Niall!!!

598 34 0
                                    

(Hello girls.Evo mene sa nastavkom.Nemam snage da pišem dug nastavak pa će biti samo ono potrebno u njemu.Što vam je ostalo na početku nejasno sada ću da pojasnim.I hope you liked...)

Aurora's P.O.V

Hvatam Harrya za ruku i strčavam na donji sprat.Vidim zbunjene face Louisa i Ell.A takođe i Zayna i Perrie koji se gledaju međusobno zbunjena.A Liam i Dani silaze niz stepenice gledajući u nas.Ulazim u kuhinju odakle sam čula vrisak i vidim Nialla koji sa nevjericom gleda u frižider.Dođem do njega stavljajući mu ruku na rame.On se okrene i pogledame sa tužnim očima.

"Niall šta ti je???Prepao si nas,šta se desilo???"

"Pa nema hrane u frižideru,ko je sve pojeoo jebaću mu postojanje..."

"Niall!!!"

"Šta je!!"Pitao je već dosta ljuto,nisam mislila da će se zbog hrane naljutiti.

"Kao prvo ne psuj jebem ti prepao si nas i probudio u..."pogledala sam u svoj sat na ruci.                          "Sedammm sati ujutroooo!!!"Proderala sam seee nanervirano.

"Pa ko je svu hranu pojeo.Nema ni mrvica,pa gladan sam."

"Pa si zato sve nas morao probuditi svojim vriskom i galamom.Ako si probudio baku nagrabusićeš."

"Pa ona me i poslala da odem nešto ponijeti da jede,nešto slatko.Čuo sam je jutros,probudila se pa je mene zvala.Pošto mi je soba do nje."

"Aha,pa zašto nisi mene probudio otišla bi nešto kupiti u trgovinu.Nisi trebao ovde histerično vrištati što nema hrane.A u ostalom Lou je bio u nabavci gdje je sva hrana?"

Svi su se već razišli kada su shvatili da nema o čemu da brinu.Lou je otišao ponijeti baku sa sprata.El i Dani su otišle pospremiti sobe.A one tri ljenčine su se izvalile na trosjedu i gledaju TV.Kako im se da odma na jutro da gledaju u tu kantu?!?

"Zaynn u nabavku odma.Iste sekunde da te nisam vidjela..."

"A zašto jaa???Pa ima Liam i Harry.Oni i onako ništa ne radi."

"Istina Zayn ali ne brini daću ja i njima zanimaciju."

"Ok aj idem.Aliii..."

"Šta???"

"Vi cure morate da napravite kolač."

"Ok nemaš brige a sada poleti i kupi namirnica"

"A Liam ti diži svoju lijenu guzicu i idi pospremi garažu.Unutra ima svakakvih kutija.Treba da se obavi pospremanje."

Samo je ustao i izašao,i nije proturiječio.Čudnoo...     Došla sam do Harrya i sjela mu u krilo.Svoju ruku sam zavukla u njegove kovrče i rasrešljavala ih prstima.

"Aha znači momke si otjerala samo kako bi bili sami.Pa mogla si ti njih svejedno otjerati a i imamo sobu mogli smoo..."

"Jojj Harry šuti.I tebi ću naći nešto da radiš...Bolje ti je da šutiš i ne proturiječiš mi."

"Ok,ok šefice.Kako god vi kažete."

Lou je snijeo baku i posjeo je na kauč.

"Hej bako.Kako si spavala?Mogla si mene probuditi ako si htjela nešto slatko.Otišla bi ti kupiti."

"Ma mila nisam te htjela zamarati.Spavala si a i trebao ti je odmor.Čula sam Nialla da lupa vratima pa sam ga pozvala bio mi je najbliže."

"Aha ok.Poslala sam Zayna po namirnice,ali prvo moraš pojesti nešto slano.Nesmiješ jesti slatko na prazan želudac."

"Pa šta ima veze.Neće mi ništa biti."

"Bako imaš 70. i više godina.Trebala bi da znaš bolje od mene da se to nesmije raditi.Kako malo dijete si."

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now