(Ok nastavljam sa pisanjem zbog prijateljice <3 <3 <3.Ljubim te Tam)
Ni sama nisam znala šta radim ali ovo se mora prekinuti.Odgurnula sam Harrya od mene i on me je gledao nekim čudnim pogledom,i koji vrag njegove oči nisu više zelene već CRVENE NE ŽUTE ŠTA JE OVO?Odjednom je samo protresao glavu i odmaknuo se od mene dva-tri koraka,a oči su mu bile ponovo normalne prodorne zelene oči.A u jednom trenutku je onaj Vuk tj momak ugljenasto crne kose stao ispred mene ja mislim da je Derek.
D:Hey kud bježiš,ne gone te đavli.
Ja:Ne gone me đavli al imam osjećaj da sam pukla.Ti si vukodlak a Harry je...Jeeeee.
D:A Harry je pali Anđeo.
Ja:Šta?
Harry je samo pao na koljena i počeo je drhtat.Dotrčala sam do njega i dozvala Dereka da mi pomogne da ga maknem sa ceste.Ali Dereka nije bilo,kukavica,peder ugghhhh.
Ja:Harry!!!Harry!!!!Molim te smiri se,sve će biti dobro.
Neznam zašto sam to rekla a neznam ni šta se događa s njim.Uhvatila sam ga za rame i njegovu glavu sam stavila sebi u krilo,kao onda u šumi.Imala sam sreće da ne prolaze auta ipak je ovo seoski put a i kako bi oni pomogli ANĐELU?ANĐELU!!!!!?????Pa ja sam na to skroz zaboravila.
Ja:Harry molim te nemoj me plašiti samo se prestani zafrkavat.
Ali to sam već govorila iz očaja.A on je već bio u nesvjesti.Dlanom sam prešla preko svoga lica jer sam imala osjećaj da imam nešto na njemu.Bilo je mokro,ček ja to plačem.Počela sam samo još više plakat,neznam ni sama zašto.Možda zbog ove situacije,možda zbog Harrya,a možda i zato što sam se bojala za njega da ga ne izgubim jer sam se zaljubila.Eto priznala sam zaljubila sam se.Krenula sam maknuti njegovu glavu sa svoga krila ali sam tada primetila ugriz na ruci i nije bio običan,bio je veći od običnog ugriza neke životinje.Vrisnula sam a Harry se počeo smijati,ok barem je on dobro,ali konj jedan preplašio me je.!!!!
H:Pa šta vrištiš nisam umro jebo ga ja.Nisam te valjda uplašio?
Ja:Harry dobro si hvala bogu,preplašio si me skote jedan.Ali nisam vrištala zbog toga znala sam da lažeš vidjela sam kako se smiješkaš.Vidi.
Pokazala sam mu ruku sa ugrizom,a on je u sekundi preblijedio.Samo je počeo da mijenja boju očiju u crvenu.
Ja:Harry,šta je?Jel nešto ozbiljno.
H:Ti mene pitaš jel ozbiljno pa dovraga vukodlak te ujeo jebemu!!!!!!!!!Derek ubiću te!!!!!!!
A ja sam počala plakat opet,pa šta je ovo samo plačem.
H:Ok zovem Liama on je vukodlak on zna šta trebamo,zvaću ga da dođe tu.
On je zgrabio telefon sa zemlje a Louisov poziv je odavno bio prekinut,tako da vjerovatno nezna šta se događa.Ma i bolje da nezna..
H:*Ej Liam stari prvo ti se moram izvinuti što sam papak,ali sada te trebam.Auroru je Derek ujeo i još malo će postati vuk ako nešto ne uradimo dolazi na to mjesto______________.
H:*Da Liam taj Derek a sad požuri.
Harry se vratio do mene,a ja sam samo nijemo gledala u ugriz i razmišljala sam.Pa nebi bilo tako loše biti vukodlak.Snažan si,brz si imaš dobar sluh,njuh uvijek ti je toplo.No osjetila sam da me neko drma za ramena.
H:Slušaj me pažljivo nesmiješ zaspat,nikako,ako zaspiš gotovo je.
Mada kad je već kod spavanja baš sam umorna,pa sam samo umorno klimnula glavom iako su mi se oči postepeno zatvarale.On se okrenuo kada je ispred nas došao veliki smeđi vuk,vjerovatno Liam.Dok je Harry otišao do njega ja sam bila tako umorna.Pa sam zaspala i glavom se nasadila na zemlju tj put.Liam je vrisnuo i sve što sam čula jest bilo ovog tipa.
VOUS LISEZ
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...