I do not feel so good

512 27 2
                                    

(Eto mene baksuza.Zadnjih dana sam izlazila sa drustvom u klub tri noci za redom.I eto znam da vas ne zanima ali morala sam vam reci.Ugl bilo je bozanstveno.Upoznala sam dosta novog drustva i tako.Previse okolisam ali primjetili ste da se jos malo blizi kraj.Ima jos nekih 3 nastavka tako nesto.Obecala sam da ce biti vise ali eto nmg sve stignem da uradim.I vjerovatno ce te svi preskociti ovo ali jbg.Volim vas puno.)

Aurora's P.O.V
Ležim i odmaram.I onda mi padne na pamet da idem provjeriti copor.Dok su se oni oporavljali od borbe ja sam se zabavljala.Niall je zadobio teske povrede.Trebala bi prvo da vidim sta je s njega.Moje masnice su zarasle a ugriz je još uvijek tu.Ustajem se sa kauča i hodam po prostorijama.Tražim Harrya nemogu ja da vozim.Osjećam se čudno,ali na dobar način.Kao leptirići u stomaku ili slično.Kad ga pronađem u sobi kako sprema samo se nasmiješim.On se okrene prema meni odmjerivši me.

"Zašto nisi u dnevnoj i ne odmaraš?"
"Harry nisam bolesna i ništa me ne boli.Sve je sasvim oke.Htjela sam otići vidjeti čopor.Možeš li me odvesti?"
"Pa znaš i sama voziti?U čemu je problem?"
"Pa policija me može zaustaviti nemam dozvolu i maloljetna sam.A i ne volim voziti."Lagala sam sviđalo mi se to ali me je taj osjećaj preplavio.
"Okej nikakav problem.Dođi uzmi jaknicu i ajmo."
Uzela sam jaknicu a on je izašao u majici kratkih rukava standardni izgled.Na tu majicu obukao je kožnu jaknu.Na sebi je imao crne hleče.Ušli smo u auto,a vožnja je ptotekla bez i jedne jedine riječi.Razmišljala sam o tome čudnom osjećaju koji me obuzimao.On bi koji put pogledao u mene da vidi šta radim.Kada bi vidio da crtam po zamagljenom staklu samo bi se nasmiješio i odmahnuo glavom.Vani je bilo dosta hladno.Ljeto se završavalo nastupala je jesen.Kiše su padale i sve je bilo hladnije.Voljela sam takvo vrijeme.Bilo je baš onako umirujuće.Baka Liz dok sam bila mala bi nam priatavila zeleni čaj,i pričala priču dok bi ga pijuckala uz kapi kiše.Lijepe uspomene.Baka je uvijek voljela kišu.Tada se ona prvi put poljubila s djedom na kiši.Kada smo stigli izašli smo iz auta,a ja sam odmah utrčala u kuću.Niall je veće hodao ramajući.Držeći se za Zayna i Liama.Dotrčala sam do njega i zagrlila ga.Pozdravljajući se pogledima sa Zaynom i Liamom.
"Niall jesi bolje?Kako ti je noga?Jel te puno boli?"
"Oouuvoouuuouuu lakše malo.Dobro sam.Još malo boli ali to je ništa nastpram onog sinoć.Kako si ti?"
"Ja sam dobro sve dok je moj čopr dobro."
Prišla sam Doni te je snažno zagrlila.Znam koliko joj je teško vidjeti Nialla povrijeđenog.Poljubila sam je u obraz te se pozdtavila sa El koja je jela pahuljice i Dani koja je pričala sa Louisom o novom Play Stationu(ako sam dobro napisala :p).Poljubim Louisa u obraz te ga popapuljam po glavi.
"Gdje je ostatak čopora?"
"Otišli su malo prileći u sobu za goste,bili su poprilično umorni."rekao je Ni sa facom punom želje,hrabrosti i bola dok je hodao sam sa povrijeđenom nogom...

