Death

593 32 1
                                    

Harry's P.O.V

Gledam siluetu ispred mene,i svaki mišić na mome tijelu se zategne.Vidjevši taj ljigavi osmijeh na licu tog monstruma me tjera da i ja postanem zvijer.Tjera me da pustim zvijer koju čuvam u kavezu,da pustim zvijer da ga rastrga.Duboko dišem,imam neki osjećaj da se nešto loše dešava.Ali za to ću se pobrinuti kasnije.Sada se prvo moram pobrinuti za njega.Za osobu koja uništava živote i za osobu koja je uništila moj život.I još gore koja je uništila život moje majke.A to je Lucifer,moj 'dragi otac'.Pogled mi je fiksiran na njemu.I ako ga maknem bojim se da ću ga izgubiti iz vida i da će otići i povrijediti mog anđela.Pratim svaki njegov jebeni pokret koji me doslovno probada.Taj monstrum više od ičega zaslužuje,najbolniju smrt.Volio bi ga vidjeti kako se povija od boli i patnje,ali tada bi bio isti kao on pa odustajem od te namjere.Još uvijek sam na koljenima,i on se tomu smije.Zna da ja sada patim,pa se došao naslađivati.Uhh kako bi mu sada razvalio tu ljigavu facu.No tada sam vidio još nekoga iza njega.Znatno manja silueta je polako prilazila mome ocu i stala pokraj njega.Pogled mi se zamuti,to je bila Emmily.Moja Emmily,zapravo nekadašnja.Bila je vraški lijepa kao i uvijek.Pogled ubitačan.Kosa tamna kao noć.Da a tek taj osmijeh.No stajala je pokraj moga oca i vragolasto se smješkala.

No stajala je pokraj moga oca i vragolasto se smješkala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Došlo mi je da je zviznem šakom.Koji kurac ona radi s njim?

"Ohh sine kako si glup i naivan.Kakvu si ti zvijerku pustio iz svojih ruku."Rekao je moj ljigavi otac.Ustao sam ponosno na noge,kao vođa i pogledao ga sa visoka.

"Šta hoćeš Lucifer???Kojim zlom dolaziš?"

"Pa hajmo reći da sam došao posjetiti svog sina,i da vidim kako je."

"Šta ona radi sa tobom?"

"Ko?Ahh misliš Emmily.Ona je moja pomoćnica,poslao sam je da te malo vuče za nos i da probudi monstruma u tebi i izgleda da je uspijela."

"Aaa ttiiiii nitkove!!!"Krenuo sam potrčati prema njemu i uvrnuti mu taj pileći vratić.Ali Emmily je stala ispred mene i zatreptala svojim okicama.I stao sam.Jebeno sam stao,i ukočio se.Kao da se svi osjećaji vraćaju.Maaa o čemu ja pričam ja im Auroru i nju volim.Emmily sigurno koristi utiskivanje na meni da bi je ponovno zaviolio.Brzinom svjetlosti sam se odmaknuo od nje i stao na određenu udaljenost.

"Ohhh Hazz"Zasenjala je,uh gadi mi se.Kurva.

"Falio si mi baby"

"Ne zovi me tako,ne zaslužuješ to,kurvo!!!"Rekao sam bez trunke osjećaja.Moram se kontrolirati,imam svoju curu i nju volim.Prišla mi je bliže,a ja se nisam ni pomaknuo.Kružila je oko mene kao hijena.

"Ohhh,sjećaš se šta smo svašta radili možemo to opet.Samo ostavio onu svoju đukelu od cure.I možemo ponovno biti sretni."Rekla je umiljeto,ja nisam ni zucnuo.Šta mi radiiiii...Lucifer se smijao,čitao mi je misli.

"Sine,zavodi te.Isto kao i prije godinu ipo dana.Padaš opet na njen šarm.Zabpravljaš na tvoju ljepoticu,koju ću uzeti sebi."

"Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!"Vrisnuo sam i okolo mene se pojavila crna magla,a Emmily je odbacilo od mene nekih desetak metara.Lucifer je zaprepašteno gledao u mene.

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now