Lucifer???

539 28 2
                                    

Aurora's P.O.V.

Svi su se razišli i i otišli u svoje sobe.No ja sam i dalje u dnevnom a moj čopor vani.Zanima me od čega li to oni brane kuću.Sigurno ne od đavla,hahahahha on je dupoko u zemljinoj jezgri pakla.Laganim pokretom ustanem i krenem prema vratima.I ispred sebe zateknem Safiru koja mi se smješka.Nešto mi skrivaju i lažu,ali saznt ću ja šta.Ne mogu oni meni lagati,čitam im misli.Samo što sada reterdi ne misle na ništa.Jedino Don razmišlja o sendviču i kako je gladan.Pa ga odlučim pridobiti hranom možda mi kaže šta skrivaju ako mu dam sendvič.Vratim se u kuću i uđem u kuhinju,napravim sendvič i dođem do Dona.I krećem sa svojim planom,saznavanjem šta skrivaju od mene...

"Hej Don.Činimi se da si ogladnio pa sam ti donijela sendvič.Šta radite vani uđite u kuću."

"Ohhh sorry Ro ali ne možemo,imamo posla a i šta će mo raditi u kući."Izvlačio se Don isprikama.

"Pa mislim ono svi ste umorni i trebate sna.A i nemate šta da pazite,nema nikakve opasnosti."

"Ovaj-ummm-da-mislim upravu si nema.Ali ipak-ovaj treba da pazimo i budemo sigurni da je sve uredu."

"Šta mi prešućujete???Šta mi lažete"

"Aaaa ne mogu ti lagati,Lucifer Harryev otac je tu.Harrya je preoprazio u punog demona.Sada je pravi pali anđeo."

"Don!Don!Gdje je Harry sada?"

"Pa neznam ni ja izjurio je iz kuće kao furija."

"A ja sam glupača mislila da je on u kući.Sigurno se otišao obračunati sa ocem...Ne tražite me biću ja okej.Vi pazite na kuću i ko god nepoznat dođe pitaj te mene za dozvolu dali da ga pustite unutra,ma zapravo nikoga nemojte ni da puštate koga neznate,pa da je i sveti Pavle."

Preobrazim se u vuka i potrčim da pronažem Harrya.I sigurno je u borovoj šumi gdje smo se prvi puta za malo poljubili.Trčim šprintom i šape me već uveliko bole i peku.Sigurno sam se porezala na nešto oštro dok sam trčala.Već kada sam blizu jezerceta i borove šume usporim trčanje.Pa samo lagano trčim,i imala sam pravo tamo je okrenut mi leđima.A ispred njega stoji neko,sigurno njegov otac Lucifer kojeg je Don spominjao.I nešto mi nije jasno kako je on njega mogao pretvoriti u punog palog anđea osim ako nijeeeeee....Oooo ne,ne,ne.On ne može biti demonov sin.Njegov otac je pravi Lucifer iz podzemnog svijeta.... *___* On je sin demona.Pa ja sam sa sinom vladara podzemlja........Zanijemila sam.Ali i dalje trčim prema tamo i sada letim od zemlje ali doslovno,strah za Harrya je probudio adrenalin u mome tijelu.Polako se prikradem iza drveta i pretvorim se u čovjeka.I naćulim uši da bi čula razgovor.

*Rekao sam ti moju djevojku nećeš ni taknuti,samo preko mene mrtvog će te doći po nju,ona mi je sve*

*Pa Harold imaš Em,ona je i ljepa,zgodnija i pametnija.*E pa sada ću da ga ubijem ko je ta Em?I posebno ću ga isprebijati za to jer je rekao da sam glupa...Aaaaghhhhghghgh.

*Ona me ne zanima,ona i ja smo gotovi.Finito ja i Em smo završili za sva vremena ona je samo ružna prošlost a Ro je moja lijepa budućnost.Kraj.Jel razumiješ?Ne pričam španski pa da ne razumiješ.*

*Slušaj me tii...*Krenuo je reći ali mi je dosadilo slušati tog lika pa sam izašla iza drveta.Ostali su bez riječi obadvojica...Ha jesam ih.

"Vidi Lucifer možda jesi njegov otac ali nisi bog,tako da pali odakle si i došao."

"Aaaa tko si ti ljepotice pa da mi to kažeš?"Harry nas je samo posmatrao.

"Ja sam neko do koga ste prije par sekundi pričali da sam glupa,ružna,odvratna mala vučica."

