Part 2

1.6K 93 2
                                    

Krenula sam prema učionici.Hodala sam pognute glave jer sam bila sam i nevolim da vidim poglede na sebi.Osjećam se čudno i sve mi je ludo kada me neko gleda.Ušla sam u svoju učionicu i sjela sam pored jedne lijepe smeđe cure.Veoma je lijepa i ima lijep osmijeh.Voljela bi biti kao ona.

Ta cura:Ćao ja sam Elenor,ti si nova zar ne.

J:Jesam.Ja sam Aurora...

Htjela sam završiti prezime ali me neko poljubio u obraz.To je bio Louis,moj mawi bato,zapravo veliki bato.Elenor me pogledala nekako ljuto.Tada je Louis došao do nje i poljubio ju je u usne.Joj moj bato ima curu.JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Ja:Hey veliki,kad si stigao tu?

L:Ma prije minutu morao sam vidjeti jednu kozu i mog anđela.

Ja:Baš ti je lijep anđeo.

L:Znam i samo je moj.

Ja:Ja ću ga otet buhahahahahah.

Elenor(E):Hoće li meni neko objasniti šta se dešava.

L:OK reću ti ali ne smiješ nikome reći Aurora je moja sestra inače rođena.

E:Aha a ja bila ljubomorna jesam glupa.

Ja:Ma uredu je nisi glupa samo nisi mogla znati da sam sestra ovom slonu.

E:Joj nije on slon,on je moj slonić,najljepši moj.

Ja:Bolje rečeno najruđniji tvoj izgleda kao da ga je grom spuco i to u tjeme.

Svo troje smo se pukli smijat.Odma sam se sprijateljila sa Elenor blago Louisu kada ima vako dobru curu.Cura je pravi Anđeo,i već mislim da mi je ona najbolja prijateljica.Prošla su već četri časa imam još jedan glupo fizičko.Moramo obući kratke šorceve i bijele majice kratkih rukava.

Momci nam stalno gledaju u dupe dok radimo vježbe.Ubiću ih sa sikirom i pasirati majke mi.Došao je neki frćko i stalno se žvali sa nekom likušom a jesu nepristojni.Slučajno mi je izletjelo...

Ja:Alo ajde si nađite sobu,nemojte mi gaditi život.

Louis me pogledao nekako čudno kao da ni nešto hoće reći.Kao u smislu "On mi je najbolji drug i bolje je da to nisi rekla,lik je opasan"

Taj frćko me pogledao kao da će me faširati kao ribu sardelu,i kao da me oće sravniti sa zemljom.Unijeo mi se u facu i rekao.

Taj frćko:Slušaj ti male što se podigla spusti se na zemlju da te ja ne spuštam,očigledno neznaš ko sam ja pa ću ti sada oprostiti.

Neznam odakle mi hrabrost ali sam i ja njemu rekla što ga sleduje.Znala sam ko je on ali sam ga namjerno provocirala.

Ja:Znam dobro ko si Styles šta misliš zašto sam ovdje.Znaš šta smuči mi se kada te vidim ispred sebe,kvariš mi pogled na ovog slatkog irca.

Znala sam ih sve otac mi je pričao o njima,kako su oni Louisovi prijatelji i kako su opasni ali nije mi rekao da mi je Louis brat.No sve jedno on me pogledao nekako zaprepašteno kao da me je htjeo nešto pitati.Ali u sekundi se predomislio i vratio svoju zlobnu facu pa je opet nešto počeo srat.

H:Hm vidi malecke raspitivala si se o meni.

E sada mi je puknuo film,prije nisam bila ovakva ali ovaj grad me mijenja a i osobe u gradu.

Ja:Ma šta ti misliš šta si ti pa da se ja raspitujem o tebi,samo sam čula kakav si magarac i jadnik.Iskorištavaš cure,ma srami se jadan ne bio.

Tada mi se Čupavac počeo približavati sa bijesnom facom Elenor je prestrašeno pogledala u Louisa koji je odma shvatio i dotrčao ispred Harry.Harry je stao i gledao u onoga moga Luđaka.Ja sam se odma pobijednički nasmijala.Ponašala sam se kao kučka ali šta ću,nešto je ušlo u mene neka hrabrost.

Ja:Hajde Louis pusti ga da vidim šta će uraditi,zar će pasti na taj nivo i udariti curu.Pa ako to uradi stvarno je jadan.

Nasmijala sam se drsko.Uvijek sam pustila da me svi vrijeđaju jer se nisam imala za šta boriti.Ali sada imam Louisa to je ono što sam trebala da vidim da se neko brine za mene.Louis se maknuo,za čudo me je poslušao.

Ja:Hajde imaš li sada šta reći Styles.

I dalje me gledao bijesno.

Ja:Ma gledaj me bijesno koliko hoćeš,znaš za bijes ti mogu preporučiti dobrog psihijatra.Meni je pomogao vjeruj mi a bila sam i gora od tebe.Sigurna sam da će tvoj slučaj brzo riješiti i onda ćeš biti normalan ako je to moguće.

Samo sam ga pogledala zlobno a onaj što ga je odvukao od mene ja mislim da je Zayn.Barem mislim po tatinoj priči.On taj Zayn,Louis,Liam i onaj irac Niall su navodno ne pobijediva banda.Vidjećemo za to još sada sam došla ja i malo ću ih zajebavat u lud mozak...Samo sam mrtva hladna otišla na mjesto gdje sam radila vježbe,svi su nas promatrali ali su se kasnije vratili svome poslu.Dosta sam ja puštala da me ljudi gaze,ali sada imam brata šta mi više treba.On će uvijek biti uz mene,ipak je to moj veliki braco,moj slon.

...

Časovi su završili pa sam krenula kući.Vidjela sam jedan zanimljiv kafić pa sam ušla u nutra.Kafić se zvao veoma čudno "bite" sjela sam za sto učinulo mi se da sam vidjela onog Liama.O nije mi se učinilo vidjela sam ga,on je nasmiješen došao do moga stola te sjeo bez pitanja.Te je rekao...


(Hey ljudi,moja prošla priča je bila obrisana nešto se bilo pokvarilo pa sam je obrisala.Pa mi je pala nova ideja pa ću ovu pisati,i paziću da se ništa ne pokvari.Nemojte se ćuditi što je i u ovoj priči Louis brat od glavnog lika.Jer bi ja stvarno želje da je on moj brat pa sam pustila maštu na volju.U prvome dijelu sam malo požurivala jer mi se nije dalo čekati. Volim vas mnogo. )



My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now