Part 4

1.3K 72 0
                                    

Tiho sam počela pričati.

Ja:Liam šta radiš?Rekli smo se malo zabaviti,a ne da budemo pravi par.

Liam:Oprosti morao sam Styles te gleda kao da će te pojest za desert.Morao sam,ne ljutiš se na mene.

Ja:Ma dobro ne ljutim se ali nemoj to više raditi.A i suput postao si moj BFF tako da se nemogu ni ljutiti.

Laim:Ozbiljno ja sam tvoj muški BFF.Drago mi je to čuti,moja mala prijatljica.Ali hoću da mi nešto obećaš.

Ja:Oću,a šta?

Liam:Razmisli o onome da mi budeš cura,ti si lijepa,pametna sama,i ja sam sam trenutno.Ali ako nećeš nemoraš samo te želim zaštititi.


(Evo vam malo Liamov p.o.v da vidite šta se dešava u njegovoj glavi)

Liam P.O.V.

Neznam šta je Harryu u zadnje vrijeme optužuje me da sam mu oteo Emmly.A Emmly se sama meni bacala u naručje,i naravno da ne povrijedim svoga brata ispalio sam je.I on meni sada kaže da sam ga povrijedio i da ga je ona ostavila zbog mene.Aurora nije zaslužila da se tako ponaša prema njoj.Počela mi se sviđati i neću dobustiti da je iko povrijedi.Dani sam pustio i to me još uvijek boli,ali naučio sam lekciju i Auroru ne puštam.Naravno osim ako ona dude htjela da se maknem makeću se.Harry je prije bio dobar i najjači od nas sviju,ali sada je zao i to sve zbog Emmly.I svu svoju snagu upotrebljava na zloban način.Prije smo bili kao braća i sada smo samo što se Harry izdvojio.

Aurora P.O.V.

Časovi su završili hvala dragom bogu.Došla sam kući obukla nešto lagano na sebe,uzela sam moj sportski bicikl i krenula prema mjestu gdje sam se igrala dok sam bila mala.Tamo sam se osjećala sretno,ponekad dok sam bila mala imala sam osjećaj da neko priča samnom.No sada znam to je sve bila dječija mašta.Zapravo to je šumica u kojoj se nalazi jezero.Tamo idem kada sam tužna ili kada razmišljam.Kada sam stigla ispred šume,biciklo sam naslonila te sam pratila stazicu koja vodi do jezera.Nešto se upravo mrdnulo,ok već se bojim.No skupila sam hrabrosti da pogledam šta je to ili bolje rečeno nešto.Kod MOGA jezera je neko sjedio i svirao.Ta melodija je ovo mjesto činila još čarobnijim.Prišla sam toj osobi ali kada sam vidjela poželjela sam da nisam ni došla.Tamo je sjedio Čupavac sa gitarom,izgledao je tako čarobno.Ma šta ja trabunjam on je grozan,ma koga lažem prelijep je u ovome izdanje.Kada je skontao da je neko iza njega okrenu se,i odma mu je osmijeh nestao sa lica.

H:Šta ćeš ti ovde?

Ja:To bi ja tebe trebala pitati.

H:Odgovori mi!!!

Uzviknuo je a ja sam se iskreno preplašila.Izgledao je tako strašno,hladno a u isto vrijeme privlačno.

H:Alo curo jesi gluva,jel si me pratila.

Ja:Nisam te pratila,ovo je moje mjesto gdje se skrivam od drugih.Štaćeš ti ovde?

Mislim da sam mu vidjela u uglu osmjeh,ne 100% sam ga vidjela.

H:Izgleda da ipak imamo nešto zajednočko.I ja se ovde skrivam od ljudi.

Ja:Nevjerujem ti.Harry Styles se skriva od svjeta.

Rekla sam to sa polusmiješkom.A on mi se čini po prvi put iskreno nasmiješio.

Ja:Imaš lijepu gitaru.Otkuda ti?Joj izvini ti si Harry Styles možda te nebi trebala pitati.

H:Ma opusti se ovde se možeš ponašati prema meni kao prema prijatelju ovde nas niko ne osuđuje.

Ja:Zar tebe neko osuđuje pa ti si skroz Cool.I izvini što sam se nako ponašala prema tebi u školi,inače nisam takva.

My Dark Fallen AngelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora