I am not happy

694 45 4
                                    

Da,evo i ja sam se sjetila napisati nastavak.Nece biti pretjerano dug ali kako pisam na telefonu i to je dosta.Pa dragi moji evo nadam se da ce vam se svidjeti.I nemoj te me ubiti nakon ovoga.

Aurora's P.O.V
Nisam mogla spavati,cekala sam Nialla.Zeljela sam da mi isprica kako mu je bilo na spju.Harry je otisao da spava.Nije mogao cekati mene.Bio je previse umoran.Vec je bila ponoc a Nialla nije bilo.Zabrinula sam se pa sam ga odlucila nazvati...Telefon je zvonio i zvonio i nakon 5 poziva na telefon mi see javio neki lik.I to nije bio Niall.
"Dobra vece,izvolite." No ja kakva sam luda odmah sam se pocela izderavati na stranca koji je se javio na telefon moga druga.
"Tko si dovraga ti i zato se javljas na Niallov telefon."
"Izvini te gospodjice ali vas je drug sa jos jednom djevojkom na policiji iii..."
"Sta se desilo????Dragi boze jeli sve uredu???"Kao retardirana sam vikala.
"Da,sve je uredu.No momak je pocinio veliki prestup.Zajedno sa djevojkom s kojom je bio je pobjegao bez placanja kupljene stvari."
"Aha,ja sam mislila da je nesto gore.I kada izlaze iz zatvora?".Svasta sam vidjela i cula od Nialla ali da to uradi pa on je stvarno lud.Vidjece on svog boga kada dodje kuci.Ima da mu ocitam bukvicu.Neznam zasto ali Niall mi je kao brat isto kao i Lou i jednostavno brinem za njega,iako je on stariji.
"Pa gospodjice izlaze tek ujutro.Mladic je platio kaznu.Sada samo mora prenociti 24h u zatvoru."
"Zasto?"
"Joj gospodjice pa zbog procedure."
"Aha ok.Hvala vam lijepa,laku noc vam zelim."
Kada sam shvatila da nema potrebe da cekam ono dvoje budala,odlucim si pridruziti Hazzi na spavanju.Polako na prstima sam usla u sobu ali laminat je toliko skripao da bi i mrtvog konj probudi.
"Ej baby,jel dosao Niall kada si vec u sobi."
"Ma nije.Ispricatu ti sutra sta se desilo.A ti nisi spavao?"
"Ma nisam mogao bez tebe,trebao sam te."
"Baby nemas pojma koliko je to sada sexy ispalo to "trebam te"znas trebam i ja tebe."
"Jel to sada bio poziv za mazenje ili sta?"
"Pa neznam odluci sam."
"Ok baby sad si me bas zspalila."
"Hhahahahah."
(Upkzorenje perverzna scena,ko nevoli nek preskoci.)
Harry me uhvatio oko struka i povukao skroz uz sebe.Popeo se skroz iznad mene.Spustio se skroz do moje glave i polako zapoceo francuski neuredni poljubac.Te se spusta sve nize do mog vrata.Poceo je da ljubi predjo moje kjucne kosti.Zagrizao je kozu i poceo da sisa i uvlaci u sebe.Shvatila sam.Pravio je ljubavni ugriz.E sada sma stvarno njegova.Dahtala sam i uzivala u trenutku.Isao je polako nigdje mu se nije zurilo.Povukao je kraj moje majice i samo se osmijehnu na prizor ispod sebe.Meni je bilo neugodno,mogu se kladiti da su mi obrazi bili kao ljuta fafarona.
"Ejjj ljubavi nemas se sta stidit pa to sam samo ja."
Polako je rukama prelazio po mojim grudima pa sve do kukova i opet iznova.Od svakoga tog pokreta bi se moja ledja izvila u luk.Jednostavno uzivancija.I ja sam odlucila napraviti jedan korak pa sam skinula njegovu crnu majicu i bacila je negdje na kraj sobe.Prelazila za rukama po njegovom prsnom kosu.Te sam ga grebala po ledjima kao divlja pantera.Na svaki moj izdah bi se nasmijao.I on je proizvodijo one cudne zvukove nalik rezanju.Bilo mi je drago sto tako uticm na njegaa.Prakticki smo jedno drugome dahtali na usta.Njegova ruka se spustila do mojih hlacica.Te ih je svukao kao od sale.I ja sma skinula njegove hlace i one su na kraju zavrsile u nekome dijelu sobe.Ljubio je svaki dio mog izlozenog tijela kao i ja njegovo.(hhaha znam kako to zvuci ;) )
No morali smo stati.Tek mi je sada doslo u glavu da je on milion cura njubio tim usnama i da je milijon cura ispipao svojim rukama.Jednostavno bila sam ljubomorna.Pa sam ga odgurnula sa sebe.
(Kraj perverzne scene.)
"Hej baby.Sta je?Nesto sam krivo napravio?"Rekao jr zabrinuto.
"Ne,samo moramo stati,ja to nisma nikada radila.I treba mi jos vremena."Slagala sam.Istina da mi je trebalo jos vremena ali bila sam ljuta jer je dirao jos milijon njih prije mene.
"Nemoj brinuti ljubavi radila si ovo super.Iako ti je to prvi put.I ne brini cekacu te koliko ti god vremena treba."Jednostavno se nisam mogla ljutiti na njega pa sam mu se primakala i legala mu na prsa.Harry me je obgrlio rukom oko struka i zagrlio me.No idalje nisam mogla spavati.Harry je vec zaklopio svoje zelene smaragdne okice i zaspao.A ja sam razmisljala o tati mojom mami koja me ostavila kao bebu i o mojoj baki.Pitam se sta ona sada radi.A jesam i ja budala pa sigurno spava,ponoc je davno prosla.Pitam se za koga se tata sada zeni.Nadam se da ce se sada skrasiti vec jednom.I da ju nece povrijediti kao ostaviti samu bez igdje ikoga.Iako mi je tata,imam razumijevanja za sve zene koje je povrijedio.
Baka P.O.V