"Ja ljepotice neznam o čemu ti pričaaš,ja sam pričao o u budućnosti bivšoj curi moga sina."

"Eee pa gospodine za vašu informicaiju ja sam Aurora,i nosim titulu njegove djevojke.Zato bolje povucite sve što ste rekli ili bi mogli stradati i to jako."

"Aaaa jeli.A kak to molim lijepo?"

"Alfa sam imam svoj čopor,a vi ste ovde sami nema vam tko pomoći ako ih pozovem da vas napadnu.A mi smo brojčano jači.I imamo Harrya tako da...Ostarili ste,ispali ste iz forme.Nema od vas više ništa."Šutio je koji minut a onda progovorio.

"Ja ćuuu-ja ćuu."

"Ma šta će te vi.Ma znam ja.Vratiće te se u mišiju rupu odakle ste i izašli jer tamo i pripadate.Podvićete rep kao i svaki muškarac koji se pravi faca čim izbije nekakav proglem.A ja se nadam da smo se dogovorili.Da će te otići bez posljedica i pustiti Harrya,mene i naše najmilije na miru."

"Pa zapravo malena nisam sam i Em je tu Harryeva bivša."

"Ehhhh oče dobro si rekao bivša,tako će i ostati.Ajdemo baby kući.Pričaćemo još o ovome tvome nepozvanom dolasku ovde."

"Em dođi tu kod mene malo znaš šta ti je činiti."Iza njega je izašla nekakva kučka sa haljinom u kojoj joj je dupe ispalo.Pa tako bi se i ja mogla obući.Odsiječem vrh čarape gležnjače i navučem na sebe.Haaa a jest i moderna.Hahhahhah.No Velik pritisak sam osjetila za vratom,sjedi mi za vratom.Krava me upravo počupala.Eeeee saću da joj pokažem svoga boga.Prvo bila je sa mojim dečkom i sada je mene počupala.Pa gdje joj je kultura.Bacim se na leđa i ona mi spadne sa ramena.Okrenem se prema Harryu i vidim da se tuče sa Luciferom krenem da mu pomognem no krava me opet obori na pod.E sada mi je stvarno dosta,konačno na nekome mogu iskaliti svoj bijes.Dok me je ona držala za nogu.Preobrazim se u vuka i zatulim.Te potrčim za tom Emdrom ili kako već.Već u roku od dvije minute cijeli čopor je tu.

(Ps:Hahahaha to sam ja u paintu pisala,nije mi htjelo pisat slova pa sam ih ja nacrtala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ps:Hahahaha to sam ja u paintu pisala,nije mi htjelo pisat slova pa sam ih ja nacrtala.Sliku sam stavila da imate bolju prestavu o čoporu.Slika je iz Twilight Sage)

Safira mi je pomogla da maknem onu aždaju sa mene i pritisnula ju je šapama o pod.Pri čemu joj pomažu Liam i Niall.A Don se sa Harryem bori protif Lucifera.Moram da prizanm ali stari jarac je baš žilav,hahahaha.Pritrčim u pomoć njima.Vidim Karlosa po prvi  puta kako muževnim pokretom ide prema nama da nam pomogne.Zareži i potrči kada vidi da Lucifer obara Dona.Woww mislila sam da je on malo fiju.Ali bolji je i normalniji psihički nego ja.Potrčim i ja da maknem Lucifera od Dona.Te zarežim i ugrizem Lucifera za rukav maice koju je nosi.Ne želim ga ubiti i da postanem ubica.Već samo malo da ga zastrašimo i da se vrati u podzemlje sa svojim crvom od potrčka...Kralj pomaže Liamu,Niallu i Safiri.Zar je potrčko toliko žilav.Hmmm za to ću se kasnije pobrinuti kada sredim Lucifera,on mi je veća prijetnja.Okrenem se prema Karlosu koji grize nogu od Luciferu iz koje curi crvena tečnost,krv.Očito se Lucifer nešto opasno zamjerio Karlosu...Okrenem se kada začujem buku i veoma čudno režanje iza sebe.Odvratan zadah mi se našao u njušci a stvor koji je stajao ispred mene se nije mogao nazvati vukom...........

(Jesam li vam hvalila.Izvinjavam se nagreškama ako ih ima.Još malo pa kraj.Idem do trideset partova.Ali ne računam one porukice koje sam vam ostavljala.Tako da ima jo oko 7. partova.Hvala vam od srca na 3K pregleda mnogo mi znači.Volim vas sveee mnogooo... Till  next time... <3 <3 <3.)



My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now