prema krvavom Harry-u i odma su mi se suze stvorile u očima.Onaj meni se čini DREK ili DEREK već kako se zove je krenuo prema meni bijesno vjerovatno zbog onog šamara.Ali se odjednom čulo zavianje i definitivno je bilo 5-6 vukova tj vukodlaka u čoporu.A onaj crni debil je preplašeno pobjegao,kukavica.Otrčala sam do Harry-a i njegovu glavu sam lagano položila sebi u krilo.Iz torbe koja mi se nalazila na leđima sam izvadila maramice te sam počela čistiti njegovo anđeosko lice.I sa tom krvlju na licu je bio prelijep.Uzela sam bocu iz torbe koja je bila puna izvorske vode,te sam počela čistiti lice vodom jer se nije moglo očistiti suvom maramicom.On se počeo osvješćivati i čim je otvorio svoje oči odma je skočio i počeo se osvrtati oko sebe.A ona rana koja mu je bila na glavi je nestala.KOJI VRAG SE DEŠAVA?!!!!!!!!!Prvo ogromni vuk vanzemaljske veličine pa sada ovo sa ranom.
H:Gdje je?Gdje je taj seoski đukela glavu ću mu otkinuti.
Ja:Harry hey nema ga otišao je ureu je.
H:Nije uredu.Mogao ti je nauditi a ja ti nisam mogao pomoći.
Pojavio se ispred mene u sekundi i počeo me je pregledati.Prvo mi je gledao vrat,ruke,noge,lice i tijelo.Tj podignuo mi je majicu da vidi stomak.A ja sam stajala nepomično.I od jedanput je kao iz topa upitao...
H:Jel ti naudio?
Šutila sam,bila sam previše zaokupljena njegovim prelijepim smaragdnim očim koje sam tek sada primjetila.Njegove oči su bile zelene kao tek prolistala šuma.
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...