(Hello.Jesam vam hvalila???Lol...Inače spot za History ubija.Vrištala sam po kući kao luđak.A mali Freddie je pre sladak.Prestara sam za Freddia a premlada za Louisa...Hahahahaha.Uglavnom,škola je počela,i svima koji se još uvijek školuju.Želim sretan polazak,i uspiješnu godinu.Mnogo sreće. )
Aurora's P.O.V
Na vrata je ni više ni manje ušao moj otac Petar.Pa mogla sam si i misliti da će da dođe.Ipak mu je baka majka.Nije ni pogledao u mene ili Louisa,već je samo prošao pored nas kao da ne postojimo.I došao do bakinog kreveta.A baka je ležala nepomično,spavala je.Kao anđeo na počinku.I kao da bi samo u koji mah protreptala,ali bi opet zatvorila oči.No to mi se samo ćinilo.Hladnokrvno je sjeo na stolicu i primio je za ruku...Ja sam stajala naslonjena uz okno prozora.Dok je Harry bio iza mene.Lou je sjedio sa El u svome krilu na trosjedu.Zajedno sa Liamom,Dani i Niallom.A Zayn je sa Perrie sjedio na fotelji.Stvarno ga ne razumijem.Kako može biti tako hladnokrvan,nešto mi ne štima.A i to sada nije bitno.Bitna mi je baka.Pogledala sam u Louisa,na licu mu je bio ocrtan bijes.I samo što nije skočio i uvrnuo vrat Petru.Samo sam prošaputala tiho,skoro nečujno.
"Nemoj,ne ovdje."
Odustao je u sekundi.Znao je da baka to nebi voljela.Poštovao ju je.No to nebi bila ja de se nisam progulila i nešto rekla Petru.
"Zašto si ovdje?Niko te nije zvao.Nepotreban si nam.Gdje si bio kada smo te trebali?Baka,Louis i ja.Cijelo vrijeme smo bili bez tebe,i mogli smo bez tebe.Sada nam netrebaš."
"Mala to nije tvoja stvar.Ne petljaj se tamo gdje ti nije mjesto.Niko te ništa nije pitao."
"Molim te ako imaš i malo poštovanja prema meni,ili prema baki.Izađi na hodnik,treba da razgovaramo."
"Uredu,ali samo 10 min.Ni minut duže.Jasno?"
"Ok dogovoreno..."
Izašli smo na hodnik,i lupila sam mu šamar.Pogledao me pogledom iznenađenja.Nije to očekivao od mene.Posebno zato što je znao da sam BILA mirnija osoba.
"Zaslužio si.Ne gledaj me tako."
Šutio je.Nije imao ništa za reći jer je znao da sam upravu.Šta da vam kažem tvrdoglava sam.I svi znaju da se nemogu svađati samnom.Jer bi izgubili.
"O čemu si htjela da razgovaraš?"
"Baka ima još otprilike 15 dana života" na to sam zajecala i bolno pustila suze da teku nik moje lice koje je bilo rumeno od plakanja...Te sam nastavila. "Dali bi mogao da zatražiš doktore da je puste na kućnu njegu.Želim da ove dane provede sretna kod svoje kuće.I da se osjeća sretno."
"Pa vjerovatno bi mogao,neznam niste ni ti ni Louis to zaslužili,da vam učinim uslugu."
Stari jarac.Nekada mi je bio uzor dok sam bila manja.Ali kada sam porasla nekako sam promijenila mišljenej prema njemu.Postao je za mene samo običan čovjek,više ga nisam smatrala ocem.Donekle sam ga razumila,a onda bi mi se zgadio.
"Pa ne radiš to zbog mene i Louisa.To radiš zbog svoje majke.O Isuse daj razmisli malo.Nama neće dati da je odvedemo jer smo pre mladi.Iako je Lou punoljetan.Pre mladi smo da bi se brinemo za bolesnu staru ženu. "
"Ok,ali..."
"Uvijek to ali...Šta ti sada treba???"
"Želim da mi ti i Louis uplatite 10 000 hiljada$ na moj račun."
"Ok Petre.Dobićeš sve što tražiš,samo mi učini tu uslugu."
Uistinu sam bila spremna dati toliku svotu novca,samo da bi bila uz baku kod kuće.Da se ja staram o njoj kako treba...I neću tražiti novac od Louisa.Sama ću da nabavim novac,na svoj način.Snaću se nekako.
"Novac ćeš dobiti za 10 dana jel može tako.A možda i prije,ako ga nabavimo."
"Može.Sada se odoh dogovoriti sa doktorom kada će je pustiti kući."
Ponovno sam ušla u sobu i sjela na stolicu gledajući u baku koja je mirno ležala.No tada je Lou izustio.
"O čemu ste pričali?"
I tako sam im ispričala sve,skoro sve.Izostavila sam samo onih 10 000 hiljada $ što sam mu morala dati.Svi su se složili sa tim da bi bilo najbolje da odvedemo baku kući.I da će joj sa nama kod kuće biti mnogo bolje nego ovdje...Petar je ušao u sobu i imao je kez na licu.Očigledno je uspijeo da nagovori doktore da je puste na kućnu njegu.A on će da dobije novac.Baka se već bila probudila.Pa nas je zamolila da izađemo svi iz sobe da bi razgovarala na samo sa Zaynom.Svi smo izašli napolje,nismo znali šta je baka htjela da razgovara s njim.Bili smo veoma znatiželjni.Niall je razgovarao sa Donom i objasnio joj situaciu.Zamolio je da ode kući kod nas i da naloži kamin i da nam napravi nešto za jelo.I usput joj govoreći gdje je sakriven rezervni ključ.Nakon nekih 20 min Zayn je izašao iz sobe sa suznim očima...
Zayn P.O.V
Elizabeth mi je otvorila oči.Dala mi je do znanja da nisam tehnološki višak u grupi u društvu i u općenito životu.Dala mi je do znanja da imam porodicu koja je uvijek uz mene...Rekla mi je da ih vodim kući da bi se trebali odmoriti.A i ja sam njoj rekao da bi trebala spavati i odmarati pa sam je ostavio da spava.Svi su gledali u mene i očekivali su moju reakciju.Bili su znatiželjni znao sam to,te njihove poglede.
"Ljudi ajmo kući,Elizabeth se treba odmarati.Forsiramo je previše trebali bi i mi ići kući nešto pojesti i odmoriti se.Ja sam joj rekao da proba zaspati i da će mo mi doći ujutro kada opet bude bilo vrijeme posijeta."
Aurora je ustala sa bolničke stolice i očigledno krenula provjeriti Liz ali sam je ja zaustavio primivši je za ruku.
"Pusti je da se odmara,mi ćemo doći sutra i onda ćeš je opet vidjeti."
Samo je klimnula glavom i otišla do Harrya koji joj je pripremio jaknu da obuče.
Tada je moja Parrie došla do mene pitavši me glasno i jasno pitanje da bi ga svi čuli.
"Z jel sve ok?O čemu ste ti i Liz razgovarali."
"Razgovarali smo o svačemu.Liz mi je samo otvorila oči i pomogla sa shvatim da sam i ja dio ove porodice."
No tada su se dečki zaderali."Pa naravno Z da si član porodice.Ti si naš brat."
I tada su svi došli do mene grlivši me čineći Group Hug.
"Ajmo sada kući i mi trebamo odmor."
Svi su pokupili svoje jaknice i kapice.Te su krenuli prema izlazu iz bolnice,dok sam ja hodao pored Perrie imajući isprepletane prste sa njom.
I tada sam shvatio da moram biti jak jer me moja porodica treba...
(Ovako ljudi moji.Desilo se jedno veliko sranje.Izvinite na izrazu.Napišem ja fino 2000 riječi.I laptop mi se nešto pobrka i izbriše polovinu.I onda sam sve morala ponovno pisati u kraćem sastavu jer su me prsti boljeli od kuckanaj.Ali eto nadam se da vam se svidja,trudil sam se.Možda ste primjetili Louisovom biološkom ocu sam dala lažno ime jer mi se pravo nije sviđalo.A i napisala sam da su momci imali teško djetinjstvo.I to sam izmislila,tako da se ne zabunite.Komentarišite i vote.Zanimaju me vaša mišljenja.Love you all. <3 <3 <3)
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Dark Fallen Angel
FanficSve joj se promijenilo.Škola,grad,prijatelji.Zapravo prijatelje nikada nije ni imala,dok nije došla u London.Svijet će joj se okrenuti naglavačke kada upozna njega.Hoće li njihova ljubav biti dovoljno jaka da preživi oluju u njenom srcu.Ili će lađa...