3. Bölüm

1.7K 57 3
                                    

Sabah uyandığımda saat 7 olmuştu. Yataktan kalkıp kişisel ihtiyaçlatımı halletim. Daha kimse uyanmamışken duş almaya karar verdim.

Hızlı bir duşun ardından giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlı bir duşun ardından giyindim. Hemen aşağıya indim. Miran ve Arda uyanmıştı. Salona gidip oturdum. 5 dakka sonra herkes salonda olmuştu. Sevim Hanım'ların gelmesi ile yemek odasına geçmiştik. "Kızım seni Miran ile Arda'nın okuduğu okula yazdırmak istiyorum. Senin için de uygun mu? " dedi Salih Bey. "Eğer onlar rahatsız olmassa benim için uygun" dedim. Salih Bey oğullarına baktı sorun olmaz şeklinde kafalarını salladılar.
Sessiz bir yemeğin ardından okula geçmiştik. Salih Bey benim kaydımı kahvaltının ortasında birisini arayarak yaptırmişti ve Miran ile aynı sınıftaydık. Bizi Rüzgar bıraktı. Okula girerken herkes bize baktı. Bazıları Mirana ve Arda'ya sinirli, bazıları hoş bakıyordu, bana boş boş ve iğrenerek bakıyolardı. Aşiçıkçası hiç bişey anlamadım. Sınıfa geçip ter bakarken "İstersen benimle birlikte oturabilirsin? " dedi Miran, bende seve seve kabul ettim
    MİRAN GÜVEN
Yeni kızın hastanede beni koruması hoşuma gitti. Eve gidince benimle konuşmadı. Kahvaltı hazırlanırken tam onu çağırmaya gidicektim ki kendisi geldi. Erken kalkmayı seviyor diye düşündüm. Babam onu kendi okulumuza yazdırmayı teklif edince direkt kabul edicek diye beklerken bize göre hareket etmişti. Okula Rüzgar abim bırakmıştı. Sınıfa çıkınca ona eğer isterse benim yanıma oturabikeceğini söylemiştim, kabul etmesi hoşuma gitti. Diğer kız hemen arkadaş edibşrdi ve özellikle erkeklerle takılırdı. Fakat o öyle bişey yapmadı. Aksine tüm ders benimle oturdu ve dersleriyle ilgilendi.
Matematik dersine girmiştik ve ben hiç bişey anlamamıştım. Öyle arasına girmiştik ve ben çıkmamıştım çünkü matematik çalışmam lazımdı. Mira araya çıkarken bana baktıktan sonra geri oturdu ve "Anlamadıysan yardımcı olabilirim? " diye sorunca şaşırdım ama hemen kabul ettim. Sonuçta anlamamıştım ve anlamam lazım.
     MASAL MİRA GÜRSOY
   Mira'na matematik çalıştırmayı teklif etmiştim ve oda seve seve kabul etmişti. Aslında kardeşime ders çalıştırmak hayalim gibi birşeydi benim için ve kabul etmesi beni gerçekten mutlu etmişti. Öyle arasını ful Miran ile birlikte matematik çalışarak geçirmiştik.
Fizik dersinden sonra beraber kantine gidip birer tost almiştik. Yerken bir yandan sohbet ediyorduk ta ki bir erkek gurubu masamıza gelene kadar.

      Merhaba. Nasılsınız. Ben iyi sayılırım. Yarın önemli bir dersten ezber vermem gerek. Yorum ve oy vermeyi unutmayın canlar. He bu arada canım sıkılınca bölüm atıyorum hafta sonları 3 4 bölüm gelirse şaşarımayın sizleri seviyorum, iyi geceler, iyi akşamlar. Bol tatlı rüyalar .

~MİRA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin