Ubrzo smo stigli kući.On nije ni riječi progovorio.Moramo razgovarati pod hitno.
Ja:Harry šta smo mi sad?Mislim nakon ovog poljubca.
H:Pa prijatelji.Nemožemo biti zajedno,zato što mi se ne sviđaš.Mislim možemo mi biti PRIJATELJI SA POVLASTICAMA,al samo to.
Kada sam to čula,kao da mi se srce slomilo.Ja naivna glupača povjerovala da se neko može zaljubiti u mene.Konačno kad mislim da sam našla nekoga,svoju srodnu dušu.Ta osoba to na tako bolan način uništi.Kao čovjek koji posadi drvo i brine se o njemu tako nježno i pravi se da mu je to drvo važno,a onda ga tako polno sruši.I spali sa vatrom.Veoma bolan način tako je i meni sada.
Ja:Samo sanjaj.To se nikada neće desiti.I preporučujem ti da zaboraviš taj poljubac.
Pravila sam se hladna i nedodirljiva.Otvorila sam vrata auta i iistrčala van u pravcu šume pretvaraju ći se u vuka.Dok su se suze slijevale niz moje obraze kao vodopadi.
Harry P.O.V.
Kako da zaboravim poljubac kad ju volim.Ali nemožemo bitti zajedno.Dok smo bili u restoranu Derek mi je dao dopuštenje da mu čitam misli i ono što je rekao me zaprepastilo.Čak nisam znao da se to može..
(Derekove misli.)
Styles ja sam je pretvorio u vuka i mogu joj reći šta god hoću ona će to uraditi.Ja sam joj stvoritelj,ja sam joj gospodar,mene sluša.Ako joj naredim da te zamrzi ona će to uraditi.A ne imam bolju ideju natjeraću je da se ubije.Neželiš to zar ne?Pa onda je bolje otjeraj od sebe što prije.Jer bi tvoja princeza mogla stradati...
(Kraj misli)
Bio sam preplašen za nju.Morao sam je spasiti,bez obzira kako se ona sada osjeća.Ma preboliće ona mene ako me voljela.Mora biti jaka ako se misli od Dereka osloboditi.Znam da mora biti pokorna prema njemu.Samo da on ne bude veće đubre nego što jest i neučini joj nešto na žao.Al potrudiću se da bude sigurna,mora biti...
Mislio sam je otići tražiti ali bi sigurno bila još više ljuta.Idem do Nialla on će je potražiti.Dobrica je on sve će učiniti za prijatelja,al za brata pogotovo...
Ja:Niall!!!Niall!!!!
Ja:Ejjj Ni možeš li molim te otići potražiti Auroru u šumi je.Posvađali smo se,a ja sam je samo htio zaštititi od Dereka.Ucijenio me,ali nemoj joj reć.
Rekao sam to sav u očaju.Nemogu je tek tako izgubiti boriću se za nju...Zaslužuje svu ljubav svijeta,učiniću sve da ona bude živa,zdrava i srećna.Bože dragi volim ju,više nego ikoga.Ta mala plavooka cura mi se zavkukla duboko u srce.I neće nikada izaći iz njega.
N:Ma šta si sad zasro.Ok iću,i nebrini neću joj reći...Ipak si mi brat.Ajd idem ja...
Niall je izašao.A ja sam si nasuo čašu vode te sjeo sav zabrinut na kauč ispred tv-ea.
Aurora P.O.V.
Sva bijesna sam utrčala u šumu.Koliku sam snagu imala uborila sam veliko drvo koje čak ni motorka nebi presjekla.Nisam ni primjetila da trčim na četiri noge.Bila sam uistinu brza.A pun mjesec ove već uveliko večeri je obaskavao moje smeđkasto-sivo-bijelo krzno.Otrčala sam na visoku stijenu.Te sam digla glavu u zrak te počela zavijati.Cool.Do mene je sjeo bijeli vuk.NIALL!!!!Hahahhaha luda moja,pa barem imam nekoga svog kraj sebe.I još nešto je bilo guba.Mogli smo prišati preko misli,pa vjerovatno su me on i Liam prihvatili u svoj čopor...
N:*Šta se desilo?*
Samo sam mu tužno rekla.
