Our first Date

1K 68 15
                                    

(Ovaj nastavak je posvećen @nedajh .Nadam se da će ti se svidjeti.)


Stigli smo kući Niall je odma otrčao u kuhinju po izgovoru da ništa nije jeo cijeli dan.Mada on jede od jutros jednostavno znam.Ušla sam u dnevni boravak a Harry je sjedio i gledao film Plan b.Dobar film,ali kada sam skontala da ga gleda Harry pukla sam se smijat.

H:Šta je smiješno.

Ja:Ništa,ništa.

H:Pa kako ništa kada se smiješ.

Ja:Pa ti gledaš film koji bi trebala gledat cura.Baš tebe zanima film gdje je cura trudna i pokušava osvojiti nekoga lika.Bože dragi ludog čovjeka.

Do te moje rasprave prekino me Niallov glas iz kuhinje.

N:POVIJEO SOM SVOE PAVAŠINKUE.

Ja:Niall jesi brezobrazan,prokletinjo jedna.Dabogda se udavio.

Utrčala sam u kuhinju a Ni je imao puna usta palačinjaka.Na tanjuru(tanjiru-posudi)je bio još jedan palačinjak.U sekundi sam dotrčala do tanjira i uzela taj palačinjak,te sam mrtva-hladna otišla u dnevni boravak.Harry je još uvijek gledao film,sjela sam pored njega.On se okrenuo prema meni i uzeo mi palačinjak.

H:Hvala,nisi trebala.Kao da mi čitaš misli.

Već je počeo jesti palačinjak.

Ja:Ali Harryyyyy to je moj palačinjak,pa šta ću ja sada jesti.

H:Pa uzmi drugi.

Ja:Ali nema,Ni je sve pojeo.

H:Ok.Ok.Večeras ću ti se odužiti vodim te na večeru.Ali sada sebi idi napravi nešto drugo.Važi?

Ja:Ozb.Vodiš me na večeru.Divan si.

H:Da ozbiljan sam.Ajde sad razguli.

Ja:Tooooo sada odo prkositi Niallu...

Bez obzira što me je Hazza onaj dan u školi nanervirao i sve to.Ali dobar je on znam to,osjećam.Niall je sjedio za šankom i tipkao po telefonu.

Ja:Niall aj mi pomozi vamo pravim kolač od jagoda.

N:Evo,evo saću.

Ja:Niall jel me slušaš.

N:Ahaaa.

Nije me uopšte slušao.Ma koga šiša odo do Hazze svejedno više nisam gladna.

Ja:Harry,Harry a gdje idemo mi večeras.

H:Pa nezz neki restoran,vidjet ću...

Ja:AHAAAA.E ajde samonom prošetat mislim ako hoćeš.

H:Pa može ajmo,taman da se bolje upoznam.

Ja:Hazza što si ti tako hladan prema meni.


Harry P.O.V.

Ona:Hazzy što si ti tako hladan prema meni.


Nisam joj mogao reći.Jednostavno nisam.Osjećao sam se krivim što je nisam u to sekundu uspijeo zaštititi od Dereka.I on će je sada tražiti ali ja je neću dadi ne sada kada sam se....Ma ne nisam jednostavno ne mogu dopustiti da se opet zaljubim,i da opet budem povrijeđen.Ali te njene plave oči kao uzburkani ocean,taj osmijeh taj stas.Uhhhhh sada bi je mogao ženiti,al doslovno.

Jednostavno ona je tako krhka i nevina nikome nikada ništa nije skrivila.A ovaj surovi svijet je uništava a da ona toga nije ni svijesna.


Ja:Ro ajde idi se spremi idemo sada odma na tu večeru zapravo ručak.

Ona:Odma idem...

Otrčala je u sobu kao mala srna.Zar je moguće da postoji nešto tako predivno na svijetu,nešto tako krhko i nježno.Evo izgleda da postoji,to je ona.I kunem se biće moja,i držaću je kao kap vode na dlanu.Nikome neću dati da je povrijedi,voljet ću je svim srcem.Kunem se svim svojim što mi je bitno,od sada sam ja njen Anđeo hahaah bolje rećeno Đavo čuvar.


Aurora P.O.V.


Trčala sam po sobi da nađem šta ću obući,i našla sam prelijepu haljinu do bedara.Prljavo bijela do struka,a od struka crna.Odlično i još štikle.Hmmmm znam ove crne lakirane.(Tako ona izgleda slika na početku.I to je ona).Polako sam sišla a Hazza je kupio oči po podu.Pa barem se tako činilo.

H:Izgledaš...Izgledaš prekrasno.

Ja:Hvala.I ti izgledaš veoma lijepo.

Rekla sam nekako stidljivo.

Harry mi je otvorio vrata od kuće te smo došli do njegovog auta.Omg crni Ranger Over,moj omiljeni auto.Ponovio je isti postupak i sa vratima od auta.U autu je bilo sve obloženo crnom kožom.Harry se u sekundi stvorio na svojoj strani te je krenuo voziti otprilike 80/h.Pustio je pjesmu od Quinnsa-We well we well rock you.Obadvoje smo lagano pjevušili pjesmu,i svako malo bi se pogledali i nasmiješili jedno drugom.Hazza je prekinuo tišinu.

H:Pa nadam se da će ti se svidjeti mjesto gdje te vodim.

Ja:I ja se nadam,i iskreno malo se bojim da me ne kidnapuješ.

H:Hahahhah ne brini neću.Evo stigli smo.Otvorio mi je vrata od auta te smo krenuli unutra.

Bila sam očarana lagana muzika je davala prekrasan osjećaj u mome tijelu a i svje je bilo slično stilu modernog 20-og vijeka.Bilo je divno,konobar nas je uputio za naš sto te smo sjeli jedno naspram drugoga.

H:Pa jel ti se sviđa.

Ja:Da divno je,ovo je najljepši restoran u kome sam bila.Hvala ti mnogo.

H:Naravno i drugi put Vučice..

Ja:Heyy nemoraš me sada zafrkavat što sam vuk.

H:Da ali si moj vuk.Slatki mali vuk.

Ja:HAHHAHAH Hazza šta je tebi.

H:Ništa samo ti pokušavam pojasniti koliko si divna i samo moja.

XXX:Nebi baš rekao da je samo tvoja nisi je ti pretvorio u vuka.Ja sam!!!

Ja:Derek razguli na kilometar!!!!

Zarežala sam jer sam znala da je on.Njegov smrad bi osjetila na kilometar.Koliko on ima odvratan miris tj smrad,za mene on smrdi obična vaška,buva,krpač.

H:Derek lijepo ti je Ro rekla.Imaš 5min.Ili ću te polomiti.Neću da mi ovo podne niko pokvari,posebn kada sam sa njom.

D:Aha,to će mi ona reć.

Ja:Harry ti je već rekao razgili.

D:Aha.Dobro,dobro.Tražit ćeš ti mene.

Ja:Malo sutra,samo u tvojim odvratnim snovima...

D:Pa dušo ja i sanjam.

H:E sada je dosta,imaš sekund da odeš od našeg stola,ODMA!!!!!!

Hazza je dreknuo a Derek se kao kukavica povukao.Kao i svaki put,mrzim ga.

Ja:Harry ako ti nećeš možemo ići odavde.

H:OK može ajmo.

Izašli smo na parkiralište te je Harry stao te se okrenuo prema meni.

H:Jel te smijem poljubiti.

Ja:Pa možeš.

Tada su se naše usne spojile i nisam ga odgurnula,pa zapravo nisam ni planirala...Ovo je bila super veče kao u kinu. :P.

Bez obzira na Dereka...Odmakli smo se jedno od drugoga i nasmiješili se te smo ušli u auto te krenuli kući...U slatkoj mirnoj,srećnoj tišini.

My Dark Fallen AngelWhere stories live. Discover now