SARKI TAMAMEN UYUMSUZ. EEE SEVDIGIM ICIN KOYDUM
Uyanıp duşa girdim. Çikolatalı duş jelimle yıkanıp çıktım. Saçlarımı kurutup duzlestirdim. Hemen üstümü giyindim.
Geç kalıyorum. Neyse abim hemen bıraktı da 6. derse yetiştim sonrada zaten öyle arası..
Gerizekalı geç kaldın sen buna mi takiliyon?? Evet soru?Dersin ortasında derse girmiştim ve şu an öyle arasindaydik. Gelmişler bara gidek diyolar. Abi hayır diyom gel diyolar. Sende istiyon kabul et. Hehehe evet istiyom.
"Tamam gidelim... Ama biz nasıl izin alıcaz?" Diye Miran'a soru yönelttim.
"Ben alırım merak etme"
"Tamam" ve zil çaldı.
Dersler sıkıcı ama ders çalışmak eğlenceli. Nasıl oluyo bilmiyorum. (Gerçekten öyle fakat bazen tam tersi olabiliyo) Çıkış saati geldi. Hep beraber toplanıp çıktık. Miran ve Aras' in ortak arkadaşları varmış beni onlarla tanistiricaklarmis.
Eve gelince odama çıktım ve sacalrimi yapama başladım.
(Eldiven olmadan da dusunebilirsiz. Kızın fiziği böyle degil)
Saçlarımı duzlestirmistim. Böyle güzeldim. Fakat makyaj yapıcaktım biraz. Eyeliner, rimel ve ruj (rujun tonunu istediğiniz gibi düşünebilirsiniz) sürdüm. Parfümünü sıktım. Takı olarak hiç bir şey takmadım. Aynanin karşında kendimi süzdüm. Yaram pek belli olmuyodu, olsada rahatsız etmiyordu. Elbise yakışmıştı.
Evden çıkmış mekana doğru gidiyoduk..
BELKI SALI GÜNÜNE KADAR ATAMAM. CALISMAM GEREKEN BIR QUIZ VAR. KENDINIZE IYI BAKIN ÇİKOLATALARIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MİRA~
ChickLitİlk kitabım cringe olabilir ona göre okuyun Karışmış hayatlar. Abi klasiği..