(Hello hello.Danas je extra poseban dan danas je mojoj starijoj seki rođendan.Aaaaa jesam bacila rimuu...Nastavak će biti koliko toliko dug,pa nadam se da će vam se svidjeti...Volim vas sve.)
Aurora's P.O.V.
Ušli smo u kuću,šutimo.I prijala mi ova tišina.Kiša je napolju pljuštala kao iz kabla.Anđeli su plakali bili su tužni.Jer su izgubili čuvara na zemlji.Ali im je čuvar došao gore.Johannah je sjedila držeći male blizance u rukama Ernest i Doris.Mlatarali su ručicama unaokolo i razgledali prostoriju.Ostale moje polusestre Lottie,Fizzy,Daisy i Phoebe koje su također blizanke su sjedile pokraj Louisa na kauču i nešto pričale.Johannah je zamolila Lottie da pričuva blizance te me pogledala značajnim pogledom.Željela je da razgovaramo pa sam samo ustala i rukom joj pokazala na sobu preko puta dnevnog boravka.Elegantnim pokretom poput Louisovog je ušetala u sobu te sjela na krevet.Potapšala je mjesto pokraj nje u znaku da sjednem,što sam nakon kratgog vremena i učinila...
"Mila vidi,imam svoje razloge zašto te nisam mogla odgajati."
"Pričaj,neću te prekidati,obećala sam Lizz da ću te saslušati i možda ti pružiti drugu šansu."
"Ja kada sam se udala za Marka čovjeka koji je odgojio Louisa morala sam.Nisam se sama mogla brinuti za dijete,a Petar me je tek tako ostavijo.No Mark je mislio da ne može imati djece,pa je predložio umjetnu oplodnju.Za to se ponudio Petar,rekao je da će samo da nam pomogne a mi da mu platimo.I obećao je da se neće petljati u naše živote.No lagao je,oduzeo mi te je...Čim sam te rodila on je pokrenuo postupak za preuzimanja djeteta.Sudca je nagovorio onim vampirskim moćima,i sudac je postupao kako je on htio.Kada sam tebe rodila ti si bila čovjek,ni sama neznam kako je to moguće.U vampira sam se preobrazila pri porođaju Louisa.Ali sva moja ljudskost što je nekada postojala je pripala tebi.No sada si vukodlak,što je znatno bolje nego krvopija.No onda sam ja ostala trudna sa Markom i eto dalje poeži sama.Dobili smo cure.Opet sam se preudala i dobila Ernest i Doris..."
"Johanna...Ovaj hoću reći mama.Ja nemem riječi.Ali zašto se nisi borila za mene,zašto me nisi pokušala vratiti???"
"Jesam pokušavala sam.Ali on me tužio i dobila sam zabranu prilaza,kada bi ti prišla na bliže od 5 metara zatvorili bi me.A to nebi bilo dobro.Pa sam te cijelo vrijeme promatrala iz prikrajka.I onda se on sa tobom preselio u Australiju kada si imala samo 1 godinu.Eto to je moja priča.Žao mi je mišu,jako mi je žao."
"Mamaaa,opraštam ti!!!"Gorko sam zaplakala i zagrlila je.Ovo tako boli.Nakon toliko godina sam zagrlila svoju pravu majku koja me zapravo voljela...I voli me i sada,i voljeće me kakva god ja bila...U sobu su ušle Lottie i Fizzy te su se i one pridružile zagrljaju.
"Sis kakav je to zagrljaj bez nas???"promrmljala je Lottie.Zagrlila sam ih još jače te još gore zaplakala.Konačno je sve na svome mjestu.Samo hvali baka.Ali i ona je tu sa nama gleda nas sa neba.I sigurna sam kako je ponosna na mene,jer sam učinila pravu stvar...Sestre su otišle u sobe da odspavaju.Lottie,Fizzy i blizanke su u jednoj sobi.Mama i bebači su u drugoj.A ja sam ostala sa svojom družinom u dnevnoj.Sjednem pokraj Harrya i naslonim se na njega.Sada je sve lakše.Emocijonalno osjećam veliku bol.Ali barem znam da baku više ništa ne boli i da ne pati...Nasmiješim se blago na sva sjećanja koja sam imala snjom.Na stolu su upaljene svijeće,i gorijet će cijelu noć u njenu ćast.Harry me miluje rukom po glavi i mrsi mi kosu.Čak je i Dona tu uz nas.Zna kako nam je teško.A i njoj se svidjela baka.Ona bi se svima svidjela na prvu.Sigurna sam da su je i anđeli odmah zavoljeli.Zayn se posvađao sa Perrie i tužan je,ali pomiriće se oni,samo je on previše tvrdoglav da prizna da nije u pravu.Sitna svađica ništa više.Lou i El su solidni,sretni su zajedno i ništa im ne hvali.Liam i Dani takođe,još se ufuravaju u štos da su opet zajedno,a ja sam tek skoro od Nialla saznala da su oni već bili u vezi.Kad smo kod Nialla on i Dona su super.Kao golubčići su,po cijeloj kući guguću.A Harry i ja,mi smo neutralni skroz.U društvu smo ono samo dečko i cura.A kada smo sami mi smo mnogo više.Mi smo jedno dva tijela jedan um.Isto osjećamo,mislimo,govorimo.Povezali smo se.Nakon onoga sna što sam sanjala,on sve osjeća isto kao i ja.Kako emocijonalno tako i fizički.I još uvijek ne mogu da protumačim šta je taj san dođavola krasnog značio.Ruke me svrbe i imam osjećaj da bih lako nekoga mogla pući šakom.Jer sam nervozna.Vuk u meni se uznemirio,i želi van.Emocije su ga prestrašile,i želi da pobijegne.Ali ja ga držim u sebi,i nedam mu da pobijegne...Previše bi bilo opasno pustiti zvijer iz kaveza da slobodno tči po vani...Nije sigurno za druge ljude oko mene.Harry je primijetio da sam se uzvrpoljila pa me samo uhvati za šake te ih pritisne...U mislima samo začujem...
_Smiri se,diši duboko babe.Drži vuka u sebi,opasno je da ga pustiš van...Ajde bebo znam da ti to možeš.Sve si izdržala pa možeš i ovo.Ja sam kraj tebe čuvam te.Ajde anđele moj,budi snažna_
Osjećam da mi se mišići opuštaju i da mi se disanje ujednačuje.A i Harryeva prsa se opuštaju.Uspjela sam smirila sam se.To je dobro.U zadnje vrijeme primijetila sam da mi se ovo dosta puta deslio i nikako da se smirim.Pa se samo pretvrim u vuka i trčim gdje me noge nose.A sada sam se smirila i to je mnogo dobro...Manje sam opasnija za svoj čopor i porodicu.A kada smo već kod čopora vani su.Nisu željeli u kuću,htjeli su čuvati stražu od nekoga ili nečega.I to im je Harry naredio,da ostanu vani.Izgleda da imamo neprijatelja koji prijeti mojoj porodici ili možda meniiiii.....
(Juhuuuuuu eto ga.Nije baš u devet sati kako sam napisala ali eto.Barem sam napisala,i to je nešto...Nadam se da je ok.Nije nešto pretjerano dug ali eto.Ja sam zadovoljna...Volim vasss sveeeeeeee pusaaaa <3 <3 <3 Eh da zaboravila sam.Ko radi covere neka mi se javi u komentare pa onda u čet...Plizzz hitno jeee.)
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...