Love

880 55 7
                                    

(Od sada ću ovdje pisati A/N da znate....Love ya <3.Nadam se da vam se nastavak svidio,ljudi skrivajte se ovo je nemuguće koliko je vrućo.Sakrite se u hlad.Evo ovde sam vam malo pojasnila situaciju koja se dršavala sa Harryem.Ova osoba na kraju je veoma važna Aurori i ona će zauzimati veliki dio priče pa obratite u sledećem nastavku pažnju na nju.)

Nakon razgovora o Harryu otišla sam u sobu.Razmišljala sam o njemu jednom rijećju o nama.Kako bi bilo da on nije takav kakav jest.Sve bi dala da je sada tu kraj mene da me zagrli svojim snažnim rukama oko struka i privuče sebi uz njegova razvijena prsa.Da me mazi po glavi i da mi govori slatke riječi prije spavanja.I da zaspim a da zadnje što vidim bude njegovo prelijepo anđeosko lice,i prelijepa dva zelena smaragda.Nije isti od kada smo došli iz restorana.Prvo ona njegova bičkuja Bella,pa onda on.Ponaša se kao programirani robot i sav je neki uštogoljen.Al o čemu ja to svejedno mi si sviđa čak i kada je takav sav nikakav.Nisam mogla spavati pa sam izašla van u šumu,tamo gdje me Harry učio svirat gitaru.Bila sam u obliku vuka i tužno zavijala,izamene se čulo šuškanje.OOOO ne opet.Okrenula sam se a iza mene su bili oni likovi Wesley family.I nisu svi bili muškarci tu je bila i jedna cura.

Ja:Šta sad vi hoćete.Nije mi ni do tuče a nije mi ni do svađe.Pa vas molim da napustite ovaj prostorni dio u krugu od 2 kilometra.

Jedan od njih:Slušaj mi bi rado da odemo ali nemožemo.Ja sam Raf.Ovo je moj brat Lord,Tigar,Karlos,Don i naša sestra Safira.

Ja:Ok sada kada se znamo.Šta želite?Pošto želim biti sama.

Don(D):Ček ti neznaš šta si ti.

Ja:Ja dobro znam šta sam ja.Vukodlak.

D:Ti nisi samo vukodlak Ro,ti si Alfa iti vladaš nama.Ti si naš vođa.Mene,dečkiju,Safire,Liama i Nialla.Pa čak i onog kretena Dereka,ti si naš alfa naš vođa.Derek ti nemože ništa bez obzira što te on stvorijo.

Lord(L):A i da ti pokuša uraditi nešto ja ću mu lično vrat slomiti.Tako da bez brige.

Tigar(T):Možeš slobodno i na mene računat.I na Karlosa isto,samo on ti je malo puko pa ne priča baš mnogo.

Safira(S):I na mene računaj draga.

Ja:Ok hajmo reć da vam vjerujem jel vam poznato ime Bella.Bella Somun.

R:Oooo da.Ta mala kuja mi je uništila život.Manipulira ti mozgom.Radiš sve što ona želi,vještica obična.

Ja:E pa ona je ajmo reć zašarala moga.....Prijatelja pa neznam šta da radim povodom toga.

D:Napravi lutku.Koristi se crnom magijom.Jedino je se tako možeš riješit.Jer je i ona sama sastavljena on zla...

S:Trebaće ti njene kose da napraviš lutki kosu.Trebaće ti njen nakit da okitiš lutku,neke njene krpice da obučeš lutku.Par kapi njene krvi i samo je okadiš i popršćeš osveštanom vodicom.Pošto ona ti je čisti demon,a tako je jedino možeš uništiti.I onda je bodeš iglom dok magija ne popusti ili jednostavnno dok ona ne crkne.A niko od nas nije imao snage je ubiti.Možda ti imaš snage da je ubiješ ipak si ti alfa.

Ja:Hvala vam društvo odo sad sakupiti sve što mi treba pa da počnemo.A ti Raf idi i donesi mi osveštane vodice i tamljen da okadim lutku.A ti Safira ćeš mi napraviti lutku kad sakupim sve to.

Otrčala sam u kuću a ona je bila u dnevnom sa Harryem.Ušla sam lagano u njenu sobu uzela sam neku njenu majicu.Na stoliću je stajala njena četka za kosu pa sam pokupila njene čupe sa četke.I tu su bile neke naušnice i ogrlica pa sam ih samo stavila u đep.Odlično sad se idem naći sa Rafom i društvom.Trčala sam svom brzinom,dok mi nije nestalo zraka,oni su veće bili tamo.

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now