2. Bölüm

2K 64 4
                                    

Doktorun odasına girdik. Açıkçası pek şaşırmadım ama benimle karıştırılan kız neden gelmemiş merak ediyorum.
Odadakikere göz gezdirdim. Bana benziyen bir kadın ve bir çocuk. "Hastanemizin yaptığı bu hata yüzünden hepinizden özür dilerim.. Eğer isterseniz kanları almaya geçelim" dedi doktor. "Masal ve Miray hemen şuraya geçin" demesi ile yanımdaki kıza baktım. Ben bununla aynı yaşta olamam.
Kan almak için sedyenin oraya gidip oturdum. İğneyi kıza yaklaştıtdıkça kız daha çok bağırıyordu. Valla benim ses tellerim acıdı bu ne ses. Allah ailesine sabır versin. Hem bizden hemde babalardan kan aldılar. Sonuçlar bir kaç saate çıkarmış bende bahçeye çıkmaya  karar vermiştim. "Kızım nereye gediyorusun böyle!? " dedi babam, taktım mı.... hayır "Canım bahçeye çıkmak istedi ve çıkıyorum "dedim."Tamam "dedi sadece. Ben çıktıktan sonra peşimden geldi. Kolumdan tutup kimsenin göremeyeceği biryere çekti beni babam."Bari ailenin yanında yapma orospuluk. Bidaha böyle bana karşı saygısızlık yaparsan kötü olur! " dedi tehtitkar bir ses tonuyla. Tabikii bunları yaparken kolumu sıkı sıkı tutuyordu ve her kelimesinde daha çok sıkıyordu.
Sadece kafa salladım o gitti benim göz yaşlarım aktı... Artık cidden bıkmıştım. Zaten sinirliydim daha çok sinirlendim. Bahçeye çıkıp hava almaya karar verdin aksi taktirde kriz geçiricektim. Odadaki o kızı ve çocuğu dışarı çıkarken gördüm. Bende dişarı çıktım,arka tarafa geçip oturdum. Kulaklığımı takıp listemden müzik açıp dinlerken bir yandan da olanları sorguluyordum.
Neden başka kız değilde ben... Neden sadece parka gitmek istediğim için sürekli dövüldüm... Neden diyer çocuklar babalarının eve gelmesini dört gözle gelmesini beklerken, ben neden babam gelmesin diye dua ediyordum.... Neden diyer çocuklar babalarından çikolata alması için yalvarırken, ben durması için yalvarıyordum....Neden... Çünkü hiç sevilmedin diyen iç sesime hak verdim. Ben hiç sevilnemiştim. Arkadaşlarım tarafındanda sevilmemiştim. Neden dışlandım biliyormusunuz? Hemen söyliyim: en sevdiğim arkadaşım tüm okul karşısında beni küçük düşürdü. Şu an o ne yapıyo biliyormusunuz? Bir aralar benim hoşlandığım çocukla sevgililer. Ben bunları düşünürken çapraz taraftan tartışma sesi geldi bende o tarafa döndüm. Odadaki kız ve erkek tartışıyordu hemde kız çocuğu itip kakıyordu. Dayanamayıp gittim. "Sen ne yaptığını sanıyorsun o senin kardeşin!? " dedim. "Sanane sürtük " dedi. O bana sürtük dedi, bana sürtük dedi o şimdi sıçtım ağzına. Bunu der demez bir yumruk geçirdim. "BANA BAK O AĞZINI KIRARIM DÜZGÜN KONUŞ "dedim çocuk beni tutmaya çalışıyordum. Annemler sesleri duymuş olucak ki bizim olduğumuz tarafa doğru geliyorlardı. Kız hemen ağlamaya başladı."Ne oluyor böyle!? "dedi babam."Ben bu kızla arkadaş olmaya çalışıyordum bana vurdu "dedi. Ben şok içinde kıza bakıyordum. Babam bana döndü sinirle"Sen kimsin de benim kızıma vuruyorsun?! "dedi bunları söylerken üstüme yürüyordu. Tam elini kaldırıp vurucaktı ki bir el onu engelledi. Baktığımda içerideki adam olduğunu gördüm."Kızınıza vurma hakkınız yok! "dedi adam. Hastaneye girip sonuçları bekledik.
Nihayet geldi"Salih Güven ile Masal Gürsoy'un, Murat Gürsoy ile Miray Güven'in dnası %99.99 uyuşmaktadır"dedi doktor. Olanları sindirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Benim çektiğim acılar boşa mıydı şimdi? Olmaz olamaz boşuna ben onları yaşamış olmaz. Gözlerim doldu. Gözümden bir yaş aktı.. Kadın bana gözleri dolu dolu bakarken "Herkes kendi çocuğunu alsın" diyen babamla göz yaşlarım daha çok aktı. Sanki kal gelmişti sadece ağliyordum.
Nasıl oldu bilmiyorum ama öz ailemin arabasına binmiş eve giderken buldum kendimi. 10 15 dakka sonra bir evin önünde durduk.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin