(Jbg znam da nastavka nema dugo.Al skola pocela i sve te obaveze.Ali evo sad cu napisati pa koliko bude bude.)
Naslonim se na Harrya i zaklopim oci.Sve mi je vise muka i pada mi mrak na oci.Harry se vrcne pa otvorim oci da vidim sta je s njega.A on gleda u mene i nasmijesi mi se.Ooo blagi boze muka mi je.Opet otrcim u toalet i povratim,no u tom trenu Gigi i El stoje na vrati.El me gleda i smijeska mi se.Ocito je shvatila.
"Uzmi test"Pruzi mi test u ruke.
"Otkuda ti to?"upitam zbunjeno.
"Ma ostalo mi od kada sam ja provjeravala jedno 6 komada"
Nasmijesim se od muke i uzmem test.Istjeram ih ispred da uradim test.Popiskim se na njega i ostavim ga pet minuta.Kada je proslo pet minuta pogledam na test i on pokazuje negativno.No u dubini srca znam da to nije tačno.Sigurna sam da sam trudna.Osjecam to u dubini srca,osjecam jaku povezanost.Izadjem ispred a one me gledaju sa upitnom facom.Samo spustim glavu i prodjem pored njih.A one krenu zamnom.
Harry me gleda zabrinuto te upita,
"Jesi li okej bejbi?"
"Da,da to je od leta mucnina.Ne podnosim visinu."
"Dodji,u mom zagrljaju ce ti biti bolje."Rasiri ruke i primi me u zagrljaj.Zagrlim ga,i uistinu mucnina me prodje kao i grcevi koje sam osjecala.Obecam sebi da cim sletimo recu mu za trudnoci.Sigurna sam da jesam.Test grijesi a moj me instikti vuka ne vara.Privucem se njemu.Niall ustaje i odlazi u kabinu.Te cujem na razglasu govori,"dragi moji putjici vezite se slijecemo.Drzite se cvrsto bice ovo cupavo slijetanje.Ljubavi,vezi se sa dva pojasa."zacuje se i smijeh nakon toga.Vezem se te stisnem Harryevu ruku.On mi se nasmijesi utijesno te me poljubi u celo.Osjetim da avion zapinje za granje i da nezgodno slijecemo.Stresem se od straha,i srce mi poskoci.Harry me jace primi za ruku.A ja se opustim.Avion poljubi snijezno tlo.I osjetim tapot srna koje bjeze od zvuka motora.Otkopcam se i ustanem.Te se zaljujam a Harry me primo.
"Ne brini sletjeli smo na tlo."
Klimnem glavom i izadjem vani.Noc je,a snijeg je toliko dubok da se vrata jedva vide.Momci se odma bace na rasciscavanje puta prozora i krova.Ulazim polako u kucu i upalim svijetlo.Sve je mirno i tiho.Harry mi pokaze nasu sobu.I ja sjednem na krevet,te potapsem mjesto pored sebe da sjedne.
"Harry moramo pricati."
"Da bebo naravno,pucaj sta god da je..."
"Nemoj da mi upadas u rijec ili se pocnes derati jer cu ti jezik iscupat."On klimne ozbiljno glavom,jer nikada nisam ovako pricala sa njim.
"Ja se zadnjih mjesec dana ne osjecam bas dobro.Imala sam mucnine i grceve.No danas mi je Gigi u avionu imala viziju.I rekla je da sam mozda trudna..."
"TRUDNAAA!!!"
"NE UPADJ MI U RIJEC.I onda sam urafila test ali bio je negativan.Ali test je pogrijesio mogu osjetiti jako veliku emociju.Nemogu ti ni opisati koliku."
On me gledao zbunjeno prvih par minute.No kad je shvatio znacenje rijeci.Trgnuo se.Oci su mu zasjaile i gledao me zarko crvenim ocima.
"Ali kako pa uzimala si pilule?"Nije mu bilo jasno.
"Njihova djelotvornost je 99%.A ocito se nama zalomilo."On se nasmije,a kez mu je od uha do uha.Uhvati me rukama za lice te me privuce sebi i poljubi.
"Ljubavi ucinila si me najsretnijim covijekom na svijetu."
Poljubi me jos jednom te me pogladi po stomaku.
"A kad ce mo znati spol?A koje ce mo ime dati?A ko ce biti kum?Ooo bozeee a sobica?"
"Wwow woow ljepotane.Prvo neznamo spol za ime ili uredjivanje sobe.Drugo spol se saznaje tek u trecem mjesecu.A trece kum ce biti Niall i kuma Dona.Sta si ti mislo..."kazem sa smijeskom.On me zagrli te me polegne na krevet.Ja i ti trebamo odmoriti.Ja cu raspremiti stvari.A ostali nek se muce sa ostatkom..."Poljubi me u celo.Ruku stavi na moj stomak.A drugu ispod mog vrata.(znate na sta mislim,valjda😜)
Oboje sklopimo oci i zaspimo u trenu.(Jouu eto ja napisala nije dugo ali je barem tu.Molim vas pisite misljenja jako me zanimaju.I vote ako vam se svidja.Volim vas sve. Xx:H)
YOU ARE READING
My Dark Fallen Angel
FanfictionSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...