Funerals and pain

633 35 5
                                    

(Hello društvooo.Poslušaj te pjesmu ja sam je slušala dok sam pisala nastavak...Odužila sam malo da ne piše.Da bih vas držala u neizvijesnosti...Uživajte u nastavku.)

Auroras's P.O.V

Neko vrijeme sam suznih očiju gledala u zvijezdano nebo i lampione koji su letjeli sve više i više.Hladni vjetar je zapuhao i raspršio mi kosu po licu.A ja nisam imala snage da pomaknem ruke i da maknem kosu sa lica.Osjetila sam hladni dodir velike ruke koja mi makinje pramenove.Nisam obraćala pažnju na nikoga.Bezizražajno sam pogledala Harrya koji me gledao zelenim i suznim smaragdima.Suze su samo klizile niz moje blijede obraze.Smrznula sam se na vjetru,to je vjerovatno razlog mojih blijedih obraza.Harry me uhvatio za ruku te povukao u kuću.Svi su već ostali ušli i sjedili u dnevnom boravku ne progovarajući ni riječi,samo bi se čuo pokoji jecaj i suza kada sklizne niz obraz.Lou me pogledao svojim sada već sivim suzama od plakanja.

"Neko bih trebao nazvati Petra i javiti mu da mu je umrla majka,a ja odoh nazvati majku i javiti joj.Liam ti javi okolnim prijateljima."

Ja sam samo promrmljala "Ja ću javiti Petru."Još samo kada se sjetim da mu moram uplatiti tu lovu dođe mi muka još veća.Jer neznam gdje da pronađem novac...Uhvatila sam telefon u ruke i pronašla Petra u imeniku.Prislonula sam telefon uz uho i čekala da se javi.Ubrzo se začuo promukao glas moga oca.

"Pa Rorić kojim dobrom???"

"Nema je Petre umrla je,jesi sad sretan?"

"Liz,mama umrla je???"Pitao je nekako žalosno,moš si misliti,glumi.

"Da tatice.Umrla je,trebao bi doći ovamo i biti uz nas.Ali bez ispada,netreba mi još taj proglem."

"A moj novac kada ću ga dobiti???"

"MOLIM!!!!Sada o novcu razmišljaš,zar nemaš barem malo srca."

Vrisnula sam,i bacila telefon u zid.Te sam potrčala prema stepenicama,Niall me pokušao sustići i zagrliti,no istrgla sam se iz njegovih ruku.Potrčala sam uz stepenice te se zaključla,sjela na pod uz vrata i plakala.

Zayn's P.O.V

"Pustite me,odoh ja snjom da razgovaram.Treba joj sada podrška svih nas.Moramo se držati zajedno"

Krenuo sam uz stepenice da vidim šta je sa Aurorom.Čudna je.Pretpostavljam da je nešto u vezi Petra.Ughhh nikada mi nije bio drag.Priđem vratima njene i Harryeve sobe i čujem prigušene jecaje.Sve nas je potresla činjenica da Liz više nije sa nama.Ah valjda sam ja to bolje bodnijeo jer sam muško.Ili to jednostavno skrivam duboko u sebi i neću da priznam da je nema.Pokucam tri puta na vrata a jecaji utihnu.

"Zayn je.Mogu li ući?Treba da razgovaramo."

"Nee,nemožeš ući.Želim biti malo sama."

"Nemožeš kroz ovo sama da prolaziš,nisi ti jedina izgubila Liz,i nama je teško i nama treba zagrljaj nekoga iz porodice."

Polako čujem otvaranje i škripu vrata i vidim dva plava oka kako proviruju.

"No hajde,otvori ta vrata više neću te pojesti."

Otvori vrata i pusti me da uđe.No odma iza mene vrata ponovno zaključa,sklizne niz njih te ponovno zaplače.Neznam kako bih joj pomogao šta god da kažem biće još gore.

"Ok?Hoćeš li mi ispričati šta te muči,biće ti lakše."

"Neće mi biti lakše,u ovo što sam se uvalila niko mi nemože pomoći."

"Kaži mi možda ja mogu."

"Isp-pričaću ti-ti ako obećaš da nikome nećeš re-reći i da će to-o ostati na-aša mala tajna."

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now