Trljam oci rukama te ih otvaram.Vidim da nema Harrya pa samo odmahnem rukom.Ustajem ko prebijeni zombi iz kreveta i krecem se prema toaletu.Umivam se opetem zube.Ma uglavnom sva ta jutarnja sranja i spustim se niz stepenice.Cujem Liama i Harrya kako pricaju.Mislim nebi da prisluskujem ali zanima me.Mogu da udjem tamo i da razgovaram sa njima o tome necemu.Ali onda nije zanimljivo.Sjednem na predzadnju stepenicu i naculim usi.
"Hazz veceras je pun mjesec a Aurora je alfa.Ona bi nas trebala voditi u lov i na trcanje trebalo bi joj recu."Ulazim u kuhinju praveci se da neznam o cemu su razgovarali.
"Sta mi trebate reci?"
"Pa Ro veceras je pun mjesec,a ti kao nas alfa msm moj i Niallov trebala bi nas predvoditi."
"Pa nez Hazz sta ti mislis."
"Neznam ja nista.Ti si im vodja sama odluci."
Samo sam klimnula glavom i krenula sam da izadjem iz kuhinje.
"Eh da Love rekla ai mi da ces mi rec sta je sa Nialla"
"Sta mu je bilo?"
"Ma svi znate kako je otisao na spoj sa Donom.I Niall je nesto ukrao iz sale i zavrsio je u pritvoru.Platio je kaznu,samo sto je morao ostati prespavati u zatvoru zbog procedure.I on i Dona."
"Jesu glupi mila majko."
"Jesu zivota mi moga.Nego Liam mogli smo malo u teretanu otici."
"Ajd moze oddo se samo spremiti."
"Vi idite a ja cu otic malo prosetati sumom.Pa cu navratiti do vas."Harry mi je prisao dao jedam blic kiss i istrcao napolje.A ja sam obukla svoju duksericu,pa sam otisla sumskim puteljkom.Polako sam hodala no naravno Niall mi je bio iza ledja.Pitam se kada je izasao?A nevolim kada mi se vako sulja iza ledja.
"Heyyy"
"Hey.Dobro Niall kakvo je to ponasanje.Zasto si krao i zasto se uvlacis u probleme??!!!"
"Pa malo sam se zelio zabaviti."
"Ma da ti si se zelio malo zabaviti dok sam ja ovde umirala od brige gdjesi ti."
"Izvinii."
Sagnute glave je koracao kraj mene.Osjecao se krivim zanam to.Ali moram mu odrzati lekciju.Pa sta da mu se nesto desilo?Ja neznam sta bi uradila od sebe...
"Dobro slusaj me sada.Isprika je prihvacena ali necu da se ovo vise ponovi.Jel jasno?"
"Jasno kao dan.Hvala tiiii."
Niall me zagrlio i obgrlio oko struka te me zavrtio u zagrljaju.
"Dobro spusti me sada na zemlju.Gdje je Dona sada?"
"Vraaatio sam je kuci.A i mogu ti reci da i nije bas takva dobrica kakvom ju ti opisujes."
Napravio je neku vragolastu facu na sta sam se ja opalila smijati.
"Niall veceras je pun mjesec moramo cijeli copor okupiti"
"Naravno,u coporu sam Liam,Safira njena braca i ja."
"Da i jedva cekam.Konacno ce cijeli vopor biti na okupu.Hajmo svratiti do tteretane.Obecala sam Hazzi i Liamu na cu doci po njih"
"Ok.Al ko zadnji magarac"
Niall je poceo da trci u pravcu teretane.A ja sam kao pomahnitala pocela trcati za njim.Vrata teretane smo skoro otkinuli sa baglama.I svi su pogledi bili uprti u nas dvoje.A ja sam uocila samo smaragdno zelene oci koje su piljile u mene.Niall je otisao do Liama a ja sam elegantnim hodom dosla do Harrya te ga poljubila.Par cura koje su bile u teretani su me ljubomorno pogledale dok su me ostale ubijale pogledom.Do nas je dosla jedna plavusa kose do ramena,izbacenih sisa i guzice velicine mjesalca za mjesanje cementa.Izgledala je kao jedna od onih plavusa sa modnih pisti.Samo ova je ozgleda reklamirala mjesalce hahahahah.Pogkedala je u mene svojim iritantno smedjim ocima(bez uvrede nemam nista protiv plavusa i sama sam prirodna plavusa)Te se obratila Harryu.
"Hazz pliz mi mozes pomoc samo da otkopcam haljinu da bih obuklla opremu za tweniranje"
Imala je uzasno odvratan naglasak gadila mi se.A Harry kakav je naravno otisao je sa njom u svlacionicu ostavljajuci mene samu.Do mene je dosao momak mozda u ranim 20.
"Dobar dan ja sam Ian.Vlasnik sam teretane,a usput i trener.Kako vam mogu pomoci."
"Dobar dan Gospodine Ian.Ja sam Aurora.Pa htjela bi se uclaniti u teretanu.A i trebam trenera.Malo sam se ugojila."Naravno slagala sam.Ako Harold moze da muva tamo neku plavusu mogu i ja trenera u teretani.
"OK Aurora.Zovi me samo Ian bez onog gospodine.Osjecam se staro.Ako zelis precicemo na ti.Sto se tice tvoje linije ona je sasvin uredu.Ali ako ces se ti tada osjecati bolje onda uredu primljena si.Prvi mjesec je besplatan.A i za zensku populaciju je jeftinije."
