doğu bana sarılmış öylece duruyodu. ben ise sarılmasına karşılık dahi vericek gücü bulamamıştım.
kadın hâlâ bagiriyodu. ben bısey yapmamıstım ama. sucsuzdum ben.kımseyı oldurmemıstım,kımseyı yaralamamıstım...sadece kendımı korumak için yapmıstım.
"Doğu ben bısey yaomadım. kımsyesı oldurmedım,inan bana..yalvarırım. sadece kendımı korumak istemistim" dedım aglayarak.
"guzelım sana ınanıyırum. sonsuza kadar inanıcam. hadı anlat bana guzelım,anlatkı sana bunu yapanları bulup sana yaptıklarını ödetiyim."
sadece sarıldım. biliyordum hemen anlatamazdım. bu benım icin zordu. bu olanları ben bıle hala atlatamazken hemen ankatamazdım. hem bora abım nerdeydı? nereye kayboldu?
"Bora abım nerde?"
"gelıcek guzelım gelıcek"
. . . . . . . .. .. . .. . ... ... .. . . . .. . . . .
aksam olmustu. polıslerle ugrasmıstık ve bu surecte acayıp yorulmustum. kendımı toparlamam lazımdı. aras...o neredeydı? neden yanımda en cok ıstedıgım kısıler suan burda degıldı? hıc bır seyı anlamıyırdum. ya miran? neredeydı? benım ikizim,yarım... neredeydu? o neden yanımda degıldı? bu kadar cabuk mu unutmuslardı benı? bu kadae mı degersızdım?
hayır onlar benı bu kadae cabuk unutmazlardı. bılıyorum. benı sılmezlerdı, dınlerlerdı benı. o kadına ınanamazlarıdı. soyledıgım kelimelerin harbıne kadar ınanırlar.
BORA'DAN
benım kucuk kızımı uzmuslerdı. gece kabuslar gormesıne neden olmuslardı. aynılarını dıbıne kadar yasıcaklardı. benım guzel kızımın ayagına kapanıcaklardı, kopekler gıbı pısman olucaklardı. karsılarında o masal yoktu, karsılrında masal ve tam yanında BORA GUVEN vardı. dosta da dusmana da korku salan bora.
guzel kızımın o korkmus halı gozumun onunden gıtmıyıdu. bunu ona yapanların burnundan getırıcektım. benım adım da boraysa bunu yapıcaktım. ben Bora namı deger Ates.
yer altının korkulu ruyası Ates. kullerınden ayaklanan, hıc bır zaman kule donusmeyen, dedıgını yapan, sevdıklerının kılına zarar gelınce gozu kımseyı gotmeyen Ates yanı Bora ve her zaman yaptıgım gıbı sozumu tutacaktım.
DOĞU'DAN
guzelımı aglatmıslardı. sıra onlardaydı. onlar aglıcaklardı. pısman olucaklardı. kım benım masalımı aglattıyasa burnundan fıtıl fıtıl getırıcektım. sadece ben degıl, dıger tum abılerı, ıkızı, kardesı, babası ve dıger tum guven erkeklerı. yapıcaktık burunlarından fıtıl fıtıl getırıcektık.
bora abım ıs basındaydı zaten. olayın gercelestıgı zaman soz vermıstı masala. sozunu tutucaktı. tutuyordu da.
ARAS'DAN
sevgılımı uzmustu o it. gebertıcektım onu. kım boyle bır seye cesaret ettıyse pısman olucaktı. maffedıcektım onu.
su an odaklanıcagım sey benım guzeller guzelı sevgılımdı.....
......
eveeettt yeter bu kadar. saka saka puahahhahahahhhhhahahahahhahhahha.
MİRA'DAN
yarım kalan sıgara
ask cıceyle yanyana
olanlaarr arkadassss
ne dıyorum ben ya. ıyıce salaklastım. neyse sevgılımle bulusucaktım. ona hazırlanmam lazım ayayaayayy. kanzı ne uzattın bea.
acaba nereye gıdıcektık offf cok merak edıyodum.
"sımsıayh bır gecenın ofkesıydı sozlerım"
"hepde yorgun olmasa, azda ban zaman ayırsaaa"
off ne kadar salaklastım.
ustume ne gıysem acabaaaa. AYYYY tambur İstanbul hanımefendusı olmam lazım. hehehehhe.
ustume beyaz gımlek ve grı suveter gıtmıstım altına grı sıveterle aynı ton kumas pantolon gıymıstım. ayakabı olaraaaakkkkk. hmmm grı topuklu bott.
"masallah bana pu pu pu cok guzel olmusum. yakıyorum be"
makyaj zamanıııı. kahvemsı bı far surmustum, rımel ve fazla uzun olmayan eyelıner. son dokunus olarak rujj. dur ben hangı renk sursem???
"MIRAAAAĞNN CABUK GELLL"
"askı harcamanın seksen yoluuuu, bırr olume sevenler durmadan denerler ıatla kaybedenler. ıkııı yapıs yapıs severnler mesafeler gırınce nedense vaz gecenlerrrrrr-"
"noldu ıkız hem bagırıyın hem sarkı soyluyon" sonra yaklasıp "sızofren mısın lan yoksa? aneeee"
"mal mısın cocuk? hamgı ruju surıyım sence? kırmızı mı yoksa su penbe miii??"
"MOR PUHAHAHAHAHHHA"
"komık mısın?"
"evet kanzı ne sandın"
"kac"
evet kovalamaya basladım.
...... OLUM BU NE. YA AMELE SUMUGU GIBI IKIMIZDE YERE YAPISTIK VE YETMIYIMUS GIBI SU SALAK BARAN BIZI HAVUZA ITMISTI. TUM KONBUN MAKYAJ GITTI.
"kahramanım ruzgar gıbı es gel askım.. canım abımmmm ruzgar abım.. KURTAR BENI SU IBNELERDEN"
"ayıp oluyo ama"
"pardon baran??? ben bu kadar hazırlandım bosa gıttı of"
....bu sefer bıttı. yenı bolumu bekleyın canlarımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MİRA~
ChickLitİlk kitabım cringe olabilir ona göre okuyun Karışmış hayatlar. Abi klasiği..