(Hello.Sada dtvarni imam razlog zašto ugo nisam pisala.Kompjuter mi nije želio upaliti ali evo ja se udostojila staviti nastavak.Jeste da nemam inspricaije,al smišljaću usput.Želim da zahvalim svim curama koje su do sada čitale i koje me podupiru.Hvala vam cure,Volim vas.)
Probudila sam se,nešto me užaso škakljivi po licu i ne mogu spavat.Polako otvaram oči da vidim šta mi smeta i imam šta da vidim.Moj Harold leži pokja mene i njegove kovrđe me škakljaju,sunce je već izašlo što znači da ima više od 8 sati.Moram ustati a nebi da budim Harrya žao mi lijepo spava kao malo mače.Polako sam se izvukla iz njegovog zagrljaja pošto je imao svoju ruku oko moga struka.Na prstima sam izašla iz sobe i sobe i ušla u wc da obavim higienu.Nabrzake sam se umila i oprala zube te sam sišla u dnevni da vidim jesu li se vratili,pošto ih je Hazza negdje otjerao.Samo Niall je sjedio na dvosjedu i nešto kuckao po telefonu.Morala sam da vidim,pa sam se malo prišunjala sa leđa a on me nije ni skontao.Samo se šašavo smješkao prema telefonu idalje u svome svijetu.Malo sam ga odlučila prestrašiti.
Ja:Niall!!!!!!!!!Kuća gori bježi!!!!!!!!!!
On je skočio kao oparen,mada je onda skontao da ne gori kuća pa je počeo psovat sve što mu je bilo pod jezikom.
N:Jebo ga ljep šta me prepadaš vidiš da sam u transu i da se dopisujem.Jebo ga ja čekaj na svoj red pa će mo pričat.
Ja:Ni vidim ja da se ti dopisuješ i da imaš šašavi smiješak i znam da si se zaljubio oči ti sjaje.Ko je sretnica???
N:Ti je znaš.Dona sreo sam je sinoć u klubu bila je sama.Ja sam joj prišao i malo smo pili malo đuskali i znaš ono.
Ja:Ni niste valjda spavali zajedno jeboga ga ja.
Ni:Ma ne to ono drugo kako se ono kaže kiii....Kii...Kiss.Da poljubili smo se i ona mi je uzvratila a nije bila u pripitom stanju.I evo dopisujemo se jutros od šest.Trebam savjet hoću je odvedem na dejt.Gdje bi ona htjela ići,ipak je ti poznaješ?.
Ja:Pa odvedi je gdje ima mnogo djece naprimjer luna prak.Ona voli djecu.
N:Ona voli djecu???
Ja:Da Niall ona voli djecu,a kada budete pravili svoju upozorite me da kupim meni i Hazzi čepiće za uši.
N:Marš,šta me zajebavaš?Jesi luda boga mi.
Ja:Pa vidi.Imam perverznog dečka moram biti i ja perverzna to ti je prelazno.
N:Ček Hazza te pitao za vezu?Joj on je kralj.Čestitam vam.
Ja:Hvala Ni.Nego gdje su ostali hoću nešto sa Louisom da pričam.
N:Liam i Dani su u sobi spavaju,Zayn je kod Pezz.A Lou je u kuhinji sa El jedu nešto.
Ja:Čudo ti to ne jedeš da nisi bolestan.
N:Ne samo sam zaljubljen do ušiju.
Ja:Op,op,op,op.Biće nečeg treba ću ja cijeli paket čepića za uši.
N:Marš stoko,idi do Louisa gdje si i krenula nemoj mene zajebavat.
Pravio se ljut,a šta ću duš moja se zaljubio moram malo nekoga zezat.Sada nema Hazze pa moram Nialla.Došla sam do njega i poljubila ga u obraz da se odljuti.I on je mene oljubio u obraz sa onim slatkim Horan smiješkom na licu.Te sam ja otišla potražiti Louisa u kuhinji.I imam šta vidjet.Elenor na stolu sjedi,Lou među njenim nogama i ljube se a jesu stoka.
Ja:Khm,khm.Imate sobu za to,nemojte tu na kuhinjskom stolu.Tu se jede jebo ga ja.
Elenor je gurnula Louisa od sebe a Lou se samo zavodnički nasmiao.Moj šarmer šta da vam kažem.
Ja:Izvinite što vas prekidam al moram nešto pričati sa tobom Lou.
L:Jel nešto važno ili onako bezveze.