Ja:*On hoće prijatelje sa povlasticama,a ja ne.*
Tiho sam zacvilila.A on me je samo lagano počeo grickti po vratu.U pokušaju da me oraspoloži,i iskreno uspijeo je.Počeli smo se grickati i ganjati po šumi.Osjećala sam se konačno slobodno,a mi smo izgledali kao psi koji se igraju po polju.Kada smo se umorili pretvorili smo se u čovjeka dok smo sjeli kod jednog drveta naslonjeni.Niall je imao samo šorc i neku bijelu košunju raskopčanu.Dok sam ja imala skroz kratki šorc i neki grudnjak na top.Niall se samo smješko i gledao me nekako skroz strangely .
Ja:Ne gledaj me tako.
N:Kako?
Ja:Pa kao da ćeš me pojest.
N:Pa kako si lijepa nemoj se čuditi ako budem...
Ja:Haahahh pa ti jedeš šta god ti padne pod ruku.
N: Nije istina.
Ja:Jest i tačka.
N:Dobro kako god ti kažeš.
Ja:Niall zašto ja sebi nemogu nać normalnog muškarca.Koji će me voljeti i paziti.Pružiti mi ljubav koju zaslužujem a ne ovako.Taman mislim da sam nekoga našla i onda me ta osoba iznevjeri.
N:Hey mila imaš mene i ja te nikada neću iznevjeriti,ja ću uvijek biti tu...Ako nešto trebaš samo me pitaj...
Ja:Hvala ti Niall.Stvarno si divan mnogo te volim znaš?
N:Ma znam mala moja,znam.
Zagrlio me je te sam svom snagom svoje ruke omotala oko njegova vrata dok su mi se suze slijevale niz obraze....
N:Evo ti moja košulja da ne ideš takva kući.Ajmo.
Ja:Ajd.
Lagano samo pošli kući.Bez obzira na Liama i što sam mu rekla da smo najbolji prijatelji kad on nije uz mene već moj Niall.Ušli smo u kuću a tamo je bio Harry snekom curom.
Niall i ja smo sjeli na kauč i promatrali ih.
Ta cura:Hey ljudi.Harry ljubavi došao je Niall snekom curom.
Kada sam čula to ljubavi samo sam se namrštila.A Niall me zaprepašteno pogledao.
N:Dušo tvoje oči one,one su crvene.
Ja:Pa šta neka su.A onu kuju ću ubiti.
N:Hahahhahahaha.
H:Bella ljubavi.Neka su ajde saću ja.
Ja:Niall ajmo negdje.
H:Pa neka vas ostanite na večeri.
Imao je čudan pogled njegove oči nisu bile više smaragdno zelene.Imale su nekako plago plavo sivu boju.Bio je drugačiji.Ma koga šiša...
Niall:E vidi mu pogleda,drugačiji je.
Ja:Neka je.Ajmo van u dvorište.
Izašli smo vani u dvorište.Tamo su bili Lou i El,Zayn i Pezz i Liam sa nekom curom.Svi su pričali o Harryevoj novoj curi i o tome kako je čudan.Otišla sam se upoznat sa tom curom.
Ja:Hey ja sam Aurora,a ti?
Ta cura:Ja sam Danielle,ali me možeš zvati Dani.
Ja:Pa Dani drago mi je da sam te upznala.
D:I meni tebe.Baš si lijepa kako je Liam pričao...
Ja:Hvala ti,i ti si baš prelijepa.Ali sad me izvini na tren moram razgovarati sa bratom.
Otišla sam do Louisa i El.A on me odma obasuo pitanjima.
L:Jesi ga vidjela?Jel se tebi čini čudan?Jel drugačiji?
Ja:Lou daj se smiri sve sam vidjela,smislićemo nešto.
Svi smo zabrinuto sjedili za Harryevo stanje.Ali smisliće oni nešto,a ja se u tto iskreno neću miješati.Nakon onoga što je rekao...
(Hello guys.Izvinite što dugo nije bilo nastavka,al nisam imala inspiracije.Želim se zahvaliti Nedajh što me podržava u pisanju.I nadam se da vam se sviđa nastavak.)
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...