"Uredu Ian.Samo imamo jedan problem,ja necu mozi dolaziti tri puta u sedmici kako to ide.Posto sam previse zaposlena dolazicu kada stignem."
"Naravno,kako god ti zelis.Evo ti moj broj telefona pa mi se javi kada ces dolaziti.Da ja mogu da budem tu."Klimnula sam glavom.No tada sam vidjela Harrya kako izlazi iz svlacionice i gleda bijesno u mom pravcu.
"Pa vidim Ian upoznao si moju djevojku Auroru.No stvarno zurim.Pricacete nekad drugi put.Liam!Niall!Idemo!"Bijesno je viknuo a decki su odmah dotrcali do nas.Pokusala sam izvuci svoju ruku iz Harryeve i naravno uspjela sam ipak sam vukodlak.Nisam ni primjetila da je mrak vec skoro pao,ali sam se pocela galamiti.
"Dobro Harry sta je tebi samo smo razgovarali.I otkuda tebi pravo da se ovako agresivno ponasas prema meni."
Liam i Niall su samo nastavili bez nas jer su pretpostavili da ce biti svadje.
"Pa dovraga Ro upucavao ti se a i ti njemu."
"Pa sta i tebi se upucavala onaa plavusa a i ti njoj.Pa sta ja tu sada mogu"
"Znaci ti si ljubomorna si na Nicki"
"Ne nisam.Zasto bi ja bila ljubomorna na tu glupacu pa bolja sam od nje "
"Ljubomorna si."
"Ne nisam a i ti si ljubomoran na Iana"
"Pa jesam ljubomoran i priznajem to.A i ti si ljubomorna na Nicki.Priznaj."
Krenula sam reci 'ne nisam' no Harry mi se priblizio i poljubio me.Krenula sam ga udarati po prsima no on je moje ruke drzao ravno uz tijelo.Odmaknuo se od mene i nasmijesio se.
"Ljubomorna si."
"Pa sta i ti si"
Rekla sam nadureno i krenula sam prema onoj dvojici koja su vec bila podaleko od nas.
"Pa nista samo si slatka kada se ljutis."Dotrcao je do mene i zagrlio me oko struka sa ledja.Kao da su neki vreli trnci prosli kroz moje tijelo,od nogu pa do glave.Sva sam se bila najezila a koljena kao da su mi se odsjekla.Pa sam se samo naslonial na njegova prsa.
"Alo vas dvojje golubova pozurite jos malo pa mi moramo ici.Al nemozemo bez nase alfe.Zato ti je bolje da ju pustis,jer ako ne onda si gotov"
"Dobrro vas dvojica,eto sacu da je pustim.Ajde baby idi do njih trebaju te a ja odo kuci sa Zaynom gledati neki film.Vratio se od one njegove.Uzovaj"
Poljubili smo se a ja sam u sekundi potrcala prema onoj dvojici pretvarajuci se u vuka.I oni su se preobrazili i potrcali zamnom.Kada smo dosli do livade koju je vec obasjavao zuti puni mjesec vidjela san i ostatak copora.Bila sam srecna vidjevsi ih sve na okupu.Podignula sam glavu i krenula zavijati,a oni su uradili isto.Potrcali smo dublje u sumu zabavljaju ci se...Poslije 2 sata.
Vratili smo se na livadu.Pretvarajuci se ponovno u covjeka.No onda je Liam dobio poziv.Pa je dotrcao do svoje torbe koja je bila prislonjena na stari hrast.Na licu mu se vidjelo da je zabrinut.Cekala sam da zavrsi poziv pa da ga pitam sta je bilo.
"Ro moramo kuci Lou me sada zvao nesto lose se desilo.Niall ides sa nama?"
"Naravno,moram da vidim sta se desilo."
Bila sam zabrinuta,pa smo sprintakuci krenuli prema kuci.Vec u tren oka smo bili u kuci.Usli smo u dnevni boravak i vidjeli smo tuznog Hazzu,Zayna pognute glave.I Elenor koja je sjedila pokraj Louisa kojem su oci bile crvene kao da je plakao...
"Sta se desilo???!!"
"Zao mi je ljubavi"
"Hazz sta se desilo"
Tada je Louis ustao prisao do mene te me zagrliao i sapnuo mi.
"Zao mi je sestrice.Isao sam da vidim kako je baka.I nasao sam je u kuhinjii sa razbijenom glavom.Odveo sam je u hitnu i poslali su je na operaciju.Rekli su da je u kriticnom stanju i da bi mogla umrijeti svaki sekund.A mene su poslali kuci i rekli da nema potrebe da ostajem u bolnivci.I da ce mi oni javiti ako se nesto desi."
Suze su mi nekontrolisano padale niz obraze.Nisam mogal doci do daha od suza koje su se kao kisne kapi nizale jedna za drugom.Louis se odmaknuo od mene te je Harry dosao do mene i zagrlio me je.
"Nebrini jaka je ona starica sve ce biti uredu."
Tjesio me je.Zagrlila sam ga oko struka.A kapci su mi se poceli sklapati od umora.I zaspala sam.
Voljela bi kada se probudim da mi kazi da je ovo bila sala.I da je ovo samo jedna ruzna nocna mora.(Evo napisala sam nastavak.Ly all...)
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...