Ja:Važno je.
Morala sam mu reć da sam alfa i da sam u vezi sa Harr...
Prekinulo me tapkanje po stepenicama,i izgleda da se neko razgulio gore dok je silazio.I da to je Harry sav nikakav.Taman na vrijeme da i njemu kažem.
Ja:Harry i sa tobom moram razgovarat,sorry El al to oni prvi moraju saznat pa će te onda i vi ostali.
El je izašla momci su sjeli za sto.Došla sam do Harrya i dala mu leda kojeg sam izvadila iz frižidera te sam ga poljubila na blic.Dok nas je Lou gledo izbezumljeno.
Ja:Ovako prvo ti Lou,da znaš ja sam sada u vezi sa Hazzom i preporučujem ti da ne sereš previše oko toga.E a sada obadvojica.Momci morate ostati sabrani kada vam ovo kažem i bez žamora.Ja sam alfa.
U pozadini se čuo Liamov vrisak "Alfa" i znala sam da su prisluškivali.Ipak je to moja porodica.Ustala sam i otvorila vrata i svi su propali kroz prolaz.Ha cijela četa je tu,vidiiiii,vidiiii.
Ja:Bez ikakve galame molim lijepo.Harry bez obzira što me je Derek stvorio ja sam alfa i on sluša mene a ne ja njega.Tako da nemaš razloga da brineš.A Niall i Liam su u mome čoporu samo da znate dečki.
Liam:Kako misliš u tvome čoporu ko je još sa nama?
Ja:Vi ste se plašili braće Wesley a oni nisu svi muškarci ima jedna cura ime joj je Safira i ona je u šoporu.I ima još pet momaka Raf,Lord,Tigar,Karlos i Don.Oni su moj čopor.Mislila sam da ovo trebate da znate ipak ste vi moja porodica.
Harry je ustao sa stolice i zagrlio me.A zagrljaju su se pridružila i ostala gamad koju volim najviše na svijetu.Ovo je moja porodica pa kakva je da je ja ju volim najviše na svijetu.
Ja:Ajmo ljudi razlaz sada.Niall jesi zvao Donu na spoj.
N:Jesam.
Ja:Odlićno prvo ćeš je odvesti u restoran a onda ćeš je odvesti u luna park.Jasno???
N:Jest.
Ja:E ako jest ajmo te spremit za toga spoja.
Popeli smo se na sprat te smo ušli u Niallovu sobu.Ušla sam u ormar i počela tražiti stil za Niallov spoj.Njega sam natjerala da se ode okupati a ja sam našla pravu konbinaciu za Niallov spoj.Crna kožna jakna,crna majica i poznate crne hlače iste kakve i moj Harold nosi.Niall je izašao iz wc-a te se obukao.Našpricala sam na njega Harry-evog parfema AXE EXCITE ono u fazonu i anđeli će pasti.Te sam ga isfenirala.Biće pravi mačo men.Ima da Dona na dupe padne kada ga vidi.Ima moj Niall da je očara.Sišli smo dole svi su zadivjeno gledali u Nialla ineče se on rijetko kada sređuje.Ja sam ga krenula ispratiti pošto je morao krenuti po Donu.No i Harry je krenuo da isprati našega sina na spoj.Hhahhahh i ja sam pukla nema šta,moš mislit Niall nam sin.HhHAHHAHAHAHHA.
Ja:Ni pazite na zaštitu.I čuvajte se nemojte negdje poginut.Samo trošak napijate.cccc.Šalim se Ni,zabavi se,al pazi se i nju isto.Ako je povrijediš koske lomim u efektu.
N:Jasno.Hvala ti Ro mnogo.
Ja:Ništa.
H:E kupićeš mi parfem.Onaj si mi sav potrošio.Šalim se ne moraš imam pun ormar.Nego pazi kako se ljubiš,i odma jeszik koristi.Vidimo se.
Hazza je ušao u kuću.A Ni je samo odmahivao glavom u smislu"on nije normalan" I upravu je.Čekala sam da Ni uđe u auto te sam odma nakon njegovog odlaska i ja ušla u kuću.Nadam se da ce sve proci kako treba Ni zaslužuje sreću.
(Evega ljudi nastavak nadam se da vam se sviđa.Vote,komentarišite mnogo mi znači tuđe mišljenje,to me potiče na pisanje.Volim vas sve.)
ESTÁS LEYENDO
My Dark Fallen Angel
FanficSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...