Nisma mogla spavati.Aurora se preselila kod Louisa a ja sma sama.Nadam se da je moje cedo dobro.Ipak se ona jos moja mala unukica.3 je ujutro a mene migrena ne popusta i imam osjecaj kao da ce mi glava puknuti.Dosla sma do kuhinjskog stola sipam si casu minelarne da popijem.No u trenutki mi se sve zacrnilo pred ocima i osjetila sam tupu bol u glavi.I onda mrakkkk.....

Louis P.O.V
'Stojim u bakinom stanu.Neznam kako sma tu dospio.Vidim baku kao hoda pogrbljeno po stanu onako stara i drzile se za glavu.Idem za njom i pitam je odkud ja tu no ona mi ne odgovara.Pomislim sa je mozda u ovo kratko vrijeme ogluvila,zaderem se malo ali nista baba ne reaguje.Ulazim za njom u kuhinju da vidim sta radi.Uzima bokal za vodom te sipa u casi vodu sa ledom.Baka se pocne gegati i kada shvatim da pada krenem je uhvatiti.Ali ja kao da sam duh ona mi prodje kroz ruke.Kao da propane.Baka udari od cosak kuhinjskog sanka.'A ja se trzam.Kada shvatim da je to bio san malo se umirim.Volim svoju baku skoro me odgojila kao svoje dijete.Moja Elenor koja je lezala kraj mene sada svojim krupnim smedjim zabrinutim okicama gleda u mene i gladi me svojom rukom po ledjima.
"Louis jel sve oke mili?"
"Ma je samo samo imao nocnu moru."
"Aha,a sta si sanjao?"
"Baka pada udara glavom od kuhinjski sank a ja joj nemogu pomoci kao duh sam."
"Mili nnebi da te brinem ali ti znas da imas dar vidjanja buducnosti i sadasnjosti.Mozda je sad doslo u obliku sna."
"Omoj bozee El ako je to istina,onda moram ici pomoci baki."
"Ideem i ja"
"Ne,ideem ja sam.I nemoj buditi Ro.Mozda je lazna uzbuna."
Obllacim jaknu i istrcavam vani.U sekundi sam ispred bakinog stana ulazim u stan.Postom imam rezervni kljuc u slucaju nuzde.Ulazim u kuhinju i ono sto vidim mi tjera suze na oci...

Ok ja sam rekla da ce biti tragedije i svacega pomalo.Alli nemoj te brinuti mozda vas samo trzam.To samo ipak znam ja.Volim vas ljudi.

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now