1 Month Later

Zayn ulijeće u Harryev i moj stan zapuhan i preplašen.Pokušam ga smiriti ali teško.Posjedam ga na trosjed i sjedam kraj njega.Zagrlim ga na šta mi on uzvrati zagrljaj.Uhvazim ga za ruke te mu govorim da diše duboko,iako nemože disati jer je vampi ali mnogo ga je smirilo.
"Hejj druže smiri se.Diši duboko i reci mi šta se desilo."
"Ti znaš da ja imam veliko poštovanje prema Perrie iako smo rasikuli..."da on i Pez su raskinuli jedno sa drugim prije mjesec dana.Govoreći kako je to dobro i za njega i nju.Ništa nisam rekla,njihov život njihova stvar.
"...I da brz obzira što više nismo zajedno imam potrebu da je čuvam.Danas ju je jedan lik pred školom zaskočio..."i da krenuli smo ponovo u školu.Samo smo ja i Harry sada glavni par za tračanje kod školskih štraca i fanfulja.
"Krenuo je da je gura i pipka i dirka.Pokušala ga je odmaknuti od sebe no čovjek je prevelik za nju,kao gromada kamena od stijene odvaljena.To me je nerviralo,nemože tako slabijeg od sebe da tretira.Pa sam joj odlučio pomoći.Zaslužila je poštovanje s moje strane.Prišao sam mu i odgurnuo ga od nje.Tada sam shvatio da je vampir,novorođeni rekao bih.Vroma jak,no ne jači od mene iskusnog vampira.Krenuo je da reži na mene.I da se beči,u tom trenu mi je to još više zasmrtalo pa sam skočio na njega.Zadavio sam ga otkinuo mu ruke i zapalio ga.Pritom zaboravljajući da sam na školskom terenu.Crvene oči su mi se izrazile i izgledao sam stravično.Svi su me vidjeli.I neznam šta sad da radim."
"O moj bože Zayn.Kriste pa o čemu si razmišljao kada si ga išao ubiti.Ništa Zayn moramo tražiti vješticu da svima koji sada to znaji obriše sjećanje za vijek vjekova.I onda bježimo odavde.Nemožemo ostati u blizini grada pre opasno je.Otići će mo visoko u planine.Sada idi daj nađi tu vješticu.Uzmi Louisovu karticu sa novcem plati joj.Reci im šta si uradio i reci im neka se počnu pakirati.Idemo odavde.Negdje gdje ima što manje ljudi.El je trudna i moramo paziti na nju.Samo požuri."
Istjerala sam Zayna iz stana i krenula sam tražiti telefon da nazovem Harrya.Bio je na auto praonici da očisto auto.Kada sam našla telefon i nazvala ga rekla sam mu da dođe kući,da je hitno i da moramo pričati.Došao je kući veoma brzo.Kada je saznao šta je Zayn učinio poludio je,no uspijela sam ga umiriti.Rekao je da bi bilo najbolje da odemo negdje gdje je malo ljudi.I gdje je hladno.Našli smo se kod nas u kući i čekali smo Zayna.Ušao je u kuću ležerno kao da se ništa ne dešava.
"POBOGU ZAYN KAKO MOŽEŠ BITI TAKO MIRAN!!!!"Lou je iznervirano galamio.
"Vještica je sve sredila a i veoma je lijepa."
"Nisi je valjda pojebao tamo kad si se tako iskesio."Rekao je Niall zaštitnički grljići Donu.
"Nisam ali mi je dala svoj broj.Tako da i ona ide s nama."
"Pa zašto ona ode s nama?"Pitao je Liam držeći Dani za ruku veoma čvrsto.
"Zato jer će trebati opet da nam čara.A i veoma je lijepa."
"Ok ok ljudi jel možemo sad da idemo.Više nije sigurno nigdje na ovom području.Aurori sam dao da bira mjesto.Bebo šta si odabral?"
Muka koju sam osjećala u stomaku me je držala toliko jako da sam jedva gledala.To je vjerovatno zbog zabrinutosti.
"Odabrala sam Oslo.Grad u Norveškoj.6 mjeseci dan,6 mjeseci noć.Lakše će biti za loviti a i uživati.Nije toliko naseljeno a može se otrčati do najbliže šume za 3 minute."
"Oko moje pametno,zato te toliko volim.Ljubavi moja kreativna.Najbolja relacija koju smo mogli pronaći."Harry me poljubi u čelo.A svi se slože sa mojom idejom.Hvala bogu pa smo imali novca neznam ni ja odkud za privatan avion.Kojim je uptavljao Niall.Imao je iskustva sa tim još od rata.Bio je vazdušna odbrana.Puzovali smo veoma kratko.Nekih 5-6 sati avionom.Niall je upravljao veoma mirno.Ponekad pi uključio i auto pilot.Pa bi nam se pridružio u lijevom krilu gdje smo se zabavljali.Upaznali smo vješticu koja nam je pomogla.Ispostavilo se da je veoma draga i jedna od najmoćnijih vještica evrope.Što nam je išlo u korist.Ime joj je Gigi.Prelijepa dijevojka,odmah smo kliknule.I Zaynu je očito bilo drago.Veoma,veoma drago.No u jednom trenu muka prije leta se povratila i osjetila sam potrebu da povratim.Otrčala sam u wc i iz sebe dušu povratila.Pustila sam vodu i umila se.Očistia usta i ubacila žvaku.Ubrzo sam čula kucanje na vratima.Kada sam otvorila Gigi me je obasula pitanjima jesam li dobro i trebali mi šta.Rekla sam joj da ne.Ali me ona sumljičavo pogledala.Uzela je moju ruku i zaklopila oči.Zbunjeno sam je posmatrala jer nisam znala šta radi.Kada je otvorila oči nasmiješila mi se i izvadila kreon iz svog džepa.Na staklu od prozora mi je napisala
'Maybe you're pregnant'
Pogledala sam je neidigiciranim pogledom.
"Trebaš da urafiš test.Ali nisam još sigurna."
U tom trenu niđe Zayn.
"Kakav test djevojke?"
"Ma govorim Aurori da treba da polaže vozački test..."
"Misliš ispit Gigi"ispravi je Zayn.
"Da ispit pa da sama može da vozi."
"Hah i ja sam joj to rekao."
"Znači uradi ispit o onda ćeš znati."Gigi mi namigne i ode odvlačeći Zayna od mene.Pogledam u svoj stomak te se zamislim.Bože ja da budem majka,to nikako dobro nemože da bude.Nisam imala od koga da naučim da budem dobra majka.Nisam imala dobar primjer odgojila me žena koja nije marila za mene.Odlučim ne reći Harryu ništa dok ne budem sigurna.Već samo dođem i sjednem pored njega.Gigi gleda u mene i namigne mi.
"Hej bebo jel sve uredu?"Harry kao Harry zabrinuto upita.
A ja mu kučka moram lagati u oči i prešutiti mu bitnu stvar vezanu za njega dok ne budem sigurna da je to istina.
"Da da.Samo se ne osjećam baš dobro.To je sigurno zbog leta."
Klimne glavom te me poljubi u čelo a ja se naslonim na njega.

"Klimne glavom te me poljubi u čelo a ja se naslonim na njega

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(A niste to očekivali.Vidjet će mo u idućem nastavku dali je to tačno ili je samo Gigina greška u proricanju.Sorry ako ima grešaka.Vote komentarišitr.Volim vas.All the love. Xx:H)

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now