(Hello,hello drage moje/dragi moji.Evo mene opet da vas smaram ali eto.Inače znam da vas ne zanima ali bi vam voljela reći da mi je sutra rođendan,i da mrzim što sam se rodila na taj dan ali šta je ru je jbg ja tu ništa nmg.I hoćuu da vam kažem da imam huskya ime mu je Casper i užasno je glup na mene :P.Hahaha ugl.Nastavak je tu kratak ali eto.)
Aurora's P.O.V
Muvam se po kuhinji nebi li našla nešto da jedem.Ali šta god izvadim iz frižidera vratm nazad nakon pet minuta jer shvatim da mi se to ne jede.I onda odustanem od potrage jer shvatim da nisam ni gladna.Izgubila sam apetit ovih dana pošto uistinu imam previše briga.Kada se sjetim zadnja četri mjeseca svoga života,shvatim da se sve proimijenilo.
1.Saznam da moja "mama" nije moja mama. 2.Saznam da imam brata. 3.Uboznam Harrya. 4.Postanem vukodlak. 5.Harry i ja zajedno. 6.Baka umire.
Sve me to plaši.Pre mlada sam da to proživljavam.Nisam spremna na svu tu odgovornost koju nosim na plećima.Pre teško je i još to što sam alfa.Moram se i za čopor starati.Škola počinje za manje od tri mjeseca i za to se trebam spremiti.Na početku se nisam stigla ni prilagoditi ni školi,ni društvu ni nastavnicima.I ovaj odnos između mene i Harrya.Neznam kako bi se ponašala u školi.Ni hoćemo li ostati zajedno do škole što me brine.Sva sam smušena.I sada svaki tren strahujem i očekujem kada će mi neko od dečkiju icura reći da bake više nema.Znam biće teško i sada me boli činjenica da je još malo neće biti.Da više neće biti među nama živima na zemlji.Osjetim da me nešto skaklja po oprazu,kako se kotrlja i dolazi do mojih usana.Te osjetim slan okus u ustima.Plačem,opet.Nakon svega obećala sam sebi da neću plakati ali plačem.Obrišem suzu,ali opet naviru nove.Još uvijek stojim kod šanka u kuhinji i gledam u prazno dok razmišljam.Osjetim dvije snažne i hladne ruke na svojim obrazima i palčeve kako mi brišu suze.Totalno sam zaboravila da sam ostavila Harrya na kauču da spava.Izgleda da se probudio.
"Baby zašto plačeš?"
"Ma ne plačem.Nešto mi je upalo u oko."
"Daj molim te.Ta fora je isfurana još onda kada sam pao sa neba.Molim te.Čak i anđeli su prestali furati te fore."
"Ozbiljno???Pričaj mi o tome,nikada ništa ne govoriš.Ti o meni znaš sve a ja o tebi ništa.I još uvijek me zanima zašto ste ti i Liam bili u svađi."
"To nije stvar.Netreba to da te zanima.Kada budem spreman reću ti."Rekao je bijesno zarežavši na mene.Oči su mu postale crvene,kao da vatra patnje gori u njima.Odmaknula sam se jedan korak nazad,nebi željela da me zahvati njegov bijes.
"Harry tvoje oči,one su crvene."Rekla sam u strahu kojeg sam dobro skrivala.On je otresao glavom i pogledao u mene sa tugom.
"Žao mi je anđele nisam te želio prestrašiti.Nisam mogao kontrolirati bijes,nevolim pričati o tome."Krenuo me zagrliti ali sam se izmaknula.
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...