Liam:Danas si napravila pravi skandal na fizičkom.Neznam odkuda ti hrabrosti,nisi svjesna u šta si se uvalila.
Ja:Pa da nisam svjesna ali sam sigurna da ćeš mi ti pojasniti.Pa da se upoznamo ja sam Aurora Tomlinson.I nebrini znam te ti si Liam Payne jel tako?
Liam:Da ja sam Liam.A ti imaš prezime Tomlinston,šta si zi Louisu?
Ja:Rođena sestra.
Rekla sam to ponosno.Taj Liam je bio baš zgodan i sexy,dugo nisam vidjela tako lijepog momka.A on me pogledao sa smiješkom.Šta se smiješka ko nadrogiran.Dobro shvatila sam da si zgodan.
Liam:Super.Želiš li uraditi večeras nešto ludo zbog čega ćeš zažaliti al samnom.?
Ja:Hoću,e ajmo se istetovirati.
Liam:A ujuro ću ja doći po tebe pa će mo zajedno ići u školu.
I tako me Liam doveo ispred Tattoo shop-a.Nakon dva sata provedeno u toj šupi ja sam imala vučiju glavu i šapu na desnoj ruci.A Liam je imao strelice na isto desnoj ruci.
Liam:Lijepe su ti tetovaže.
Ja:I ti imaš lijepe tetovaže.
Liam:Ajmo se u školi praviti kao da smo par pošto sam trenutno u svađi sa Harry-em.
Ja:Hoću.Treba mi nešto za promijenu.E odo se ofarbat.
I tako sam se i offarbala u smeđu boju,tamno smeđu.Po prvi put sam zadovoljna svojim izgledom izgledam nekako sexy.Sa sobom sam ponijela kožnu crnu odjeću izgledala sam nekako dark.
Liam:Woow izgledaš sexy.Ajmo se malo provozat motorom ja ga doveo dok te nije bilo.
Ja:Zezaš ajmo brže.
Odjednom mi je naletio toliki adrenalin da sam mogla srušiti svijet.Dotrčala sam do nasmiješenog Liama i poljubila ga.On mi se samo nasmiješio još većim osmijehom.Pružio mi je kacigu te smo sjeli na motor,već je bilo jutro cijelo vrijeme smo bili vani.Na sekundo sam utrčala u stan uzela torbu sa knjigama te sam strčala do Liama koji me čekao ispred zgrade.
Liam:Ajde požuri zakasniću na čas.
Ja:A ko da te briga oćeš li zakasnti ili nećeš.
Liam:Hahahahaha poznajemo se jedan dan a ti već znaš sve o meni.
Ja:Pa naravno ti si sada moj "dečko".Ha-ha-ha...
Liam:Da baš tvoj dečko.
Stigli smo ispred škole svi su pogledi bili na nama i nisam se sramila.I to je bio veliki napredak.Louis me gledao ko da je duha vidio a ja sam mu se nasmiješila.A Elenor me gledala nasmiješeno,juše sam joj rekla šta ću uraditi.Pa joj ovo nije bilo čudno ali nije znala da ću povesti Liama.Liam me svojim snažnim rukama uhvatio oko struka,i privukao me sebi koliko je to bilo moguće.A ja sam svoju glavu naslonila na njegovo rame.
Ja:Liam biće ovo danas naporan dan,šta misliš?
Liam:I ja mislim posebno od strane Harrya.
Harry nas je gledao namršteno.Šta je tom liku nikad se ne smiješi ali juče kada me pogledao sa onim svojim osmijehom iako je osmijh bio sarkastičan,bio je prelijep kao anđeo.Samo što ovo nije anđeo ovo je magare.Zayn i neka cura su nam prišli.
Ta cura:Hey ja sam Perry drago mi je.
Prvo sam pogledala mrko u prestrašenu curu pa sam joj se srdačno nasmiješila.A njoj je očigledno pao kamen sa srca.
Ja:Drago mi je Perry ja sam Aurora ali možeš me zvati Ro ili Ra ako ti je lakše.
Perry(P):Joj skoroz ti je cool ta kosa.
Ja:Hvala sinoć sam skinula plavu farbu sa nje inače ovo je moja prirodna boja kose.
P:Wow cool.
Zayn i Liam su nešto prišali pa im se u neki tren pridružio Lou.A do nas je došla Elenor.Pozdravila je Peez inače tako sam joj dala nadimak.Te smo prišale o ovim našim doratima.
E:I ček ti si sada sa Liamom,uspjela si ga smuvat.
Ja:Da on je sada MOJ.
Namjerno sam pričala glasnije,zato jer je Harry bio blizu nas.Neznam zašto ali željela sam ga da čuje da je Liam samo moj,na neki način htjela sma da bude ljubomoran.
Harry P.O.V
Ta likuša je tako jadna ali boljelo me je kada sam je vidio sa Liamom kako dolaze zagrljeni.Stvarno je boljelo,ne fizički već psihički je boljelo.
Imam loš predosjećaj oko ove male.Drugačija je od drugih,nešto ima kod sebe što me privlači.Možda je to samo pubertet ili je možda to zato što je nemogu imati.A možda sam se jednnostavno zaljubio.Ma neeee nikad,obećao sam si da nakon Emmily netrebam nikoga.I tako ću da mislim zauvijek.Ona me je koštala moje sreće,imao sam sve a sada imam samo mnoštvo kurvi oko sebe.Tako jadno,samo mehoće za sebe jer imam novaca i zato jer sam zgodan.Baš su naivne svejedno znam svaki njihov pokret.Znam šta misle i sve da ih na kraju mogu ispaliti...Ali nju nemogu pročitati kao zabranjena knjiga mi je.Oš se sjećam kada mi je majka govorila *Znaš Harry dragi ima jedna poslovica a ona glasi "Tako si mi blizu a tako daleko"* samo što se ovdje ne radi o blizini već o čitanju misli.Mogao sam je pitati šta misli i to se odnosi da mi je tako blizu ali nemogu jer me ona mrzi i zato mi je tako daleko.
Mama šta mi je činiti.
Aurora P.O.V
Imam osjećaj da me Styles gleda ali ne usudim se podignuti glavu.Već stojim kao magarac i slušam šta pričaju cure skojim sam stojala u blizini poznate grupe moga brata.
Elenor i Peez su otišle kupiti sebi nešto slatko a ja sam ostala sa ovima ludacima.Jao meni majko spasim me.I tada u pravi čas dolazi Liam i izvlači me iz grupice.Imam osjećaj da ću mu sada biti dužna cjeli život...On je samo pogledao u namrštenog Harry-a pa me onda poljubio.A ja sam si u sebi mislila koji je ovo ku**c bio.
(Hey društvo ja sam malo umorna i nastavako je kratak,i nedelja je.Samo sam sjela da vama napišem nastavak jesam dobrica.Komentarišite mišljenje mnogo će mi značiti...Volim vas..........) <3 <3 <3
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...